|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
BK
|
|
EB
|
|
ONLINE
|
|
|
|
|
|
Vydání první
|
|
Praha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2019
|
|
217 stran, 24 nečíslovaných stran obrazových příloh : ilustrace (převážně barevné), 24 cm
|
Externí odkaz
|
Plný text PDF
|
|
Plný text PDF (Bookport)
|
|
* Návod pro vzdálený přístup
|
|
* Návod pro Bookport
|
|
|
|
|
|
ISBN 978-80-246-4354-0 (brožováno)
|
|
ISBN 978-80-246-4357-1 (online ; pdf)
|
|
Obsahuje bibliografii na stranách 179-204, bibliografické odkazy a rejstřík
|
|
Anglické resumé
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
001481201
|
|
Poděkování // Předmluva // i. Historický vývoj turismu // 2. Vznik, proměny a základní témata antropologie turismu // 3. Typologie turismu // 4. Typologie turisty // 5. Autenticita a turistické představy // 6. Obraz turistické destinace a značkování // 7. Interakce hostitelů a hostů a sociokulturní dopady turismu // 8. Typologie suvenýru Závěr // Summary Bibliografie Seznam vyobrazení // Rejstřík
|
|
cnb003136375
|