Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 28.10.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(11) Půjčeno:11x 
BK
Publikace z konference
Brno : Paido, 2012
78 stran ; 23 cm + 1 CD-ROM

objednat
ISBN 978-80-7315-231-4 (brožováno) ISBN !978-80-7315-7315-231-4 (chyb.) ISBN !978-80-210-5941-2 (chyb.)
čeština
Publikace je souhrnem anotací příspěvků 6. konference s mezinárodní účastí, pořádané na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity dne 12. září 2012
CD-ROM obsahuje plná znění vybraných příspěvků
500 výtisků
Obsahuje bibliografii na stranách 20-25
Částečně souběžný anglický text
001462809
OBSAH - TABLE OF CONTENTS // Slovo úvodem 11 - Foreword 13 // MARIE VÍTKOVÁ 15 : Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání - šestý rok realizace výzkumného záměru - Special Needs of Pupils in Context of the Framework Educational Programme for Primary Education - Sixth Year of the Research Project // ANOTACE PŘÍSPĚVKŮ Z KONFERENCE S MEZINÁRODNÍ ÚČASTÍ 25 Abstracts of articles presented at the conference // I. část: Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami 29 - Part I: Professional Orientation of Pupils with Specific Learning Disorder // RŮŽENA BLAŽKOVÁ 31 : Výběr studijních oborů v rámci středoškolského vzdělávání žáků s poruchami učení v matematice - Study Programme Choice in the Frame of Secondary School Education of Pupils with Specific Learning Disorders // MARTIN DOSEDLA 32 : Preference oborů a profesí u žáků s lehkým mentálním postižením v rozhovorech s výchovnými poradci - Preferences of Study Fields and Professions of Pupils // with Mild Intellectual Disabilities in Interviews with Counsellors // JIŘINA KLENKOVÁ, VERONIKA GIRGLOVÁ 33 : Možnosti poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností v prostředí základní školy - Possibilities of Providing Career Guidance to Pupils with Impaired Cmmunication Abilities in Elementary School // BLANKA KNOPOVÁ 34 : Vliv hudební výchovy na profesní orientaci žáka po ukončení povinné školní docházky - The Effect of Music Education on the Professional Orientation of Student after Completion of Compulsory Education //
ZITA NOVÁKOVÁ, HANA MICHELFEITOVÁ, ANDREA STANÍKOVÁ 35 : Postoje a informovanost studentů vyššího sekundárního vzdělávání vzhledem k fenoménu zrakového postižení - Attitudes and Awareness of Upper Secondary School Students towards Visual Impairment // LUCIE PROCHÁZKOVÁ, VERONIKA SLEPIČKOVÁ 37 : Klíčové kompetence a jejich rozvoj v sociálně-terapeutických dílnách . Key Competences and their Development in Social Therapeutical Workplaces // DAGMAR PŘINOSILOVÁ, IVA LIDMILOVÁ 38 : Analýza faktorů podílejících se na úspěšnosti profesního uplatnění osob s tělesným postižením - Analysis of Factors Contributing to Successful Integration of Individuals with Physical Disability into Labour Market // DAGMAR PŘINOSILOVÁ, IVANA MÁROVÁ 39 : Analýza výskytu syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků základních škol speciálních v jihomoravském kraji - Analysis of Occurrence of Burnout Syndrome in Teaching Staff in Primary Special Schools in the of South Moravian Region // KLÁRA PTÁČKOVÁ 40 : Čtenářská gramotnost neslyšících žáků jako jeden z hlavních předpokladů jejich úspěšného profesního vzdělávání - Literacy of Deaf Pupils as one of the Fundamental Prerequisites of their Successful Professional Education // MARIE VÍTKOVÁ, JANA KYZLINKOVÁ 41 : Specifika v přípravě na státní maturitní zkoušku žáků s tělesným postižením - Specifics in Preparation for State School Leaving Exams of Students with Physical Impairments // MARIE VÍTKOVÁ, PAVLA MIKUŠKOVÁ 42: Školní vzdělávací program pro obor vzdělání Zpracovatel přírodních pletiv - School Educational Programme for the Study Programme Manufacturer of Wicker //
II. část: Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - Part II.: Education of Pupils with Special Educational Needs 43 // KRISTÝNA BALÁTOVÁ 45 : Diagnostika specifických poruch učení v České republice a v zahraničí (ve Spojených státech amerických) - přehledová studie - Diagnostics of Specific Learning Disorders in the Czech Republic and in the United States of America - Survey // MIROSLAVA BARTOŇOVÁ 46 : Působení artefiletiky na osobnost žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách praktických - Influence of Artefiletics on Personality of Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities // MIROSLAVA BARTOŇOVÁ 47 : Postoje rodičů dětí s mentálním postižením vzhledem k sexualitě - Attitudes of Parents to Sexuality of their Children with Intellectual Disabilities // BARBORA BAZALOVÁ 48 : Interpretace výsledků a diskuse k šetření ve třídách s integrovanými žáky s poruchami autistického spektra - Results Interpretation and Discussion of Research in Classes with Integrated Students with Autism Spectrum Disorders // TOMÁŠ ČECH 49 : Dospívající v ústavní výchově a příprava na dospělost a život ve společnosti - Adolescents in Institutional Care and Preparation for Adulthood and Life in Society // ALENA FRANKOVÁ 50 : Legislatívny rámec vzdelávania žiakov so špeciánymi výchovno-vzdelávaciami potrebami v Slovenskej republike so zameraním na žiakov s vývinovými poruchami učenia - Legislative Framework for Education of Pupils with Special Educational Needs in the Slovak Republic with focus on Pupils with Specific Learning Disorders //
