Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.07.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
1. elektronické vydání
[Česko] : Grada, 2008
1 online zdroj (288 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-6347-7 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-2254-2 (print)
Ať už jste či nejste programátor, který pracuje na vývoji těch nejpokročilejších a nejdokonalejších multimédií či her současnosti, pak se při jejich tvorbě pro Windows nebo XBox stručně řečeno bez kvalitní znalosti DirectX neobejdete. DirectX představuje soubor vysoce kvalitních nástrojů tvořících programátorské rozhraní, jež vyvíjí společnost Microsoft, a to především pro práci s 2D a 3D grafikou, práci se vstupními zařízeními (ovladači, gamepady a joysticky), ale také se zvuky a hudbou či pro komunikaci mezi počítači. Chcete-li nejen nahlédnout pod pokličku tvorby špičkových multimédií a her, ale vše se bezpečně a rychle naučit a zvládnout, pak jste sáhli beze sporu po správné knize, jež představuje jediný dostupný zdroj informací na našem trhu s touto problematikou..
001486434
Úvod 7 // Předpoklady ke studiu této knihy 8 // Koncepce knihy 8 // Zdrojové kódy knihy 9 // Co budeme potřebovat 9 // Poděkování a podpora 10 // 1. Bližší seznámení s DirectX 11 // 1.1 Součásti DirectX 12 // 1.2 Pohled do historie DirectX 13 // 2. Základní aplikace 15 // 2.1 Nastavení DirectX pro naše aplikace 15 // 2.2 Vytvoření základní Win32 aplikace 18 // 2.3 Zjištění verze DirectX 25 // 3. DirectDraw 29 // 3.1 Jednoduchá aplikace s DirectDraw 31 // 3.2 Triple buffering 43 // 3.3 DirectDraw v okně 48 // 3.4 Off-screen surfaces 52 // 3.5 Barevná paleta 58 // 3.6 Barevný klíč 62 // 4. DirectSD 73 // 4.1 Základní pojmy a transformace 76 // 4.1.1 Souřadnicový systém 77 // 4.1.2 Vertexy, hrany a plochy 77 // 4.1.3 Transformace a matice 78 // 4.2 Jednoduchá DirectSD aplikace v okně 80 // 4.3 DirectSD v celoobrazovkovém režimu 90 // 4.4 Surfaces v DirectSD 94 // 4.5 Vykreslování jednoduchých objektů 104 // 4.6 Práce s index bufferem 113 // 4.7 Transformace 118 // 4.8 Práce se složitějšími objekty a formát .x 124 // 4.9 Materiály 131 // 4.10 Světla 134 // 4.11 Textury 140 // 4.12 Další využití textur a transformace objektů 147 // 4.13 Práce s texty 154 // 4.14 Práce s kamerou a okolí scény 163 // 5. Directlnput 179 // 5.1 Práce s klávesnicí 180 // 5.2 Práce s myší 189 // 6. DirectSound a DirectMusk 195 // 6.1 DirectSound 197 // 6.2 DirectMusic 201 // 7. DirectPlay 207 // 7.1 Komunikace peer-to-peer 209 // 7.2 Komunikace klient/server 215 // 8. Co dál? 217 // 8.1 Použité zdroje 218 // Rejstřík 221

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC