Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(11) Půjčeno:11x 
BK
EB
4., rozšířené a aktualizované vydání
Praha : Grada Publishing, 2012
324 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-4005-8 (vázáno)
ISBN 978-80-247-7832-7 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7833-4 (online ; epub)
Expert
Obsahuje bibliografii na stranách 311-316, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
001463121
O autorech 9 // Předmluva ke 4. vydání 13 // Předmluva k 3. vydání 14 // Předmluva k 2. vydání 15 // Slovo úvodem 17 // 1. Reklama, propagace nebo komunikace 19 // Jak je to s reklamou, propagaci a komunikací 20 // Co patří do marketingových komunikací 20 // Reklama 20 // Osobní prodej 21 // Podpora prodeje 21 // Práce s veřejností 22 // Přímý marketing 23 // Sponzoring 24 // Nová média 24 // Jak komunikace probíhá 30 // Odesílatel (komunikátor) 30 // Zpráva (sdělení) 31 // Médium (informační kanál) 32 // Příjemce (komunikant, recipient, cílová skupina) 32 // Komunikační šum 33 // Role propagace jako komunikace 35 // 2. Reklama a psychologie 37 // Co bylo na začátku 38 // Kdy vznikly reklamní agentury 41 // Kdy a jak se uplatňuje psychologie v reklamě 42 // Začátek 20. století 42 // Třicátá až padesátá léta 42 // Šedesátá a sedmdesátá léta 44 // A co dnes ? 46 // Co se skrývá pod názvem „psychologie reklamy“ 46 // Co to vlastně je podprahová manipulace? 51 // Jaké metody psychologie reklamy využívá 55 // Dotazování 56 // Pozorování 58 // Akustické obrazy // Působení barev v reklame // Využití motivu strachu v reklamě // Erotika v reklamě // Humor v reklamě // Sociokultumí faktory tvorby reklamy // 5. Jak zjistíme účinnost reklamy // Kdy je reklama účinná // Bariéry při působení reklamy // Druhy výzkumů efektivity reklamy // Príklady aplikovaného výzkumu reklamy // Výzkum cíloxých skupín // Testovaní návrhů a ověřování účinnosti reklamy . // Analýza image // Image obchodního podniku // Psychologická analýza značky’ // Komunikace značek prostřednictvím jejich vlastností Účinnost reklamy na internetu // Přílohy // Kodex reklamy 2005 - Rada pro reklamu // Mezinárodní kodex marketingového výzkumu ESOM AR // Shrnutí // Summary // Literatura
(OCoLC)794207854
cnb002340889

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC