Obsah // Slovo úvodem: Média a politika v digitálním světě 7 // I. Česká média v prostoru a čase 11 // Konec analogových časů - v médiích i politice 13 Výsledky voleb jako mediální produkt 32 Mediální politika České republiky po roce 1989 35 Reforma mediální legislativy 48 Nemainstreamová média a společenský pokrok 58 Cenzura v období rozpadu hodnot 68 Nemoc zvaná cenzura 75 Mají mít média moc? 80 // II. Česká média a geopolitika 85 // Česká média ve víru informační války 87 // Krym a česká média - selhání žurnalistiky 92 // Rusko a česká média 110 // Válka na Ukrajině a česká média 121 // Migrace a xenofobie 129 // Migrace očima českých médií 142 // Vlastenectví versus evropanství 148 // Česká média a romská otázka 155 // III. Ve víru mediálních manipulací 169 // Média, manipulace a důvěra veřejnosti 171 // Politické Public relations a propaganda v digitálním věku 192 // Role médií v éře digitální propagandy 202 // Mediální manipulace v digitálním věku 207 // Zlo jako mediální fenomén 216 // Tvorba osobnosti z pohledu mediálních a komunikačních teorií 222 Ikony našeho prostoru 238 // IV. Veřejnoprávní Rubikon 243 // Dnešní krize veřejnoprávního statutu České televize 245 // Jak se ČT bulvarizuje 267 // Pro koho vysílá Česká televize 280 // Boj ČT proti novým médiím 288 // Pět důvodů ke zrušení České televize 298