Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.07.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
2., rozšířené vydání
[Česko] : Grada, 2017
1 online zdroj (192 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-271-9812-2 (online ; pdf)
ISBN 978-80-271-9813-9 (online ; epub)
ISBN 978-80-271-0433-8 (print)
Autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky. Nové vydání je rozšířeno o část věnovanou rozvojovým rozhovorům, novým tipům a ukázkám dalších rozhovorů..
001487806
O autorovi ...9 // Úvod ...11 // 1. Dovednost vedení pohovorů ...13 // 1.1 Cíle pohovorů ...14 // 1.2 Komunikační dovednosti ...15 // Naslouchání ...16 // Kladení otázek ...17 // Prezentování a přesvědčování ...18 // Neverbální komunikace ...20 // Asertivní komunikace ...22 // 1.3 Styl řízení a vedení pohovoru ...23 // 1.4 Posuzování a standardizace, systém kompetencí ...25 // 2. Výběrové pohovory ...29 // 2.1 Příprava pohovoru ...30 // Příprava otázek ...30 // Počet tazatelů ...31 // Příprava scénáře pohovoru ...32 // Eliminace rušivých vlivů ...32 // 2.2 Vedení pohovoru ...33 // Atmosféra a taktika při pohovoru ...33 // Struktura pohovoru ...34 // Volba vhodných otázek ...35 // Pohovor je dialog ...37 // Zapisování poznámek ...38 // Otevřené jednání o platu ...38 // 2.3 Co všechno můžeme zjistit během výběrového pohovoru ...38 // Zakázané otázky ...39 // Jak zjistíme orientaci na zákazníka nebo na občana? ...39 // Jak zjistíme osobní nasazení a motivaci? ...41 // Jak zjistíme úroveň komunikačních dovedností a týmové práce? ...42 // Jak zjistíme styl řízení a přístup k motivování lidí? ...44 // Jak zjistíme úroveň flexibility a kreativity? ...45 // Jak zjistíme spolehlivost a důvěryhodnost? ...46 // L4 Co můžeme pozorovat v průběhu pohovoru // Vstup do místnosti // Chůze a postoj těla // Etiketa // Obličejová mimika // Způsob sezení a gestikulace // 2.5 Metody, jimiž lze podpořit výběrový pohovor // 2.6 Rozhodování o nejvhodnějším uchazeči // 2.7 Případová studie - PHARMEI // 2.8 Případová studie — BAKEL Automotive // 3. Hodnotící pohovory ...73 // 3.1 Typy hodnocení ...74 // 3.2 Co se hodnotí v průběhu pohovoru ...77 // 3.3 Systém a řízení hodnotícího pohovoru v organizacích ...78 // 3.4 Průběh hodnotícího pohovoru ...82 //
3.5 Zásady vedení hodnotícího pohovoru ...83 // 3.6 Úkoly vyplývající z hodnotícího pohovoru ...85 // 3.7 Jak vést hodnotící pohovor s různými typy lidí ...87 // Nepostradatelný ...88 // Přátelský ...93 // Arogantní ...97 // Plachý ...101 // Pohodář ...104 // 4. Obtížné pohovory // 4.1 Uvolňování pracovníků pro nadbytečnost // 4.2 Nepřítomnost v práci // 4.3 Snížený výkon // 4.4 Nedodržování pracovní nebo technologické kázně // 4.5 Narušování vztahů mezi lidmi // 109 // 110 116 120 124 128 // 5. Rozvojové pohovory (zapracování, koučování, delegování) // 5.1 Bariéry efektivního učení // 5.2 Učení ze zkušenosti // 5.3 Zásady učení se dovednostem // 5.4 Postup delegování // 135 // 136 138 139 141 // Kazbory a komentáře ...I6l // Rozbor pohovoru VI ...161 // Rozbor pohovoru V2 ...165 // Rozbor pohovoru V3 ...169 // Rozbor pohovoru V4 ...173 // Komentář k pohovoru H1 ...176 // Komentář k pohovoru H2 ...177 // Komentář k pohovoru H3 ...178 // Komentář k pohovoru H4 ...178 // Komentář k pohovoru H5 ...179 // Komentář k pohovoru N1 ...179 // Komentář k pohovoru N2 ...180 // Komentář k pohovoru N3 ...180 // Komentář k pohovoru N4 ...180 // Komentář k pohovorům N5, N6 a N7 ...181 // Komentář k pohovoru R1 ...181 // Komentář k pohovoru R2 ...182 // Komentář k pohovoru R3 ...183

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC