Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(15) Půjčeno:15x 
BK
EB
Příručka
Vydání první
V Brně : Jan Melvil Publishing, 2019
325 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF 
   Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro vzdálený přístup 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-7555-084-2 (vázáno)
ISBN 978-80-7555-085-9 (online ; epub)
Žádná velká věda
Obsahuje bibliografii na stranách 305-311 a bibliografické odkazy
001481533
Zahoďte návody a naučte se o sítích přemýšlet 11 // Od rádia k selfie fotkám 14 // Síla webu 2.0 14 // Introvert hvězdou sociálních sítí 16 // Čtyři klíčové dovednosti 17 // Trocha štěstí a WiFi nestačí 19 // Opravdu sociální sítě nic nestojí? 22 // Důvěra prodává 22 // Co potřebujete ? úspěchu? 25 // ZAUJMI - Jak to funguje? // Proč chodíme na sítě 31 // Seznamte se s Karlem 31 // Onlinový svět 34 // Jak se na sítích chováme 37 // Nejcennější artikl: pozornost 38 // Nové způsoby čtení 41 // Kouzlo vizuálního sdělení 42 // Co chceme na sítích najít 43 // Sítě se mění, tužby lidí nikoliv 47 // Vytáhněte z rukávu další trumfy 49 // Co si z toho mám odnést pro firemní komunikaci na sítích? 50 // Magie založená na datech 53 // Facebook 56 // Inventory (dostupné příspěvky) 58 // Signals (signály) 59 // Predictions a Relevancy Score // (předvídání a skóre relevantnosti) 61 // Instagram 63 // Twitter 64 // Linkedln 66 // YouTube 67 // Teď už tomu rozumíte 68 // Co si z toho mám odnést pro firemní // komunikaci na sítích? 70 // Značky na sociálních sítích 71 // S Prahou na síti 71 // Jak vnímáme značky 72 // Všichni se zajímáme jen sami o sebe 74 // Tajemství úspěchu značek na sítích 77 // NASLOUCHEJ - Co musím vědět, než začnu? // Bez plánování to nejde 89 // Nebuďte spoďároví skřítci! 90 // Jak přesvědčit a namotivovat tým? 95 // Správná strategie dává odpovědi 97 // Strategie - 99 // První krok: zamyslete se nad tím, kdo jste a co děláte 99 // Sepište si, na co jste přišli 119 // Druhý krok: ujasněte si své cíle 120 // Třetí krok: naplánujte si strategii pro sociální sítě 124 // Načrtnutí všech možností 126 // Jaké sociální sítě využijeme? 126 // Facebook 128 // Instagram // Twitter // Linkedln //
YouTube // Osobní značky na sítích // První kroky s nově založeným profilem // Kdo se bude o sítě starat? // Bezpečnost především // Kolik nás to bude stát? // Bez harmonogramu ani krok // VYPRÁVĚJ - Co tam mám dávat? // Obsahový marketing Konec nesmyslného obsahu Tři cesty ke skvělému obsahu Co už vám fungovalo? // Jak vám pomohou uživatelé? // Jak vymýšlet nový obsah? // Sestavte si tematické okruhy Jak to vypadá v praxi Jak děláme sociální sítě Dolleru? // Jak děláme Facebook? // Jak děláme Instagram? // Tipy a triky nejúspěšnějších značek na sítích Neprodávejte, pomáhejte Hrajte si Občas mlčte // Hledejte jiný úhel pohledu Sdílejte pikošky (Za)bavte je Zapojte zaměstnance Zapojte influencery Jak vybrat influencera v praxi? // Držte se ve stejné smečce // Reagujte na aktuální události 190 // Pište to pro Karla 192 // Ujasněte si, co píšete 193 // Popisujte benefity, ne vlastnosti 194 // Čechrejte ego 200 // Mluvte s lidmi 202 // Připravte se na hejtry 204 // Inspirace 206 // Dejte o svých sítích vědět i mimo sítě 208 // Myslete mimo zajeté koleje 209 // Budujte komunitu 211 // #Naučtesepoužívathashtagy 212 // Využijte rychlosti a bezprostřednosti sítí 219 // Předcházejte průšvihům 221 // Stůjte si za svým 224 // Zapojte fanoušky 226 // Buďte transparentní 227 // Jak nám sítě pomohly 228 // Naučte se hledat příběhy 229 // Spojte s někým síly 230 // Buďte autentičtí a využívejte Stories 230 // Pomozte si širokou paletou nástrojů 234 // Udělejte si plán 237 // Nezblázněte se z toho 241 // VYHODNOCUJ - Jak poznám, že to funguje? // Zpětná vazba 249 // Nejhorší metrika na světě 251 // Ne všechno můžete změřit 254 // Co tedy měřit jde? 256 // Zajímá-li vás, jak dobře jste vidět 256 //
Chcete-li vědět, jak se vám daří zapojovat uživatele 257 Chcete-li sledovat zájem o vás a vaše služby 257 // Míra zapojení, aneb zjistěte, jestli to děláte dobře 259 // Pro každého je důležité něco jiného 263 // Inspirace pro hračičky 266 // Nástroje: bezplatné i s předplatným 268 // Facebook Analytics a Audience Insights 268 // Nepotřebujete být datoví mágové 270 // Starý dobrý Google Analytics 271 // Potřebuji placenou reklamu? 273 // Na koho budu cílit? 276 // Cílení podle demografie 276 // Remarketing aka vlastní okruhy uživatelů 278 // Podobné okruhy - nechte sítě zacílit za vás 282 // Co můžeme propagovat a kde to uživatelé uvidí? 283 // Kolik si mám připravit peněz? 285 // Kvalita vaší propagace 286 // Účel kampaně 288 // Konkurence 288 // Co za své peníze můžeme očekávat? 289 // Vydělali jsme na tom? 292 // Pár slov o Business Manageru 294 // Nepodceňujte pohled do zpětného zrcátka 297 // Vezměte to od základů 297 // ZÁVĚR // A co teď? 303 // Doporučené studijní materiály 305 // Poznámky 312 // Předlohy ilustrací 322 // Zdroje infografik 323 // Poděkování 324
cnb003155570

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC