Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.12.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2011
1 online zdroj
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9788072909001 (ebook)
ISBN 8072909002 (ebook)
ISBN 9788072905409 (print)
Obsahuje bibliografické odkazy
Online resource; title from PDF title page (EBSCO, viewed November 1, 2017)
001480795
Obsah // Úvod // 1. BILINGVISMUS A BILINGVNÍ VÝUKA // 1.1 Bilingvismus: definice a typologie // 1.1.1 Formy bilingvismu // 1.1.2 Hypotézy osvojování druhého cizího jazyka // 1.2 Bilingvní výuka // 1.3 Psychologická podmíněnost bilingvismu // 1.4 Lingvistická podmíněnost bilingvismu // 1.5 Pedagogická a didakticko-met // 1.6 Předpoklady pro realizaci bilingvní výuky // 2. NÁSTIN HISTORICKÉHO VÝVOJE BILINGVNÍ VÝUKY // 2.1 Historicky vvvoi bilingvní vvukv v zahraničí // 2.2 Vvvoi novodobé bilingvní vvukv na území dnešní České republiky // 2.3 Kurikulámi reforma v ČR // 3. POPIS KONKRÉTNÍCH FOREM BILINGVNÍ VÝUKY REALIZOVANÝCH NA ÚZEMÍ ČESKÉ REPUBLIKY NEBO VE SPOLUPRÁCI S ČR // 3.1 Bilingvní výuka v České republice po roce 1990 // 3.1.1 Raný bilingvismus // 3.1.2 Dvojjazyčné sekce gymnázií // 3.1.2.1 Maturitní zkouška v dvojjazyčných třídách // 3.1.3 Dvojjazyčná sekce Gymnázia F.X. Šaldy v Liberci // 3.1.3.1 Koncepce a cíle projektu // 3.1.3.2 Učební plán - kurikulum // 3.1.3.3 Žáci, učitelé, rodiče // 3.1.4 Dvojjazyčná sekce Gymnázia dr. Karla Polesného ve Znojmč // 3.1.4.1 Koncepce a eile projektu // 3.1.4.2 Učebni plán - kurikulum // 3.1.4.3 Žáci, učitelé, rodiče // 3.1.5 Nčmecká škola v Praze s.r.o. - sekce Školy čcsko-nčmcckého setkávání // 3.1.5.1 Koncepce a cíle projektu // 3.1.5.2 Učební plán - kurikulum // 3.1.5.3 Žáci, učitelé, rodiče // 3.1.6 Rakouské gymnázium
v Praze, o.p.s. // 3.1.6.1 Koncepce a čile projektu // 3.1.6.2 Učební plán - kurikulum // 3.1.6.3 Žáci, učitelé, rodiče 3.2 Charakterislika protzramu // 3.2.1 Německý jazykový diplom // 3.2.1.1 Koncepce jazykové zkoušky // 3.2.1.2 Učebni plán // 3.2.1.3 Žáci, učitelé, rodiče // 3.2.2 Gymnázium Thomase Manna, Praha 8 // 3.2.2.1 Koncepce a cíle projektu // 3.2.2.2 Učební plán - kurikulum // vv dinlom // 3.2.2.3 Žáci, učitelé, rodiče 3.2.3 Rakouský jazykový diplom // 3.2.3.1 Koncepce jazykové zkoušky // 3.2.3.2 Učební plán // 3.2.3.3 Žáci, učitelé, rodiče výuka realizovaná ve // na území Saska // 3.3.1 Čcsko-nčmecký dvoj národnostní dvojjazyčný projekt Gymnázia F. Schillera v Pirnč // 3.3.1.1 Koncepce a cíle projektu // 3.3.1.2 Učební plán - kurikulum // 3.3.1.3 Žáci, učitelé, rodiče // 4. PRŮZKUM STAVU REFLEXE NOVÉ KURIKULÁRNÍ REFORMY DO VYCHOVNĚ-VZDĚLÁVACÍHO PROCESU NA BILINGVNÍCH GYMNÁZIÍCH // S. REFLEXE KURIKULÁRNÍ REFORMY DO PŘÍPRAVY BUDOUCÍCH UČITELŮ CIZÍCH JAZYKŮ // Závěr // Literatura // Seznam používaných zkratek // Summary // Přílohy ‘ // 4
1496899
(OCoLC)982520780
(YANK)14079521
(EBSC)1496899

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC