Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.07.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
[Česko] : Grada, 2009
1 online zdroj (224 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-6345-3 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-2840-7 (print)
Publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazníky..
001485237
In-store marketing se představuje -- In-store marketing jako součást marketingové komunikace -- Pohled na místo prodeje a POP reklamu v minulosti a dnes -- Jak POP reklama funguje? -- POP nástroje v rámci komplexní komunikace značky -- Budoucí vývoj v oblasti in-store komunikace -- POP a in-store komunikace v České republice -- Hlavní vývojová stádia maloobchodu v Česku -- vletech 1989-2008 -- Růst kupní síly a faktor času -- Vývoj oblasti in-store komunikace v souvislosti s vývojem -- maloobchodu -- Postoje maloobchodu k in-store komunikaci -- Co lze očekávat na poli in-store komunikace u nás -- Česko versus svět -- Nasazení POP v rychloobrátkových a ostatních oblastech -- Pohled na nezávislý maloobchod -- Aktuální situace POP a in-store komunikace v Česku -- POP z pohledu zákazníka: psychologický proces nákupního chování -- a rozhodování -- Místo prodeje jako jeden z rozhodujících faktorů nákupu -- Smyslová komunikace v prodejních místech -- „Nasycenost" reklamou v jednotlivých médiích potenciál místa -- prodeje -- Měření efektivity POP nástrojů -- Metodologie vyhodnocování efektivity POP médií -- Názory spotřebitelů na in-store komunikaci -- POP z pohledu maloobchodu -- Marketingová komunikace v místech prodeje z pohledu zástupce -- maloobchodního řetězce -- Manuál využití POP prostředků v maloobchodních řetězcích POP v prodejních kanálech -- Využití POP prostředků v marketingové komunikaci zadavatelů -- Výsledky výzkumu POPAI CE mezi tuzemskými zadavateli -- reklamy -- Ověřování efektivity POP komunikace -- Případové studie -- Vlastnosti základních materiálů a jejich použití při výrobě POP -- Jaký materiál zvolit pro výrobu POP? -- Podmínky pro umístění POP prostředků v prostředí prodejních míst -- Pojem kvality materiálu pro výrobu POP --
Použitý materiál a finální design POP prostředků -- Trendy v oblasti produkce POP -- Nástup nových technologií interaktivní média, multimediální POP -- prostředky -- Obecný pohled na nástup nových technologií -- Výhody použití prostředků digitální komunikace -- Spolupráce zadavatele reklamy, dodavatele nových technologií -- a majitele místa -- Cena digitálních prostředků -- Efektivita digitálních médií a její testování -- Perspektivy a trendy vývoje nové generace in-store médií -- Nové technologie a komplexnost služeb na trhu světelné reklamy -- Role a budoucnost designu v POP aktivitách -- Co si představit pod pojmem „design"? -- „Kvalitní" a „nekvalitní" design -- Faktory ovlivňující design v POP -- POP design ve světě -- Současné trendy v oblasti designu -- Budoucnost designu -- Inovativní materiály a technologie -- Význam kreativity v designu -- Spolupráce designéra a zadavatele reklamy -- Zážitek z nakupování -- Případové studie ze zahraničí -- Studie o POP ve Francii -- Co ovlivňuje nákupy v parfumeriích? -- Průzkum nákupních zvyklostí spotřebitelů u čerpacích stanic Efektivita in-store komunikace v belgických supermarketech The Marketing at Retail Initiative: nový revoluční systém analýzy -- v in-store komunikaci -- Případová studie Hot Snacks z Velké Británie -- POP nové generace zlepšují úroveň prodejních míst -- Normy v POP -- Normy týkající se styku s potravinami -- Normy pro elektrické přístroje -- Stavební normy -- Brief k POP produktu -- Lexikon odborných výrazů z oboru in-store komunikace -- Použitá literatura -- Zdroje grafů a fotografií

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC