Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.09.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(18) Půjčeno:18x 
BK
Vydání první
Prostějov : Computer Media, 2016
169 stran : ilustrace (některé barevné) ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-7402-280-7 (brožováno)
001461131
Předmluva ...9 // Část první ...11 // Jak jsem se nečekané stala asistentkou pedagoga ....13 // Prvotní obavy ...14 // Před nástupem do práce (lékařské vyšetření) ...15 // Asistenti pedagoga a rychlokurzy ...16 // Pracovní pohovor ...18 // Kdo má právo stanovit prognózu potenciálu dítěte ...19 // Adam - první postřehy ...23 // Matematika - Adamův zdánlivý nepřítel ...26 // První třídní schůzka ...33 // Emocionální výchova ...42 // Čtení ...45 // Trochu jiný, jinak naprogramovaný ...46 // Co by Adam chtěl, abyste věděli, ale co vám neumí říct ...47 // Zpráva o Adamovi ...53 // Český jazyk - vyjmenovaná slova ...55 // Optimální poloha k učení se ...56 // Senzorická stimulace ...57 // Angličtina ...60 // Klasifikace a hodnocení pokroku ...62 // Zdá se, že integrace Adama funguje skvěle (rekapitulace po čtyřech měsících) ...63 // Nečekané komplikace a nové výzvy ...69 // Smysl pro humor (a co já s tím?) ...77 // Závěrečné vysvědčení (slovní hodnocení) ...77 // Také já jsem dostala vysvědčení (zpětnou vazbu) ...85 // Trpký konec školního roku ...87 // Začátek nového školního roku a nečekané setkání ...88 // Integrace bez odborníků ve školách může být více neproduktívni než segregace ve speciálních školách, kde jsou odborníci na těžkosti dětí ...91 // Na návštěvě u Adama doma ...91 // Nový školní rok a relaps ...93 // Část druhá ...99 // Moje profesní začátky v USA ...100 // Postižení vs. hendikep ...106 // Týmová spolupráce odborníků je základem úspěchu ...106 // Individuální vzdělávací plán ...107 // Zajímavý ergoterapeuticko-logopedický hudební projekt ...109 // Studium speciální pedagogiky na americké univerzitě ...111 // Integrace vs. desegregace ...112 //
Jak by mohlo být prováděno vzděláváni asistentů pedagoga, aby bylo efektivnější ...113 // Proč přeceňujeme formu nad obsahem a proč se nechceme poučit z jiného systému (postřeh z reakce na moji odbornou přednášku) ...114 // Augmentativní a alternativní komunikace (aak) prostřednictvím technologických pomůcek s hlasovým výstupem ...116 // Autismus a augmentativní komunikace ...126 // A lesson in autism and AAC by Robin Zelko ...126 // No child left behind (žádné dítě nesmí zůstat pozadu) - dobrá myšlenka, nebo omyl? ...131 // Optimální integraci mohou zajistit jen odborníci ...135 // Terminologie a klasifikace postižení (jak nazývat děti s nějakým postižením) ...136 // Vývoj legislativy upravující vzdělávání postižených v USA ...138 // Zákon sestával ze čtyř základních článků: ...141 // Role soudů ve vývoji péče o děti s postižením ...146 // Vzdělávání dětí s těžkým zdravotním postižením ...147 // Závěr ...149 // Přílohy ...151
(OCoLC)989936666
cnb002878070

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC