Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.07.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
[Česko] : Grada, 2008
1 online zdroj (240 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-6366-8 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-2432-4 (print)
Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím..
001487301
Konkurenceschopnost základní předpoklad tvorby hodnoty firmy // Charakteristika pojmu „konkurenceschopnost" // Determinanty konkurenční výhody a výkonnosti firmy Logicko-kauzální vazba komponentů konkurenční výhody // v hodnotovém řetězci // Měření konkurenceschopnosti // Měření konkurenceschopnosti na makroekonomické úrovni Podniková úroveň // Výkonnost a konkurenceschopnost firmy // Efektivnost, konkurenceschopnost a výkonnost přístupy k měření // Hodnotově orientovaný management // Tržní přidaná hodnota (MVA) // Vnitřní hodnota firmy (IV) // Ekonomická přidaná hodnota (EVA) // Cash flow přidaná ekonomická hodnota (CÉVA) // Přidaná hodnota pro akcionáře (SVA) // Rentabilita čistých aktiv (RONA) // Cash flow rentabilita hrubých aktiv (CROGA) // Cash flow návratnost investovaného kapitálu (CFROI) // Klíčové faktory konkurenční strategie a jejich měření // Tržby // Brand Building // Customer equity building // Analýza hodnoty pro zákazníka (CV) // Barometr spokojenosti zákazníka // Loajalita zákazníka (Customer Loyalty) // Zisk a finanční výkonnost // Náklady kapitálu a optimální kapitálová struktura // Cena úvěru // Obligace emisní náklady // Náklady vlastního kapitálu // Průměrné náklady kapitálu // Optimalizace nákladů // Identifikace a analýza tržní pozice firmy // Analýza dynamiky vstupů a výstupů // Paralelní soustavy ukazatelů // Predikce finanční tísně bankrotní modely //
Beaverova jednorozměrná diskriminační analýza // Beermanova diskriminační funkce // Altmanova vícerozměrná diskriminační funkce // Tafflerův model // Index důvěryhodnosti IN 95 // Bonitní modely // Model podle M. Tamariho // Kralickův quiektest // Skóre bonity // Nefinanční ukazatele // Systémy na bázi propojení finančních a nefinančních ukazatelů // Mezipodnikové srovnávání // Vize, strategie, plán // Definování strategie // Obsah a struktura firemní strategie // Postup a pravidla zpracování strategie // Propojení strategie a plánu // Formulace a přepis strategických cílů do firemního plánu // Balanced Scorecard // Evropský model EFQM // Plán podniku // Finanční plán // Dlouhodobý finanční plán // Sestavení výchozí ekonomické analýzy // Predikce vývoje tržeb // Kapitálové plánování na základě investičního rozhodovacího procesu, zahrnující kapitálové výdaje a peněžní příjmy z investic Promítnutí vývoje tržeb a předpokládaných nákladů do výsledků // hospodaření // Plán cash flow // Zhodnocení dopadu plánu pomocí nástrojů měření výkonnosti // a hodnotového managementu // Krátkodobý finanční plán // Fáze peněžního cyklu // Kalkulace nákladů a zisku // Sestavení rozvahy, výkazu zisků a ztrát, výkazu o peněžních // tocích // Přezkoumání krátkodobého plánu z hlediska zabezpečení základních cílů // Revitalizace firmy a finanční plán // Riziko a podnikání versus management změny // Korekce plánu a revitalizace firmy // Realizace opatření na zabezpečení revitalizace

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC