Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(16) Půjčeno:48x 
BK
Příručka
Vydání první
Praha : Portál, 2018
119 stran ; ilustrace ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-262-1365-9 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na straně 119
001464844
Obsah // ÚVOD...7 // 1. kapitola // Rodina dítěte s postižením...g // Proces akceptace dítěte s postižením ... 10 // Sourozenci dětí s postižením ... 18 // 2. KAPITOLA // Zdravotní postižení... 21 // Charakteristika a zásady práce s dětmi s daným typem postižení ... 22 // Mentální postižení... 24 // Mentální retardace... 24 // Přehled jednotlivých stupňů mentální retardace ... 24 // Downův syndrom ... 26 // Demence... 27 // Pseudooligofrenie... 28 // Zásady práce s dětmi s mentálním postižením... 30 // Tělesné postižení... 31 // Mozková obrna ... 34 // Progresivní svalová dystrofie... 39 // Smyslové vady ... 42 // Zásady práce s dětmi se zrakovým postižením ... 43 // Zásady práce s dětmi se sluchovým postižením... 46 // Poruchy autistického spektra... 48 // Zásady práce s dětmi s poruchami autistického spektra ... 50 // ADHDaADD... 52 // Zásady práce s dětmi s ADHD a ADD... 53 // 5 // 3. KAPITOLA // Nástup dítěte s postižením do mateřské školy... 57 // Význam předškolního vzdělávání pro dítě s postižením... 59 // Nástup dítěte s postižením do mateřské školy z pohledu rodičů ... 62 // 4. KAPITOLA // Spolupráce... 65 // Spolupráce asistenta pedagoga s rodiči dítěte s postižením... 66 // Spolupráce asistenta pedagoga s pedagogy ... 67 // Spolupráce s poradenskými pracovníky ... 68 // 5. KAPITOLA // Metody práce s dětmi s postižením ... 73 // Polohování dětí s tělesným
postižením ... 74 // Rozvoj grafomotoriky u dětí s tělesným postižením ... 79 // Náměty na hry podporující uvolnění spastické končetiny... 83 // Náměty na práci ve skupinkách... 83 // Cvičení na přirozené zapojení paretické horní končetiny do činnosti ... 86 // Náměty na hry podporující aktivizaci hypotonické horní končetiny ... 88 // Náměty na práci ve skupinkách... 88 // Strukturované učení ... 90 // Alternativní a augmentativní komunikace... 94 // Mezi výhody AAK patří... 96 // Mezi nevýhody AAK patří... 97 // Doporučení pro podporu komunikačních dovedností dětí v předškolním // období...100 // Náměty ? činnostem...102 // Metody AAK ...107 // Závěr...117 // Použitá literatura // 119
cnb003010946

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC