Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.12.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5) Půjčeno:5x 
BK
Vydání první
Praha : Euromedia Group, 2019
253 stran : ilustrace ; 25 cm

objednat
ISBN 978-80-7617-881-6 (vázáno)
Esence
angličtina
Obsahuje bibliografii na stranách 224-225 a bibliografické odkazy
001481385
KAPITOLA 1 // ÚVOD // IO Je čas změnit náš pohled na batolata 12 Proč miluji batolata 14 Co bychom o batolatech měli vědět // ló Montessori výchova batolete // 18 Jak si odnést co nejvíce z této knihy // KAPITOLA 2 // ÚVOD K MONTESSORI METODÁM // 20 Krátce z historie // 21 Klasické vzdělávání versus montessori vzdělávání // 22 Některé montessori principy // KAPITOLA 3 // MONTESSORI ČINNOSTI PRO BATOLATA // 33 Čím se odlišuje montessori činnost od běžných činností? // 34 Jak dítěti ukázat činnost // 3ó Základní principy, které je třeba mít na paměti 39 Jak uspořádat činnost 42 Druhy činností // 34 Koordinace očí a rukou 37 Hudba a pohyb 39 Praktický život 44 Umění a řemesla 46 Jazyk // 68 Dodatečné poznámky: venkovní prostředí a příroda // 70 Jak je to s hračkami mimo montessori koncept KAPITOLA 4 // USPOŘÁDÁNÍ DOMOVA // 74 Uspořádání prostorů podle montessori principů // 75 Pokoj po pokoji // 75 Vchod // 75 Obývací pokoj // 76 Kuchyně // 76 Ložnice // 77 Koupelna // 77 Koutek pro umění a řemesla // 78 Útulné místo na čtení 78 Venku // 80 Poznámka navíc ? montessori principům v kuchyni // 82 Základní principy, které je třeba mít na paměti // 82 Pomoc dětem při úklidu věcí po skončení činnosti // 82 Jak na přeplněný prostor // 83 Jak si to zútulnit // 83 Jak nám uspořádání domova může ušetřit práci // 84 Sdílení prostorů 84 Malé prostory
// 85 Důležitost domácího prostředí 87 Nahlédnutí do domova // KAPITOLA 5 // VYCHOVÁVÁME ZVÍDAVÉ DÍTĚ, // KTERÉ CÍTÍ, ŽE JE VIDÍME A SLYŠÍME // 1. ČÁST // PODNĚCUJME U DÍTĚTE ZVÍDAVOST // 94 Pět složek pro zvídavost // 94 Důvěra v dítě // 95 Bohaté prostředí ? učení 95 Čas // 95 Bezpečí a jistota jako základ // 96 Pěstování zvídavosti // 96 Sedm hlavních zásad pro zvídavého človíčka 9ó Postupujme podle dítěte // 97 Podporujme praktické učení // 98 Zapojme je do běžného života // 99 Postupujme pomalu // ?? Pomoz mi, abych to udělal sám 102 Podporujme tvořivost 104 Pozorujme // 2. ČÁST // PŘIJMOUT DÍTĚ TAKOVÉ, // JAKÉ JE // 107 Ukažme batolatům jejich důležitost // a sounáležitost a přijměme je taková, jaká jsou // 108 Buďme jejich tlumočníkem // 109 Dovolme jim projevit všechny pocity, ale ne jakékoliv chování // ?? Dejme dítěti zpětnou vazbu místo chvály // 112 Role a nálepky // E // KAPITOLA 6 // KAPITOLA 7 // PESTOVANÍ SPOLUPRÁCE A ZODPOVEDNOSTI V NAŠEM DÍTĚTI // 1. ČÁST // PĚSTOVÁNÍ SPOLUPRÁCE // lló Proč montessori přístup nepoužívá hrozby, úplatky ani tresty // ?9 Řešení problémů společně s batolaty // 121 Způsoby, jak zapojit naše dítě // 122 Jak mluvit, abychom jim pomohli poslouchat 124 Přiměřená očekávání // 126 Ostatní // 2. ČÁST // STANOVENÍ HRANIC // 129 Stanovit hranice je v pořádku // 129 Buďte srozumitelní, pokud jde o hranice
-základní/domácí pravidla // 130 Dotáhněte to do konce laskavým a srozumitelným jednáním // 133 Vezměte na vědomí negativní pocity // 134 Jak na záchvaty vzteku // 136 Obnovení kontaktu, jakmile se uklidní // 137 Pomoci jim v nápravě a udobření 137 Tipy pro stanovení hranic // 141 Praktický seznam pro hranice // UVEDENÍ DO PRAXE // 1. ČÁST // KAŽDODENNÍ PÉČE // 144 Denní rytmus // 146 Rituály // 147 Oblékání a odchod z domova 151 Jídlo // 155 Spánek // 157 Pomoc s čištěním zubů // 2. ČÁST // VYPOŘÁDÁNÍ SE SE ZMĚNAMI // 159 Chození na toaletu // 161 Rozloučení s dudlíkem // 162 Sourozenci // 3. ČÁST // UŽITEČNÉ DOVEDNOSTI PRO NAŠE BATOLATA // 169 Sdílení // 169 Jak přerušit dospělého // 170 Dovednosti pro introvertní batolata // 171 Období bití, kousání, strkání, házení // 174 Učení se soustředění // 175 Vypořádání se s frustrací // 176 Když na vás dítě lpí // 178 Čas na obrazovku // 179 Dvojjazyčnost // KAPITOLA 8 // SKUTEČNÉ PŘÍBĚHY // BÝT DOSPELÝM NAHLÉDNUTÍ DO DOMOVŮ // 185 Fyzická péče 0 sebe sama A CITÁTY Z MONTESSORI RODIN // 186 Pěstujme učenlivou mysl 218 Austrálie // 186 Začněme a skončeme den správně Kylie, Aaron, Casper, Otis a Otto // 188 Trénujme bdělou pozornost Jak praktikujeme montessori // 189 Pozorování 219 Mongolsko // 189 Dobití emocionálních baterek - našich Enerel, Bayanaa, Nimo a Odi // i našeho dítěte Minimoo // 190 Postupujme pomalu 220 Kanada
// 192 Buďme dítěti průvodcem Beth, Anthony a Quentin // 193 Nápomocný domov Náš montessori život // 194 Buďme poctiví 221 USA // 194 Přijměme odpovědnost za život a rozhodování Amy, James, Charlotte a Simon // 195 Učení se z chyb Montessori na Středozápadě // 196 Oslavme úspěchy 222 Moje rodina // 196 Sebeuvědomování Simone, Oliver a Emma // 197 Stálý trénink Austrálie/Nizozemsko // 223 Moje kurzy Jacaranda Tree Montessori // KAPITOLA 9 Amsterodam, Nizozemsko // SPOLUPRÁCE 224 SOUVISEJÍCÍ LITERATURA // 201 1 rodiče jsou lidi 201 Upřednostňování jednoho z rodičů 226 PODĚKOVÁNÍ // 202 Klíč ke spolupráci v rodině 203 Jak dostat rodinu do hry PŘÍLOHA // 205 Prarodiče a paní na hlídání 232 Co neříkat, a co naopak říkat // 20Ó Spor v rodině 234 Kde se dají sehnat potřeby, materiály // 207 Rozvod nemusí být sprosté slovo a nábytek odpovídající montessori koncepci // 236 O montessori školách 236 Po čem se dívat v montessori škole // KAPITOLA 10 CO DÁL 237 Jak montessori škola funguje v praxi? 238 Je montessori přístup vhodný pro každé dítě? // 210 Příprava na školku 239 Jak děti zvládají přechod na tradiční školu // 211 Další roky poté, co navštěvovaly montessori? // 215 Čas na změnu vzdělávacího systému 240 Pocity a potřeby // 215 Čas míru 242 Recept na domácí modelínu // 243 Seznam montessori činností pro batolata // 254 Rejstřík
cnb003123415

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC