Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.07.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
[Česko] : Grada, 2008
1 online zdroj (168 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-6310-1 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-2638-0 (print)
Kniha je určena pro více skupin čtenářů od široké veřejnosti, přes firmy, až po webmastery a jiné profesionály v oblasti ICT. Nabízí pohled nejen z hlediska informačních a komunikačních technologií, ale i z hlediska marketingově-psychologického, s eticko-morálními vsuvkami. Obsahuje konkrétní návody a rady, jak svým chováním nezvyšovat objem spamu ve své schránce; jak psát osobní zprávy, aby nevypadaly jako spam; a jak firmy mohou eticky a legálně oslovovat své stálé i potenciální zákazníky. Součástí je okomentovaný přehled způsobů, jakými lze e-mailové adresy ochránit při jejich zveřejňování na webu, při dodržení zásad validity a přístupnosti stránek. Na něj navazuje obecný přehled nejrozšířenějších antispamových řešení, i s jejich výhodami a nevýhodami. Zmíněny jsou právní aspekty spamové problematiky, s úvahami o morální hranici mezi spamem a přijatelnou reklamou. Text odhaluje i některé vnitřní principy používané pro šíření spamu, a obsahuje i úvahy o budoucím vývoji..
001486461
Seznam použitých zkratek a slovníček pojmů 9 // Předmluva 11 // Úvod 13 // Obsah a právní úprava spárnu // 1.1 Definice spamu // 1.1.1 Co je spam? // 1.1.2 Encyklopedické definice // 1.1.3 Úvaha: Nejasné hranice spamu a normální pošty // 1.1.4 Rozšíření spamu // 1.2 Věcný obsah spamů // 1.2.1 Reklama // 1.2.2 Ukázka jedné mnohokrát zaslané zprávy // 1.2.3 Viry a trojské koně // 1.2.4 Podvodné maily - phishing. // 1.2.5 Další druhy podvodných mailů // 1.3 Antispamový zákon // 1.3.1 Zákon 480/2004 Sb // 1.3.2 Reálná účinnost právních opatření // 1.3.3 Postup při hlášení nevyžádaných zpráv dozorujícímu orgánu // Databáze e-mailových adres 31 // 2.1 Poskytování a získávání e-mailových adres 31 // 2.1.1 Registrací 32 // 2.1.2 Sdělením - marketing 33 // 2.1.3 Zveřejněním - spamboti 34 // 2.1.4 Používáním 36 // 2.1.5 Existencí - freemail 37 // 2.1.6 Tipováním 37 // 2.1.7 Obchod s databázemi a úvaha o cílení kampaně 39 // 2.1.8 Důkazy-více než čtyřletý subdoménový výzkum 45 // 2.2 Ochrana e-mailových adres před spamboty 48 // 2.2.1 Bez odkazu „mailto:" 48 // 2.2.2 Zavináč 49 // 2.2.3 Textový přepis zavináče 51 // 2.2.4 Odstraňte žirafu 54 // 2.2.5 Polské rébusy a hádanky 55 // 2.2.6 Bez popisku 55 // 2.2.7 Obecný tvar 56 // 2.2.8 Seznam osob, a samostatně doména 57 // 2.2.9 Textový popis adresy 57 // 2.2.10 Zápis adresy ASCII kódem 58 // 2.2.11 Výpis adresy javascriptem 59 // 2.2.12 Zápis zprava doleva 60 // 2.2.13 Zápis obrázkem 61 // 2.2.14 Webové formuláře 63 // 2.2.15 Vedlejší účinky ochrany adres při zápisu na webu 67 // 2.2.16 Speciální adresa 67 // 2.2.17 Dočasnost adresy 68 // 2.3 Ověřování e-mailových adres 68 // 2.3.1 Obrázky a skripty 69 // 2.3.2 Odhlášení odběru 71 // 2.3.3 Automatická odpověď v nepřítomnosti 75 //
3 Rozesílání a filtrování spamu 79 // 3.1 Antispamová řešení 79 // 3.1.1 Spamfiltry a blacklisty 79 // 3.1.2 Whitelisty, a ruční potvrzení zprávy ? nových odesílatelů 92 // 3.1.3 Jednoduché filtry v nastavení mail serveru 96 // 3.1.4 Jednoduché filtry v nastavení klienta 97 // 3.1.5 Optická kontrola 97 // 3.2 Snahy o obejití spam-filtrů 98 // 3.2.1 Překlepy a přesmyčky ve filtrovaných slovech 98 // 3.2.2 Bílé na bílém 101 // 3.2.3 Nelinearizovatelná tabulka 103 // 3.2.4 Sdělení v obrázcích 104 // 3.2.5 Doplnění nesouvisejících slov 105 // 3.2.6 Zneužívání cizích IP adres 106 // 3.2.7 Falšování e mailových adres 106 // 3.2.8 Forma osobního dopisu 107 // 3.2.9 Lokalizace do jazyka příjemce 110 // 3.3 Fyzická realizace rozesílání spamu 112 // 3.3.1 Nabídka rozesílání reklamních e-mailů na klíč - v ČR 112 // 3.3.2 Nabídka rozesílání spamu v Rusku a SNS 113 // 3.3.3 Distribuované rozesílání ze soukromých počítačů 115 // 3.3.4 Zneužívání cizích e-mailových adres, falšování odesílatele 117 // 3.4 Náklady na příjem spamu 120 // 3.4.1 Datová zátěž 120 // 3.4.2 Čas a mzdové náklady 121 // 3.4.3 Obsah spamu 122 // 4 Zásady pro psaní zpráv 123 // 4.1 Jak psát osobní zprávy, aby nevypadaly jako spam 123 // 4.1.1 Adresa odesílatele 124 // 4.1.2 Jméno odesílatele 125 // 4.1.3 Předmět 125 // 4.1.4 Požadovat potvrzení o doručení 128 // 4.1.5 Požadovat potvrzení o přečtení 129 // 4.1.6 Když příjemce nereaguje // 4.1.7 Telefonická domluva před zasláním zprávy // 4.2 Druhá strana barikády - informační maily a hromadné nabídky // 4.2.1 Informační zprávy // 4.2.2 Získávání nových zákazníků // 4.2.3 Úvaha: Morální aspekt, a právní definovatelnost spamu // 4.2.4 Právní hledisko - aktuální stav, možnosti zneužití //
4.2.5 Přínosy informací pro příjemce, vítaný mail servis // 4.3 Na okraj - příbuzné formy obtěžující reklamy // 4.3.1 Papírová pošta // 4.3.2 Ostatní elektronické kanály // 4.3.3 Zbylé obtěžující reklamní metody // 4.4 Závěrem // 4.4.1 Rekapitulace // 4.4.2 Poznatky z praxe a výsledky výzkumu // 4.4.3 Výhledy do budoucnosti // Doslov // Seznam použité literatury 157 // Zdroje textů a informací 157 // Seznam obrázků a jejich zdroje 163 // Rejstřík 165

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC