|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(2) Půjčeno:2x
|
|
BK
|
|
|
|
Vydání první
|
|
V Praze : Vysoká škola uměleckoprůmyslová, 2017
|
|
165 stran : ilustrace (některé barevné), mapy, plány, faksimile ; 22 cm + 1 plakát
|
|
|
|
|
|
ISBN 978-80-87989-06-7 (brožováno)
|
|
|
|
|
|
Složený plakát tvoří přebal brožury
|
|
Obsahuje bibliografii na stranách 162-164 a bibliografické odkazy
|
|
Anglické resumé
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
001459697
|
|
Úvodem // Studie // Nové mapy pro nový svět // Vizuální vnímání, vizuální vědění // Za rámec účelnosti // Úkrok zpět, vizuální metafory napříč časem // Výzvy digitálních médií // Informační flaneur // Obrazová část // Grafy // Problémy // Rozhovory // Panelová diskuse Data Design // Pohledem statistika Tomáše Chrámeckého // Pohledem datového novináře Jana Cibulky // Pohledem teoretika Tomáše Marka // Pohledem programátora a grafického designéra Tomáše Procházky 138 // Pohledem motion designéra Lukáše Fišárka // 142 // Pohledem grafického designéra Richarda Jaroše // Summáry // Apendix // Bibliografie // Obrazové zdroje
|
|
(OCoLC)993638440
|
|
cnb002902674
|