LENKA GAJZLEROVÁ 51 : Analýza využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů - Analysis of the Use of Computers by Perosns with Special Educational Needs -Teacher’s Point of View // KATEŘINA HÁDKOVÁ 52 : Čtení s porozuměním u žáků s kochleámím implantátem (analýza výsledků kaufmanova subtestu čtení/porozumění) - Reading with Comprehension of Children with Cochlear Implant Orientation (the Analysis of Kaufman Test Results) // JIŘÍ HAVEL, JANA KRATOCHVÍLOVÁ, HANA FILOVÁ 53 : Respekt jako nezbytná podmínka inkluze - Respect as Inevitable Prerequisite of Inclusion // RADKA HORÁKOVÁ 54 : Včasné odhalení sluchového postižení u dětí raného věku a korekce sluchových vad pomocí kochleámího implantátu - Early Identification of Hearing Impairment in Children of Early Age and Correction of Hearing Loss with Cochlear Implant // JIŘÍ HRBÁČEK 55 : Studijní opory pro výuku osob se specifickými poruchami učení - Study Materials for Education of Persons with Specific Learning Disorders // JIŘÍ HRBÁČEK 56 : Zvýšení efektivity výuky osob se specifickými poruchami učení využitím distančních opor v prezenční výuce - Enhancing Effectiveness of Education of Persons // with Specific Learning Disorders by Using Study Materials for Distant Students in Present Form Lectures // PETR KACHLÍK 57 : Ergonomie a potíže s páteří u žáků na základní škole - Ergonomics and Problems with Spine of Pupils at Primary School // JIŘINA KLENKOVÁ, PAVLA SYCHROVÁ 58 : Analýza podpůrných opatření a poradenských služeb pro žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole - Analysis of Support Measures and Counselling Services for Pupils with Impaired Communication Abilities in Elementary School //
LENKA KOUBOVÁ, LEA KVĚTOŇOVÁ, PAVLINA ŠUMNÍKOVÁ 60 : Schopnost chůze v přímém směru dětí se zrakovým postižením - Ability of Straight Walk of Children with Visual Impairment // JANA NOVÁKOVÁ 62 : Vrstevnické interakce a šikana žáků s aspergerovým syndromem - Peer Interaction and Bullying Among Pupils with Asperger Syndrome // ZITA NOVÁKOVÁ 63 : Tradiční a moderní strategie v předškolním vzdělávání dětí se zrakovým postižením - Traditional and Current Strategies in Educating Preschool Children with Visual Impairments // ZITA NOVÁKOVÁ, ZUZANA KRAMOSILOVÁ 64 : Alternativy ve výuce prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením - příklad dobré praxe Alternatives in Teaching Orientation and Mobility to Students // with Visual Impairments and other Disabilities - Example of Good Practice // DAGMAR OPATŘILOVÁ, ILONA FIALOVÁ 65 : Psychopedagogická korekce pomocí delfinoterapie - Psycho-pedagogical Correction Using Dolphin Therapy // DAGMAR OPATŘILOVÁ 66 : Využití rolino-metody u žáků se zdravotním postižením - Using Rolino-method for Pupils with Health Disability // DAGMAR PŘINOSILOVÁ, VOJTĚCH GYBAS 67 : Informační a komunikační technologie v edukaci na základní škole speciální a základní škole hlavního vzdělávacího proudu - Information and Communication Technology in Education in Special School and Mainstream Elementary School // EVŽEN ŘEHULKA 68 : Psychohygiena - její chápání odbornou a laickou veřejností - Psychohygiene - its Understanding by Professionals and Lay Public // KATEŘINA SAYOUD SOLÁROVÁ 69 : Zátěž členů pečujících rodin o osoby s Alzheimerovou nemocí - Caregiver’s Burden in Alzheimer’s Disease
PAVLA SYCHROVÁ 70 : Podpora žáků s narušenou komunikační schopností v německé spolkové zemi Baden-Württemberg - The support of Pupils with Impaired Communication Abilities in German Land of Baden-Württemberg // HELENA VAĎUROVÁ, KAREL PANČOCHA 71 : Možnosti sebehodnocení střední odborné školy v oblasti inkluzivního vzdělávání - Possibilities of Self-assessment of Vocational Colleges in the Area of Inclusive Education // MARIE VÍTKOVÁ, DANUTA BEDNARSKA // Využití modifikované Metody dobrého startu u žáků v základní škole speciální - Utilization of Modified Good Start Method for Pupils in Special Schools // Seznam autorů List of Authors // Příloha CD-ROM - Příspěvky autorů v plném znění Supplement CD-ROM - Full Text Articles
(OCoLC)827261612
cnb002429551

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC