Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.01.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
1. vydání
Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2019
182 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-244-5561-7 (brožováno)
Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
Obsahuje bibliografii na stranách 169-179 a bibliografické odkazy
Anglické resumé
001481714
Obsah // Úvodem 7 // 1. Dar výtvarné tvorby v síti pedagogických, psychologických // a uměleckých souvislostí 11 // 2. Hledání hodnoty dětského výtvarného projevu 17 // Počátky odborné reflexe dětského výtvarného projevu - // moderní pedagogické teorie, reformisté přelomu století a jeho 1. poloviny 17 // Ideály moderny a jejich vliv na pedagogické vnímání výtvarného projevu 23 // Přínos psychologie ke zkoumání výtvarného projevu // a jeho arteterapeutickému využití 26 // Výtvarný projev v díle vybraných teoretiků // vlivných od 2. poloviny 20. století do současnosti 31 // Podněty závěru století a současnosti 42 // 3. Výtvarný projev dětí a dospělých se speciálními vzdělávacími potřebami 57 // Připomínka několika průkopníků a podstatných peripetií 58 // Oborové a společenské předpoklady proinkluzivního přístupu 66 // Výtvarná tvorba a zrakové postižení 73 // Neslyšící tvůrci 75 // Tvůrci s tělesným postižením 78 // Tvůrci s mentálním postižením nebo oslabením kognitivního výkonu 80 // 4. Výtvarný projev - sebevyjádření, růst a cesta ? sobě samému 85 // Literatura 167 // Summary // 179
cnb003133731

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC