Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.04.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
New York : Routledge, 2017.
1 online zdroj
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781315688633 (e-book : PDF)
ISBN 9781317421719 (e-book: Mobi)
ISBN !9781138918283 (chyb.) (hardback)
ISBN !9781138918290 (chyb.) (paperback)
Tištěná verze : ISBN 9781138918283
Preface -- Nonmarket strategic management from a theoretical perspectives -- Genesis of the nonmarket field -- Advancing the nonmarket environment : expanding institutions, issues, interests, and information -- Institutions : nature, context, and pressures -- Types of nonmarket institutions -- Stakeholder approach to nonmarket -- Nonmarket strategies : why-, when-, and how? -- Nonmarket resources and outcomes -- How it is done: nonmarket strategic management in practice -- Let them eat bugs : legitimacy and legislative priority in the dutch edible insect sector -- Merger and acquisition investigations in the european airline industry -- Nonmarket actions from the chemical industry : the case of Merck & Co -- The nonmarket actions from the oil industry : the case of Royal Dutch Shell -- Index.
001478083
(OCoLC)994343117

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC