Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.07.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
[Česko] : Grada, 2013
1 online zdroj (176 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-8862-3 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-8863-0 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-5043-9 (print)
Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent..
001485959
O autorovi ...7 // Úvodem ...9 // ČÁST I: JAK TELEFONOVAT // 1. Telefonování ve světě přesyceném nabídkami ...14 // 2. Změňte svůj přístup, nebo vyhynete ...19 // 3. Čeho můžete dosáhnout jedním telefonátem? ...26 // 4. Telefonujte cíleně ...33 // 5. Sedm způsobů, jak být produktivnější ...38 // 6. Telefonovat podle skriptu, nebo ne? ...43 // 7. Když neměříte, ztrácíte ...49 // ČÁST II: CO MÍT V HLAVĚ // 8. Čtyři druhy strachu z telefonování ...54 // 9. Jak se zbavit strachu ...58 // 10. Jak získat motivaci a rozjet se ...61 // 11. Na co při telefonování myslet ...66 // 12. Kdy přestat telefonovat ...71 // 13. Stoprocentní úspěšnost? Je to jen na vás! ...74 // ČÁST III: CO ŘÍKAT // 14. Telefonát je jako PIZZA ...82 // 15. Získejte pozornost ...86 // 16. Informujte, odkud vítr fouká ...93 // 17. Zaujměte, nebo zavěsím! ...99 // 18. Zeptejte se, než něco budete chtít ...107 // 19. Navrhněte akci, která dává smysl ...113 // 20. Jak se vyrovnat s námitkami ...118 // 21. Nejčastější námitky a jak na ně reagovat ...128 // ČÁST IV: RADY A TIPY // 22. O vašem úspěchu rozhodne to, jak zníte ...136 // 23. Telefonování na doporučení nebo současným // klientům ...139 // 24. Když voláte firemním zákazníkům ...145 // 25. Jak vycházet s asistentkami ...152 // 26. Co v telefonátu neříkat ...156 // 27. Pro manažery ...164 // Závěrem: Kam dál a jak ...169

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC