Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(12) Půjčeno:34x 
BK
Vydání: první
Opava : Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Ústav pedagogických a psychologických věd, 2005
175 stran ; 30 cm

objednat
ISBN 80-7248-292-0 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 165-173
001462508
Sociální a pedagogická komunikace: Obsah // Obsah // ÚVODEM s. 3 // smysl a pojetí skript a práce s nimi // TEMA 1: RÉTORIKA // vývoj řečnictví, antická rétorika, středověká rétorika, současnost nauky o dobrém psaní a hovoření // TEMA 2: SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE // pojmy: sociální komunikace, interakce, sociální styk; definice komunikace, ke vztahu sociální a pedagogická komunikace, komunikace a rétorika // TÉMA 3: SOCIÁLNÍ UČENÍ A KOMUNIKACE // podstata sociálního učení, sociálně psychologická příprava a její význam pro profesní roli, sociálně komunikativní trénink a nácvik, některé techniky, komunikační situace jako úplná nácviková jednotka // TÉMA 4: VYRAZ OSOBNÍHO PROJEVU // výraz osobního projevu jako soubor tří vzájemně spojených složek komunikace: verbální, neverbální a nepřímých komunikačních okolností // TÉMA 5: NĚKTERÉ ASPEKTY VÝRAZU OSOBNÍHO PROJEVU 62 // respirační a ortoepické okolnosti, slovní zásoba a spispvnost, zvuková parametry řeči, časový limit, prostorové ovlivnění mezilidské komunikace // TÉMA 6: NEVERBÁLNÍ KOMUNIKACE 71 I // mimické a gestické projevy, zrakový kontakt s posluchači, haptická komunikace, proxemické a posturologické zřetele, manipulace s předměty // i // 174 // Sociálni a pedagogická komunikace: Obsah // TEMA 7: PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE // PK jako případ sociální komunikace, dovednosti učitele, pedagogické situace a komunikace,
verbální vyučovací metody, znaky kvality učitelovy řeči, vyučovací koncepce a pedagogická komunikace, člověk a učební text // TÉMA 8: DIALOG A DOTAZOVÁNÍ (nejen ve škole) 98 // dialogicky pojaté vyučování, výukový dialog (dialogické vyučovací metody), proces dotazování, typologie otázek v sociální a pedagogické komunikaci // TÉMA 9: KOMUNIKACE TEXTEM A OBRAZEM 110 // Komunikační možnosti písemného textu, jeho recipace (příjem - porozumění -zapamatování), sdělovací možnosti obrazu (obrazy, grafy, piktogramy) // TÉMA 10: POZOROVÁNÍ A HODNOCENÍ KOMUNIKACE 120 // observace a hodnocení interaktivních a komunikativních projevů, technické prostředky a komunikace, pozorování a hodnocení v komunikační přípravě, výzkumné metody, hospitace, pozorovací archy, dotazníky // PŘÍLOHA 1: Pozorovací arch KoD v1.5 s. 133 // PŘÍLOHA 2: Dotazník SK_PRE v1.1 135 // PŘÍLOHA 3: Dotazník SK_POST v1.1 139 // PŘÍLOHA 4: Pozorovací arch ČoS v1.0 144 // PŘÍLOHA 5: Dotazník TSK-C (1994) 148 // PŘÍLOHA 6: Flandersova metoda FIAS 152 // PŘÍLOHA?: Formulář úrovně komunikativních dovedností 154 // PŘÍLOHA 8: Protokol z dotazování 155 // PŘÍLOHA A: Soupis všech sledovaných pojmů 159 // PŘÍLOHA B: Soupis použité a inspirativní literatury 165 // Obsah 174 // v. // i // 175
(OCoLC)85139166
cnb001525856

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC