Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(17.3) Půjčeno:52x 
BK
1. vydání
Brno : Masarykova univerzita, 2013
186 stran : ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-210-6221-4 (brožováno)
2. dotisk 2016
Obsahuje bibliografii na stranách 165-175, bibliografické odkazy a rejstříky
České a anglické resumé
Popsáno podle 2. dotisku z roku 2016
001459713
ÚVOD 8 // 1 TEORETICKÁ VÝCHODISKA 11 // 1.1 VÝVOJ OBORU EDUKACE JEDINCŮ S VÍCE VADAMI 11 // 1.2 TERMINOLOGICKÁ VÝCHODISKA 12 // 1.2.1 Vymezeni pojmu, definice a mezinárodně užívané pojmy 12 // 1.3 CHARAKTERISTIKA OSOB S TĚŽKÝM POSTIŽENÍM A SOUBĚŽNÝM POSTIŽENÍM VÍCE VADAMI 15 // 1.3.1 Etiologie, prevalence, klasifikace 15 // 1.3.2 Zvláštnosti vývoje u jedinců s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami 18 // 1.4 KOMUNIKACE U OSOB S TĚŽKÝM POSTIŽENÍM 25 // 2 PŘÍSTUPY KE VZDĚLÁVÁNÍ 36 // 2.1 EDUKACE U ŽÁKŮ S TĚŽKÝM POSTIŽENÍM A SOUBĚŽNÝM POSTIŽENÍM VÍCE VÁDAMI 36 // 2.1.1 Pojetí edukace 36 // 2.1.2 Optimální edukace, prostředí a prostředky 43 // 2.2 PROCESUÁLNÍ A METODICKÁ STRÁNKA EDUKACE 51 // 2.2 J Průběh a metody edukace 51 // 2.2.2 Determinanty edukace 52 // 2.3 SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA 57 // 2.3.1 Metodologická stránka diagnostiky a deskripce domén 57 // 2.3.2 Specifika diagnostiky 70 // 2.4 STRATEGIE A TVORBA INDIVIDUÁLNÍHO VZDĚLÁVACÍHO PLÁNU 72 // 2.4.1 Obecná charakteristika 72 // 2.4.2 Specifika individuálního vzdělávacího plánu u žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami 73 // 3 VÝUKOVÉ STRATEGIE 77 // 3.1 UČITELEM POSKYTOVANÁ PODPORA 77 // 3.1.1 Podpora v oblasti hrubé motoriky 77 // 3.1.2 Kompenzační pomůcky 81 // 3.2 EXPERIMENTOVÁNÍ A MANIPULACE S PŘEDMĚTY84 // 3.2.1 Rozvoj jemné motoriky a senzomotoriky 84 // 3.2.2 Didaktické pomůcky 87 // 3.3 PODPORA KOGNITIVNÍCH PROCESŮ 92 // 3.3.] Rozvoj myšleni, představivosti a paměti 92 // 3.3.2 Didaktické pomůcky 95 // 3.4 FACILITAČNÍ TECHNIKY 102 // 3.4.1 Charakteristika vybraných facilitačních technik 102 // 3.4.2 Optimalizace při rozvoji sebeobsluhy a orientace v prostoru 104 // 4 VYBRANĚ TERAPIE A TERAPEUTICKÉ PŘÍSTUPY 111 // 4.1 ANIMOTERAPIE 111 // 4.1.1 Farmingterapie 113 // 4.1.2 Delfinoterapie 115 //
4.2 DALŠÍ STRATEGIE PODPORY 118 // 4.2.1 Koncept bazální stimulace 118 // 4.2.2 Snoezelen 120 // 4.3 MASÁŽE 122 // 4.3.1 Druhy masáží 122 // 4.3.2 Míčková facilitace 124 // 4.4 METODA ROZVÍJEJÍCÍHO POHYBU VERONIKY SHERBORNE 125 // 4.4.1 Stručná charakteristika metody 125 // 4.4.2 Organizace, pomůcky, dokumentace 127 // 5 ANALÝZA SOUČASNÉHO STAVU EDUKACE ŽÁKŮ S TĚŽKÝM POSTIŽENÍM A SOUBĚŽNÝM POSTIŽENÍM VÍCE VADAMI 135 // 5.1 CHARAKTERISTIKA EMPIRICKÉHO VÝZKUMU 135 // 5.1.1 Vymezení problému, formulace cílů 135 // 5.1.2 Metodologie výzkumného projektu 137 // 5.2 UNIVARIAČNÍ ANALÝZA 137 // 5.2.1 Popisná statistika sledovaného souboru 137 // 5.3 BIVARIAČNÍ ANALÝZA 143 // 5.3.1 Typy časových škál 143 // 5.3.2 Obsahová analýza empirického setření 144 // 5.4 INTERPRETACE VÝSLEDKŮ VÝZKUMNÉHO PROJEKTU 155 // 5.4.1 Výsledky šetření 155 // 5.4.2 Východiska pro další teorii a praxi 159 // ZÁVĚR 160 // RESUMÉ 161 // SUMMARY 162 // SEZNAM TABULEK, GRAFŮ, OBRÁZKŮ A PŘÍKLADŮ 163 // Seznam tabulek 163 // Seznam grafů 163 // Seznam obrázků 163 // Seznam příkladů 164 // LITERATURA 165 // Citovaná legislativa 172 // INTERNETOVÉ ZDROJE 173 // JMENNÝ REJSTŘÍK 176 // VĚCNÝ REJSTŘÍK 181
(OCoLC)862713494
cnb002500472

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC