Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(18.5) Půjčeno:37x 
BK
1. vydání
Brno : Masarykova univerzita, 2016
139 stran : ilustrace ; 25 cm

objednat
ISBN 978-80-210-8138-3 (brožováno)
200 výtisků
Obsahuje bibliografii na stranách 127-131, bibliografické odkazy a rejstříky
České a anglické resumé
001459703
OBSAH // ÚVOD 5 // 1 METODOLOGIE 9 // 1.1 Téma výzkumu a jeho cíle 9 // 1.1.1 Téma výzkumu a výzkumný problém 9 // 1.1.2 Cíle výzkumu 13 // 1.2 Výzkumné otázky 14 // 1.3 Konceptuálně-teoretický rámec výzkumu 15 // 1.4 Metoda 16 // 1.4.1 Charakteristika konstrukce výzkumného souboru 17 // 1.4.2 Přirozená historie výzkumu a průběh sběru datového materiálu 19 // 1.4.3 Zajištění etické stránky výzkumu 21 // 1.4.4 Zpracování datového materiálu a přístup k němu 23 // 1.4.5 Analýza datového materiálu - východiska a postup 25 // 1.5 Validita a kroky k zajištění kvality výzkumu 27 // 2 UVEDENÍ DO TEORETICKÉHO RÁMCE VÝZKUMU 31 // 2.1 Cíle výchovy a vzdělávání 31 // 2.2.1 Dva přístupy k problémovému chování 34 // 2.2.2 Porucha emocí nebo chování v kontextu edukace 37 // 2.3 Sociální dimenze začleňování dětí s PECh 44 // 2.3.1 Model recipročního determinismu 44 // 2.3.2 Bariéry sociálního začleňování dítěte s poruchou emocí nebo chování 46 // 2.3.3 Nálepkování dětí s poruchou emocí nebo chování - různorodost jejich zkušenosti 50 // 2.3.3.1 Odloučení od zkušenosti 50 // 2.3.3.2 Nálepkování a labeling approach 51 // 2.3.3.3 Stigmatizace dětí s poruchou emocí nebo chování 53 // 2.3.3.4 Rozmanitost vztahové zkušenosti stigmatizovaných 57 // 2.4 Osobnostní pojetí edukace dětí s poruchami emocí nebo chování 59 // 2.4.1 Navracení úplného lidství dětem s PECh 59 // 2.4.2 Osobnostní pojetí výchovy a vzdělávání 64 // 2.4.3 Informovaná intervence jako 3P intervenční koncept 66 // 3 POTŘEBY DĚTÍ S PECH OČIMA VÝCHOVNÝCH // PROFESIONÁLŮ 69 // 3.1 "Nejsou ničím jiné, jenom..." 71 // 3.2 Potřeba nastavování hranic 76 // 3.2.1 Negativní vymezování hranic 76 // 3.2.2 Pozitivní vymezování hranic 79 // 3.3 Potřeba otevírání identit a perspektiv 88 //
3.3.1 Potřeba perspektivní orientace a její vliv na chování 89 // 3.3.2 Uzavírání identit a perspektiv dítěte s PECh 91 // 3.3.3 Protiváha procesů uzavírajících identity a perspektivy dětí s PECh 96 // 3.3.3.1 Potřeba vzoru a směru 97 // 3.3.3.2 Pozitivní vzor a pozitivní zážitek 98 // 3.3.3.3 Normalizace a neutralizace problémových identit // dětí s PECh ve výpovědích participant 99 // 3.3.4 Tlustá čára a další šance - příklad dvou fází otevírání identit // a perspektiv dětí s PECh 106 // 3.4 Osobnostně-celostní přístup k edukaci a intervenci // do situace dětí s PECh 108 // 3.4.1 Tři role vztahu pedagoga a dítěte (prostředek, cíl a příležitost) 108 // 3.4.1.1 Dvě role vztahu v procesu etopedické intervence // - prostředek a cíl 108 // 3.4.1.2 Třetí role vztahu v procesu etopedické intervence // - příležitost pro poznání individuálních // charakteristik dítěte 110 // 3.4.2 Osobnostně-celostní přístup v edukaci/intervenci // u dětí s PECh 111 // 3.4.2.2 Osobnostně-celostní přístup výchovných // profesionálů k dětem s PECh 112 // 3.4.3 Diskuse 120 // ZÁVĚR 121 // SHRNUTÍ 123 // SUMMARY 125 // LITERATURA 127 // SEZNAM SCHÉMAT A TABULEK 133 // JMENNÝ REJSTŘÍK 135 // VĚCNÝ REJSTŘÍK 137 // 4
(OCoLC)982100420
cnb002879184

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC