Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.07.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
2., rozšířené vydání
[Česko] : Grada, 2012
1 online zdroj (192 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-8331-4 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-8332-1 (online ; epub)
ISBN 978-80-247-4406-3 (print)
Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty, jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice, jak rozpoznat různé osobnostní typy pro efektivní jednání, ale také jak správně delegovat. Seznámíte se s asertivními technikami, zjistíte, jak poznat manipulátora a jak s ním jednat a naučíte se reagovat na otevřenou a skrytou agresi i jak zacházet s emocemi vlastními či ostatních lidí. Druhé vydání úspěšné příručky se dále věnuje problematice kreativního myšlení v práci manažera, podmínkám úspěšné komunikace, vybalancování pracovního a osobního života manažera i nutnosti stanovení priorit a žebříčku hodnot..
001486725
O autorce 8 // Úvodní slovo k druhému vydání 9 // Úvod 10 // 1. Hlavní myšlenky asertivity 13 // 1.1 Poznej sám sebe 16 // 1.2 Rozdíly mezi agresivním, pasivním a asertivním jednáním 20 // 2. Lidé kolem nás 25 // 2.1 Postoje v interpersonální komunikaci 26 // 2.2 Vztahové styly 29 // 2.3 Transakční analýza 30 // 2.4 Využití transakční analýzy v manažerské praxi 33 // 3. Nerozumím řeči tvého kmene 39 // 3.1 Jak pracuje lidský mozek 40 // 3.2 Komunikační kanály 45 // 3.3 Neurolingvistické programování (NLP) 46 // 3.4 Komunikace jako hra 48 // 4. „Proti všem“, nebo „U nás“? 51 // 4.1 Povaha konfliktu 52 // 4.2 Příčiny konfliktu 54 // 4.3 Faktory ovlivňující vnímání konfliktu 56 // 4.4 Role při řešení konfliktu 58 // 4.5 Roviny konfliktu 58 // 4.6 Strategie zvládání konfliktů 59 // 5. Asertivní práva a povinnosti 69 // 5.1 Deset základních asenivních práv podle A. Saliera 70 // 5.2 Základní asertivní povinnosti 75 // 5.3 Typy asertivního jednání 77 // 6. Asertivní „NE“ 83 // 6.1 Mýty a povčry 84 // 6.2 Umení odmítnout 88 // 6.3 Zásady asertivního odmítnutí 90 // 7. Asertivní techniky 93 // 7.1 Šest základních technik 94 // 7.2 Asertivní techniky v praxi 97 // 8. Man The Manipulator 107 // 8.1 Manipulátor - jak ho poznáme? 108 // 8.2 Manipulace jako způsob lidského jednání 112 // 8.3 Kontramanipulační
strategie 114 // 9. Kritika 121 // 9.1 Jak vnímáme kritiku? 122 // 9.2 Jak reagovat na oprávněnou kritiku 124 // 9.3 Jak reagovat na neoprávněnou kritiku 126 // 9.4 Specifické situace - reakce na urážlivou kritiku 127 // 9.5 Konstruktivní kritika 128 // 10. Rozum a cit 133 // 10.1 Emoční inteligence 134 // 10.2 Vyjadřování emocí 137 // 11. Pozor, mezi námi je agresor! 147 // 11.1 Typy agrese 150 // 11.2 Charakteristické znaky agresora 152 // 11.3 Jednání s potenciálním i skutečným agresorem 153 // 12. Kdo-já? 157 // 12.1 Co delegovat při vedení lidí a týmů 158 // 12.2 Proces delegování 159 // 12.3 Kontrolní otázky pro upřesnění a vyjasnění úkolu 163 // 13. „Ráda bych vám pomohla, ale “ 167 // 13.1 Devět rolí sociálního pracovníka 170 // 13.2 Praktické využití asertivity v sociální práci 172 // 14.1 manažer je jen člověk 175 // 14.1 Work life balance 176 // 14.2 Žebříček hodnot 181 // Závěr 185 // Prameny a zdroje 186

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC