Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 10.09.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
EB
Příručka
První vydání
Praha : Grada Publishing, 2017
143 stran : ilustrace ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-271-0338-6 (brožováno)
ISBN 978-80-271-0919-7 (online ; epub)
ISBN 978-80-271-0918-0 (online ; pdf)
Průvodce
Obsahuje rejstřík
001462145
Předmluva 8 // Poděkování 8 // Úvod 9 // Co naleznete uvnitř knihy 9 // Připomínky, komentáře, opravy 10 // 1 Rozdíl mezi úspěšným a neúspěšným webem // představuje analýza a životní cyklus úspěšného webu 11 // 1.1 Definování 13 // 1.1.1 Definování očekávání 13 // 1.1.2 Definování cílů 13 // 1.1.3 Definování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) 14 // 1.2 Měření dat 14 // 1.3 Analýza 15 // 1.4 Zlepšení a vyhodnocení 16 // 2 Seznámení se službou Google Analytics 17 // 2.1 Technologie měření, její výhody a nevýhody 19 // 2.2 Jak tedy Google Analytics funguje technicky? 21 // 2.2.1 HTTP požadavek 22 // 2.2.2 Sledovací kód GATC (Google Analytics Tracking Code - GATC) 22 // 2.2.3 Cookies 23 // 2.3 Spolehlivost měření 25 // 2.4 Model měření v rámci Google Analytics 25 // 2.5 Hierarchie v rámci Google Analytics 26 // 2.5.1 Google účet 27 // 2.5.2 Analytics účty 27 // 2.5.3 Služby 27 // 2.5.4 Výběry dat 27 // 2.5.5 Uživatelé a oprávnění 28 // 2.5.6 Ukázka nastavení jednoho uživatele pracujícího se dvěma účty 29 // 2.6 První kroky s Google Analytics 30 // 2.6.1 Vytvoření prvního účtu 30 // 2.6.2 Vytvoření služby v rámci účtu 30 // 2.7 Hierarchie dat: dimenze a metriky 33 // 2.7.1 Dimenze - 33 // 2.7.2 Metriky 34 // Obsah 5 Qy // 2.8 Práce s rozhraním 34 // 2.8.1 V reálném čase 35 // 2.8.2 Publikum 39 // 2.8.3 Akvizice 45 // 2.8.4 Chování 51 // 2.8.5 Konverze 57 // 2.9 Segmentace 72 // 2.9.1 Praktická ukázka využití segmentace 74 // 2.10 Filtrování na úrovni přehledu 76 // 2.11 Výběr období a porovnání období v přehledu 77 // 2.12 Přidání poznámek ? datu 78 // 2.13 Ochrana osobních údajů 79 // 3 Podrobné nastavení pro měření vybraných zdrojů 81 // 3.1 Měření offline kampaní 82 // 3.1.1 Vytvoření virtuální URL a přesměrování 82 //
3.1.2 Vytvoření speciální vstupní stránky 82 // 3.1.3 Přesměrování domény 83 // 3.1.4 Zkrácené adresy URL 84 // 3.1.5 Slevové kódy 85 // 3.1.6 Porovnání nárůstu přímé návštěvnosti 85 // 3.2 Měření e-mailového marketingu 86 // 3.2.1 Měření otevření e-mailu 86 // 3.2.2 Označkování odkazu v newsletteru 87 // 3.2.3 Vytvoření vlastního segmentu 88 // 3.3 Měření sociálních sítí 89 // 3.3.1 MěřenítlačítekTosemi líbí, Tweet a pod 89 // 4 Omezení měření Google Analytics 91 // 4.1 Limit sběru dat 92 // 4.2 Limit požadavků na jednu návštěvu 92 // 4.3 Limit počtu požadavků jednoho uživatele za den 93 // 4.4 Limit počtu odeslaných událostí 93 // 4.5 Limit počtu transakcí v rámci elektronického obchodu 93 // 4.6 Limit počtu cílů 94 // 4.7 Délka uchování dat na serverech 94 // 4.8 Latence zpracování údajů 94 // 4.9 Agregace hodnot v přehledech 95 // 4.10 Vzorkování dat 95 // 4.10.1 Vzorkování na úrovni přehledů 95 // 4.10.2 Vzorkování při sběru dat 96 // 5 Pokročilé techniky, tipy a triky 97 // 5.1 Zobrazení provedených změn v účtu 98 // 5.2 Smazání celého účtu 98 // 5.3 Základy regulárních výrazů 99 // 5.4 Filtrování na úrovni výběru dat 101 // 5.4.1 Filtrování vlastních IP adres 1 Q1 // 5.4.2 Filtrování URL adres s rozdílnou velikostí písmen 102 // 6 Google Analytics // 5.5 Vlastní dimenze a metriky // 5.5.1 ? čemu lze využít vlastní dimenze a metriky Q3 // 5.5.2 Ukázka nastavení vlastní dimenze ] Q4 // 5.6 Export přehledů 105 // 5.7 Pravidelné odesílání přehledu na e-mail 1Q6 // 5.8 Upozornění 107 // 5.8.1 Ukázka nastavení upozornění 107 // 5.8.2 Doporučená upozornění 1Q8 // 5.9 A/B testování (experimenty) 111 // 5.10 Nastavení oprávnění k účtu/službě/výběru dat 115 // 5.11 Vlastní přehledy 117 //
5.12 Vlastní panely 118 // 5.13 Zjištění AdBlocku // 5.14 Google Tag Manager - propojení 120 // 5.15 Změna délky relace 122 // 5.16 Google Analytics API 123 // 5.17 Měření počtu opuštěných košíků 124 // 5.18 Měření více cílových stránek jako jednoho cíle 124 // 5.19 Kdy přesně lidé při vyplňování formuláře odcházejí 125 // 6 Certifikace v rámci Google Analytics 127 // 7 Nejčastější problémy a chyby 131 // 7.1 Neúspěšné přihlášení k účtu 132 // 7.2 Špatné měření splnění cílů 132 // 7.3 Nelze upravit nastavení účtu nebo přidat nový výběr dat 133 // 7.4 Neprobíhá měření kampaní 133 // 7.5 Chyby kvůli místně hostovanému kódu analytics.js 133 // 7.6 V datech se zobrazují jiné služby 133 // 7.7 Extrémně nízká míra okamžitého opuštění 134 // 7.8 Konflikty s jinými skripty na stránce 134 // 7.9 Data z elektronického obchodu se ve výběru dat nezobrazují 135 // 7.10 Data z elektronického obchodu neodpovídají datům // z účetnictví nebo z jiného systému 135 // 7.11 Chybějící transakce při měření elektronického obchodu 136 // 7.12 Údaje z AdWords nebo Skliku se neshodují s údaji // v Google Analytics 137 // 7.13 Návštěvy v Analytics pocházejí z neaktivních kampaní // v AdWords 138 // 7.14 Filtr ve vlastních přehledech neobsahuje možnost„nebo" 138 // 7.15 Filtrování ve špatném výběru dat 139 // 7.16 Pořadífiltrů je nesprávné 139 // 7.17 Stejná stránka s jinak velkými písmeny v přehledech 140 // 7.18 Upozornění na nadbytečné výběry dat 140 // 7.19 Vyhledávání na webu se nezobrazují v přehledech 141 // Rejstřík 142
(OCoLC)1022790852
cnb002941564

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC