Skútry Manet a Tatran představovaly osamocenou "skútrovou" epizodu v historii Považských strojíren. Originální konstrukce byla zcela odlišná od souputníka skútru Čezeta, ve své době srovnatelná se zahraniční konkurencí..
Úvod // 1 Trocha historie // Historie Považských strojíren // Manet M-9Ü // Přehled výroby // 2 Skútr Manet S 1QO // Adler a prototypy // Sériové provedení Manet S 100 // 3 Manet S 125 typ 02 // Technický popis // 4 Manet a Tatran S 125 typ 03 // Manet S 125 typ 03 // Tatran S 125 typ 03 // 5 Přehled typů // Manet S 100 - prototyp // Manet S 100 typ 01 [1958) // Manet S 100 typ 01 // ManetS 100 typ 01/? (1962) // ManetS 100 typ 01/8(1963) ...58 // Manet S 125 typ 02 ...58 // Manet S 125 typ 03 (1964) ...59 // Tatran S 125 typ 03 (1964 ...60 // Tatran S 125 typ 03/A (1966) ...60 // Tatran S 125 typ 03/B (1967) ...60 // 6 Technická data ...?5 // 7 Sport ...79 // Sériové skútry ...81 // ÚVMV 50 a další ...88 // 8 Zajímavosti ...93 // Prodej, výbavy, ceny, export ...94 // Porovnání s konkurencí ...100 // Robox BPH511 čili „Bojler“ ...104 // Manet UR-50 ...109 // 9 Závady a opravy ...115 // Záver ...120 // Barevná příloha ...123