Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.07.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
3., doplněné vydání
[Česko] : Grada, 2010
1 online zdroj (144 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-7436-7 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-3566-5 (print)
Nové vydání čtivé příručky předkládá čtenáři osvědčené rady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti a jak posílit vyjednávací schopnosti. Dozvíte se, jak vybrat členy svého týmu, jak v týmu rozhodovat a řešit konflikty nebo jak vést mezinárodní tým pracovníků..
001485460
O autorce 9 // Předmluva 10 // Část I. // MANAŽER JAKO OBCHODNÍK A VYJEDNAVAČ 11 // 1. kapitola // Komunikační dovednosti 13 // 1.1 Osobnost vyjednavače a jeho image 14 // 1.2 Komunikace 16 // Aktivní naslouchání 17 // Technika kladení otázek 17 // Neverbální komunikace 18 // 2. kapitola // Vyjednávání a řešení konfliktů 31 // 2.1 Vyjednávání 32 // Vyjednávání výhra-výhra 32 // Vyjednávánívýhra-prohra 32 // Vyjednáváníprohra-prohra 33 // 2.2 Řešení konfliktů 34 // Bariéry v komunikaci 37 // 2.3 Vytváření dohody 41 // 3. kapitola // Obchodní jednání 43 // 3.1 Příprava na jednání 44 // Odborné znalosti 44 // Informace 44 // Stanovení cíle 45 // Zvážení dodatečných výhod a možných ústupků 45 // Volba místa jednání 46 // Doba a délka jednání 47 // Vyjednavači a jejich kompetence 47 // Jednání v týmu 47 // 5 // Obsah // Komunikační a obchodní dovednosti manažera // 3.2 Zahájení jednání 50 // 3.3 Mapování situace 50 // 3.4 Jádro jednání 51 // 3.5 Zdolávání námitek 51 // Způsoby zvládání námitek 52 // 3.6 Závěr jednání 53 // Signály blížícího se závěru jednání 53 // Způsoby ukončení jednání 54 // 3.7 Obchodní jednání vedené metodou SPIN 56 // 3.8 Akce po uzavření obchodu 59 // 3.9 Péče o klienta 60 // Analýzo klíčového zákazníka 61 // Naše
cíle vzhledem ke klíčovému zákazníkovi 61 // Prostředky pro řízení klíčového zákazníka 61 // Strategie řízení zákazníka 62 // Sledování a hodnocení zákazníka 62 // 4. kapitola // Přístup ? různým typům zákazníků 65 // 4.1 Výběr argumentů 66 // 4.2 Typologie zákazníků 67 // Typ 1 67 // Typ 2 68 // Typ 3 69 // Typ 4 70 // Typ 5 70 // Typ 6 71 // Typ 7 72 // Typ 8 73 // Typ 9 73 // Typ 10 74 // Část II. // MANAŽER JAKO VEDOUCÍ TÝMU 75 // 5. kapitola // Osobnost manažera 77 // 5.1 Kdo je manažer? 78 // 5.2 Manažer a jeho spolupracovníci 80 // 5.3 Vlastnosti manažera 81 // 6 // 6. kapitola // Manažer a jeho tým 83 // 6.1 Co je to tým? 84 // Společná minulost 84 // Charakteristiko účasti 85 // Komunikace 85 // Soudržnost 85 // Atmosféra 86 // Skupinové normy 86 // Struktura a organizace 86 // 6.2 Řešení konfliktů v týmu 87 // Pozitivní konflikt 87 // Destruktivní konflikt 88 // Konflikt mezi skupinami 89 // Jaká je role manažera v konfliktu? 90 // 6.3 Ztráta zájmu a nerozhodnost 91 // Nedocenění problému 92 // Neznalost možností řešení problému 92 // Malá spoluúčast 92 // Nebezpečné rozhodnutí 92 // 6.4 Rozhodování v týmu 93 // 6.5 Role v týmu 94 // /novátoři 95 // Vyhledavači zdrojů a příležitostí 96 // Koordinátoři 96 // Formovači 97 // Vyhodnocovači
97 // Týmoví pracovníci 98 // Realizátoři 98 // Dotahovači 98 // Specialisté 99 // 7. kapitola // Výběr členů týmu 105 // Efektivní vedení rozhovoru 109 // Na jaké otázky je dobré se soustředit? 110 // Jaký průběh by měl mít rozhovor? 112 // Assessment centrum 112 // 7 // Obsah // Komunikační a obchodní dovednosti manažera // 8. kapitola // Jak uvést lidi do pohybu? 117 // 8.1 Motivační faktory 118 // Cíle 120 // Náplň práce 120 // Participace ; 121 // Pravomoc a odpovědnost 121 // Zpětná vazba 121 // Styl vedení a osobnost manažera 122 // Informace 123 // Sociální program a vedlejší výhody 123 // Kariéra 124 // Osobní rozvoj 124 // Vztahy na pracovišti 125 // Systém odměňování a oceňování 125 // Image firmy 126 // Podniková kultura 126 // Jistota pracovního místa 128 // 8.2 Vedení pracovnikü 129 // Autokratický styl 129 // Konzultativní styl 130 // Participativní styl 130 // Laissez faire (liberální) styl 131 // 8.3 Poskytování zpětné vazby 132 // Vedení kritického rozhovoru 132 // 8.4 Koučování v managementu 135 // 9. kapitola // Mezinárodní týmy 139 // České kulturní standardy 141 // Literatura 144

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC