Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.02.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.2) Půjčeno:1x 
BK
Vydání: první
Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2017
60 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7464-980-6 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 58-59
001462956
Obsah // Slovo úvodem // .6 // 1 Když se ve světě zážitků dětí a učitelů v mateřské škole setkají tvůrčí světy techniky, práce, // umění a vědy ...7 // 1.1 Svět se světy zážitků ve světech techniky, technických a ostatních věd, umění, // přírody a každodenního života...8 // 1.1.1 Svět za sedmi horami a řekami...10 // 1.1.2 Pojem svět v nejrůznějších významech a slovních spojeních...11 // 1.1.3 Svět přírody a kultury ve vztahu ke světům techniky, umění, vědy a dalších // světů...13 // 1.1.4 Svět techniky a jeho role v prostředí předškolního vzdělávání...16 // 1.1.5 Svět práce má také své světy...18 // 1.1.6 Svět umění a uměleckých aktivit a prostředí předškolního vzdělávání.19 // 1.2 Dítě a svět přírody se v supermarketech téměř nesetkají...21 // 1.3 Když dítě v mateřské škole prozkoumává svět techniky a všímá si světa práce ..30 // 2 Oko do duše okno...35 // 2.1 Oko - brána ? vidění i vědění, ... co se musí vidět...35 // 3 Chceš-li mít znalosti, musíš si je pamatovat...39 // 3.1 Mozek a vidění ... od dívání se ? vidění a vědění...39 // 3.1.1 Tajemství mozkových hemisfér a jejich prozkoumávání v technických, // pracovních a ostatních činnostech dětí v předškolním vzdělávání...44 // 3.2 Paměť a jak ji můžeme posilovat pro potřeby života - nejen v oblasti // technického vzdělávání a technické výchovy v souvislosti
s ostatními oblastmi rozvoje dětí v předškolním vzdělávání...45 // 3.2.1 Od klasifikace typů paměti ? možnostem péče o její funkce - nejen // v technickém vzdělávání a technické výchově...46 // 3.3 Paměťové schopnosti dětí batolecího a předškolního věku ve světech poznám’48 // 4 Intra - inter - supra - super - funkční vrstvy psychické integrace dětí i učitele ve světě jejich // tvorby...51 // 4.1 Učitel mateřské školy v roli vnímavého a vzdělaného projektanta zážitkových // činností dětí v mateřské škole...52 // 4.1.1 Jak přemýšlet nad projekty a projektováním v nekonečnosti možností, které každý projekt má ve svém řešení...54 // 5

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC