Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.07.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
[Česko] : Grada, 2010
1 online zdroj (432 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-271-9184-0 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-3339-5 (print)
slovenština
Uznávaní autoři, mezi nimiž jsou i majitelé úspěšných českých firem, nositelé ocenění Podnikatel roku a odborníci z VŠE, připravili komplexní publikaci pro všechny, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají, ale chtějí se dozvědět další nové informace. Kniha nemá svým praktickým zaměření a nábojem na českém trhu obdoby a žádný student ekonomického zaměření či podnikatel, který chce dosáhnout ve svém podnikání úspěchu, by ji neměl minout. Kromě mimořádně cenných teoretických poznatků v knize najdete mnoho praktických doporučení, rad, příkladů a případových studií. Zjistíte, co byste měli zvážit, než začnete podnikat, a co musíte udělat pro zahájení podnikatelské činnosti, seznámíte se s tím nejdůležitějším, co podnikatel musí vědět z oblasti managementu, marketingu, řízení lidských zdrojů a finančního řízení. V závěru se s vámi úspěšní čeští podnikatelé podělí o svůj podnikatelský příběh, dozvíte se, v čem tkví tajemství jejich úspěchu..
001485395
1. Než začneme podnikat // 1.1 Podnikání // 1.1.1 Co je podnikání // 1.1.2 Mýty o podnikání // 1.1.3 Typy podnikání // 1.1.4 Cíle podnikání // 1.1.5 Společensky odpovědné podnikání // 1.2 Podnikatel // 1.2.1 Kdo to je podnikatel // 1.2.2 Podnikatel versus zaměstnanecký poměr // 1.2.3 Předpoklady úspěšného podnikatele // 1.3 Podnik // 1.3.1 Co je to podnik // 1.3.2 Malé, střední a velké podniky // 1.3.3 Životní cyklus podniku a modely růstu podniku // 1.3.4 Rodinný podnik a nástupnictví // 1.3.5 Pojem firma // 2. Začínáme podnikat // 2.1 Než zahájíme podnikatelskou činnost // 2.1.1 Předpoklady úspěchu začínající firmy // 2.1.2 Zakladatelský rozpočet // 2.1.3 Podnikatelský plán // 2.1.4 Volba právní formy podnikání // 2.2 Nejdůležitější legislativní požadavky při zahájení podnikání // 2.2.1 Živnost // 2.2.2 Veřejná obchodní společnost // 2.2.3 Komanditní společnost // 2.2.4 Společnost s ručením omezeným // 2.2.5 Akciová společnost // 2.2.6 Družstvo // 2.3 Zahájení podnikatelské činnosti a registrační povinnosti // 2.3.1 Zahájení podnikatelské činnosti v České republice // 2.3.2 Zahájení podnikatelské činnosti na Slovensku // 2.4 Podpora podnikání // 2.4.1 Subjekty poskytující služby podnikatelům // 2.4.2 Podpora podnikání v Evropské unii a v České republice // 2.4.3 Operační program podnikání a inovace // 2.4.4 Užitečné odkazy pro podnikatele // 3. Základy managementu pro podnikatele // 3.1 To nejdůležitější z teorie managementu pro podnikatele // 3.1.1 Management a manažer // 3.1.2 Manažerské funkce // 3.1.3 Strategický management // 3.1.4 Management změny // 3.1.5 Management procesů a projektů // 3.1.6 Firemní kultura // 3.2 Management malé firmy příklady z praxe a doporučení pro podnikatele // 3.2.1 Řízení malé firmy //
3.2.2 Mise, vize, strategie, podnikatelský plán malé firmy // 3.2.3 Podnikatel v malé firmě // 3.2.4 Růst malé firmy // 3.2.5 Motivace zaměstnanců v malé firmě a firemní kultura // 3.2.6 Chyby v podnikání a ukončení podnikání // 3.3 Management střední firmy příklady z praxe a doporučení // pro podnikatele // 3.3.1 Řízení střední firmy // 3.3.2 Stanovení mise, vize a strategie ve střední firmě // 3.3.3 Podnikatel ve střední firmě // 3.3.4 Růst střední firmy // 3.3.5 Motivace zaměstnanců ve střední firmě a firemní kultura // 3.4 Management velké firmy příklady z praxe a doporučení // pro podnikatele // 3.4.1 Řízení velké firmy // 3.4.2 Cíle a strategie velké firmy // 3.4.3 Management změny ve velké firmě // 3.4.4 Procesní a projektové řízení ve velké firmě // 3.4.5 Manažerský styl práce a motivace // 3.4.6 Co je důležité pro vedení velké firmy // 4. Základy marketingu pro podnikatele // 4.1 To nej důležitější z teorie marketingu pro podnikatele // 4.1.1 Podstata marketingu // 4.1.2 Poznávací stránka marketingu // 4.1.3 Realizační stránka marketingu // 4.1.4 Produkt // 4.1.5 Cena // 4.1.6 Distribuce // 4.1.7 Marketingová komunikace // 4.2 Marketing malé firmy příklady z praxe a doporučení pro podnikatele // 4.2.1 Marketing malé firmy // 4.2.2 Marketingový plán v malé firmě // 4.2.3 Marketingové strategie v malé firmě // 4.2.4 Průzkum trhu v malé firmě // 4.2.5 Marketingový mix v malé firmě // 4.2.6 Marketing v malé firmě a osobnost podnikatele // 4.3 Marketing střední firmy příklady z praxe a doporučení pro podnikatele // 4.3.1 Co v marketingu platí pro všechny firmy a co je rozdílné // 4.3.2 Marketing střední firmy // 4.4 Marketing velké firmy příklady z praxe a doporučení pro podnikatele // 4.4.1 Marketing velké firmy //
4.4.2 Systemický marketing // 4.4.3 Příklady z praxe // 5. Základy řízení lidských zdrojů pro podnikatele // 5.1 To nejdůležitější z teorie řízení lidských zdrojů pro podnikatele // 5.1.1 Lidské zdroj e a jejich řízení // 5.1.2 Pracovní místo a pracovní role // 5.1.3 Získávání a výběr pracovníků // 5.1.4 Hodnocení pracovníků // 5.1.5 Vzdělávání a rozvoj pracovníků // 5.1.6 Odměňování pracovníků // 5.2 Řízení lidských zdrojů v malé firmě příklady z praxe a doporučení // pro podnikatele // 5.2.1 Povaha malé firmy z hlediska řízení lidských zdrojů // 5.2.2 Organizační zabezpečení řízení lidských zdrojů v malé firmě // 5.2.3 Personální činnosti v malé firmě Realizační stránka marketingu // // 5.3 Řízení lidských zdrojů ve střední firmě příklady z praxe a doporučení pro podnikatele // 5.3.1 Povaha střední firmy z hlediska řízení lidských zdrojů // 5.3.2 Organizační zabezpečení řízení lidských zdrojů ve střední firmě // 5.3.3 Personální činnosti ve střední firmě // 5.4 Řízení lidských zdrojů ve velké firmě příklady z praxe a doporučení // pro podnikatele // 5.4.1 Povaha velké firmy z hlediska řízení lidských zdrojů // 5.4.2 Organizační zabezpečení řízení lidských zdrojů ve velké firmě // 5.4.3 Personální činnosti ve velké firmě // 6. Základy finančního řízení pro podnikatele // 6.1 To nej důležitější z teorie finančního řízení pro podnikatele // 6.1.1 Obsah finančního řízení // 6.1.2 Organizace finančního útvaru a principy finančního rozhodování // 6.1.3 Evidence výsledků podnikání // 6.1.4 Hodnocení výsledků podnikání // 6.1.5 Alokace finančních zdrojů // 6.1.6 Získávání zdrojů financování //
6.2 Finanční řízení malé firmy příklady z praxe a doporučení pro podnikatele // 6.2.1 Faktory ovlivňující nároky na počáteční kapitál // 6.2.2 Majetek a kapitál firmy a jej ich obraz ve finančních výkazech // 6.2.3 Úvahy a propočty spojené se založením firmy // 6.2.4 Struktura majetku a zdrojů a její finanční souvislosti // 6.2.5 Efekt daňového štítu a finanční páky při využití cizího kapitálu // 6.2.6 Využití fixních a variabilních nákladů pro finanční řízení // 6.3 Finanční řízení střední firmy příklady z praxe a doporučení pro podnikatele // 6.3.1 Řízení výkonnosti střední firmy // 6.3.2 Specifika finančního řízení střední firmy // 6.3.3 Příklad z praxe // 6.4 Finanční řízení velké firmy příklady z praxe a doporučení pro podnikatele // 6.4.1 Specifika finančního řízení velké firmy // 6.4.2 Identifikace prioritních procesů ve firmě a jejich řízení // 6.4.3 Zvyšování výkonnosti velké firmy // Případové studie // Případová studie 1 firma Jazykový Institut Praha // Případová studie 2 firma KASA.cz // Případová studie 3 firma W.A.G. minerální paliva, a. s Případová studie 4 firma AUTOCENTRUM Háša, s. r. o // Případová studie 5 firma LINET, spol. s r. o // Případová studie 6 firma BEST, a. s

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC