Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.07.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
[Česko] : Grada, 2017
1 online zdroj (128 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-271-9752-1 (online ; epub)
ISBN 978-80-271-9751-4 (online ; pdf)
ISBN 978-80-271-0559-5 (print)
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb..
001487660
O autorovi 7 // Řekli o knize 9 // 1. Úvod, dle a metodologie 11 // 1.1 Cíle knihy a použité metody 13 // 1.2 Konceptuálni schéma managementu zákaznických řešení 15 // 1.3 Kvalitativní výzkum a praktické příklady 16 // 2. Kde je zlaté vejce? 19 // 2.1 Krize marketingového mixu a kudy z ní? 20 // 2.2 Proč nestačí CRM? 23 // 2.3 Produkt jako řešení zákaznických potřeb 25. // 2.4 Dobové a technologické předpoklady umožňující tvorbu // a implementaci managementu zákaznických řešení 26 // 3. Souhrn koncepcí a nástrojů potřebných pro management // zákaznických řešení 31 // 3.1 Zákaznická a tržní orientace 32 // 3.2 Strategické nástroje tvorby zákaznických řešení 40 // 3.2.1 Zákaznické potřeby, jejich identifikace a měření 40 // 3.2.2 Využití engineeringu pro tvorbu zákaznických řešení 48 // 3.2.3 Využití produktového managementu pro tvorbu // zákaznických řešení 51 // 3.2.4 Využití projektového managementu pro tvorbu // zákaznických řešení 54 // 3.2.5 Využití znalostního managementu pro tvorbu // zákaznických řešení 56 // 3.3 Základní rámec Customer Solutions Managementu 60 // 4. Metodika tvorby a implementace strategie Customer Solutions // Managementu ve výrobních podnicích 61 // 4.1 Základní model konceptu Customer Solutions Managementu 62 // 4.2 Fáze identifikace a analýzy zákaznických potřeb 67 // 4.3 Fáze tvorby řešení zákaznických potřeb 70 // 4.4 Fáze implementace řešení zákaznických potřeb 73 // 4.5 Fáze měření úspěšnosti implementovaného řešení // zákaznických potřeb 74 // 4.6 Komplexní model managementu zákaznických řešení 76 // 4.7 Nástroje ICT podpory strategií managementu // zákaznických řešení 78 // 5. Alternativní přístupy 85 // Závěrem 89 // Summary 91 // Použité prameny 93 // Příloha: Protokoly zpracovaných případových studií 99 // Rejstřík 123

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC