Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

Otřesný překlad. Potrápíte se. (@@20210605-18:07:10@@) -- 
0 (hodnocen0 x )
(15.6) Půjčeno:77x 
BK
Příručka
První vydání
[Praha] : ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, z.s., [2016]
xxvi, 243 stran : ilustrace, portréty, formuláře ; 26 cm

objednat
ISBN 978-80-906082-5-2 (EDUkační LABoratoř ; brožováno)
angličtina
Obsahuje bibliografii na stranách 223-235, bibliografické odkazy a rejstřík
001458987
Obsah // Úvodní slovo vii // Formativní hodnocení v kontextu moderní školy ix // Techniky: Tipy, varování a vylepšení xvii // Poděkování xxiii // O autorech xxv // Úvod 1 // Techniky, které pravidelné používám 4 // Kapitola 1. // Proč by formativní hodnocení mělo být prioritou každého učitele 5 // Kapitola 2. // Vaše profesní vzdělávání 13 // Úvod 13 // Obsah, teprve pak proces 13 // Volba 14 // Flexibilita 15 // Malé krůčky 17 // Podpora formativního hodnocení vzdělávacích komunit učitelů 21 // Kapitola 3. // Strategie 1 : Objasňování, sdílení a porozumění cílům učení a kritériím úspěchu 25 // Přehled 25 // Proč tuto strategii používat 25 // Jak této strategii porozumět 25 // Techniky 28 // Rekapitulace 56 // Reflektivní dotazník ke strategii 1 // Plánovací formulář // Formulář pro postřehy kolegů // Kapitola 4. // Strategie 2: Organizování efektivní třídní diskuse, aktivit a zadávání úloh, kterými získáme důkazy o učení // Přehled // Proč tuto strategii používat // Jak této strategii porozumět // Techniky // Rekapitulace // Reflektivní dotazník ke strategii 2 // Plánovací formulář // Formulář pro postřehy kolegů // Anketa // Zpětná vazba žáka učiteli // Kapitola 5. // Strategie 3: Poskytování efektivní zpětné vazby, která podporuje učení // a posouvá je vpřed 101 // Přehled 101 // Proč tuto strategii používat 101 // Jak této strategii porozumět 101 // Techniky 103 // Rekapitulace 130 // Reflektivní dotazník ke strategii 3 132 // Plánovací formulář 133 // Formulář pro postřehy kolegů 134 // Kapitola 6. // Strategie 4: Aktivizování žáků jako zdrojů učení pro sebe navzájem 135 // Přehled 135 // Proč tuto strategii používat 135 // Jak této strategii porozumět 135 // Rekapitulace 158 // Reflektivní dotazník ke strategii 4 160 // Plánovací formulář 162 //
Formulář pro postřehy kolegů 163 // Kapitola 7. // Strategie 5: Aktivizování žáků jako „vlastníků" svého učení 165 // Přehled 165 // Proč tuto strategii používat 165 // Jak této strategii porozumět 165 // Techniky 168 // Rekapitulace 192 // Reflektivní dotazník ke strategii 5 194 // Plánovací formulář 196 // Formulář pro postřehy kolegů 197 // Závěr 199 // Techniky, které nyní pravidelně používám 202 // Zdroje 203 // Reflektivní dotazník ke strategii 1 203 // Reflektivní dotazník ke strategii 2 204 // Reflektivní dotazník ke strategii 3 206 // Reflektivní dotazník ke strategii 4 207 // Reflektivní dotazník ke strategii 5 209 // Plánovací formulář 211 // Formulář pro postřehy kolegů 212 // Anketa 213 // Zpětná vazba žáka učiteli 214 // Dotazník k výuce 215 // Postřehy žáků k učení 216 // Vzorový dopis rodičům 217 // Sebehodnoticí podněty 218 // Příloha 221 // Seznam použité literatury 223 // Rejstřík 237
(OCoLC)965747764
cnb002832252

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC