Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 07.10.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
[Česko] : Grada, 2017
1 online zdroj (512 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-271-9267-0 (online ; pdf)
ISBN 978-80-271-9268-7 (online ; epub)
ISBN 978-80-271-0252-5 (print)
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost..
001488483
O autorech 9 // Úvod 15 // 1 Úvod do problematiky 17 // 1.1 Historické a společenské souvislosti 19 // 1.1.1 Nakupování a historické změny společenských normativů // spotřeby 19 // 1.1.2 Prodejna jako svatyně konzumu 20 // 1.1.3 In-store komunikace v porevolučním období 22 // 1.1.4 Paradox volby a společenská realita v pozadí nákupního // rozhodování 23 // 1.1.5 Společenské role POP komunikace v rámci nákupních strategií.. 28 // 1.1.6 Lepší místa prodeje a fair trade 31 // 1.2 Definice, teoretické a praktické vymezení 32 // 1.2.1 Pozice marketingové komunikace v místě prodeje v komplexní // marketingové komunikaci 32 // 1.2.2 Základní funkce a cíle sales promotion aktivit 32 // 1.2.3 Nástroje podpory prodeje 35 // 1.2.4 Definice marketingové komunikace v místě prodeje 35 // 1.2.5 Moment pravdy 37 // 1.2.6 Definice POP a POS 37 // 1.2.7 Cíle nasazení a funkce POP komunikace 39 // 1.2.8 Překážky při nasazení POP komunikace 42 // 1.2.9 Význam, výskyt a výkon nástrojů POP komunikace podle // lokálních studií 44 // 1.2.10 Ostatní nástroje nehumanizované POP komunikace 55 // 1.2.11 Humanizované aktivity podpory prodeje 62 // 2 Strategické plánování a organizační souvislosti 73 // 2.1 Klíčoví stakeholders 74 // 2.2 Časový plán kampaně a rozdělení kompetencí 82 // 2.3 Plánování kampaní a brand plán 83 // 2.4 Rozpočet 86 // 2.5 Spolupráce a vyjednávání 87 // Shrnutí 89 // 3 Nadřazené a související disciplíny 91 // 3.1 Zákazník - shopper vs. consumer 92 // 3.2 Shopper centrismus - nový standard v tvorbě POP komunikace 94 // 3.3 Retail marketing 95 // 3.4 Category management 96 // 3.5 Shopper marketing 97 // 3.5.1 Cesta k nákupu a konverzní modely 99 // 3.5.2 Proces shopper marketingu 104 // 4 Nákupní chovaní a rozhodování 127 //
4.1 Průběh nákupního rozhodování 128 // 4.2 Role POP komunikačních nástrojů v nákupním procesu 129 // 4.3 Modely nákupního chování 130 // 4.3.1 Kognitivní model 132 // 4.3.2 Model posílení 132 // 4.3.3 Zvyklostní model 133 // 4.4 Impulzivní nakupování 133 // 4.4.1 Vývoj a teoretické definice impulzivního nakupování 134 // 4.4.2 Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování 135 // 4.4.3 Typy impulzivních nákupů 137 // 4.4.4 In-store decision rate a míra impulzivních nákupních rozhodnutí 138 // 4.4.5 Společenské souvislosti a důvody impulzivního nákupního chování 140 // 4.4.6 Spouštěče impulzivních nákupů a moment spotřeby 142 // 4.5 Role času při stimulaci impulzivních nákupů 154 // 4.6 Nakupující žena vs. muž 158 // 4.7 POP komunikace zaměřená na děti 171 // 5 Stimulace impulzivního nakupování 177 // 5.1 Konverzní metoda EIEP 178 // 5.1.1 Exponovat 179 // 5.1.2 Vyrušit 179 // 5.1.3 Zaujmout 180 // 5.1.4 Koupit 180 // 5.2 Expozice - umísťování POP médií v prodejním prostředí 181 // 5.2.1 Úvod do problematiky umísťování 181 // 5.2.2 Obecná pravidla umísťování POP médií v provozovnách 183 // 5.2.3 Relevance umísťování POP médií v provozovnách a cross // merchandising 190 // 5.2.4 Výskyt cílové skupiny 194 // 5.2.5 Role velikosti POP médií a přesycenost 196 // Shrnutí 198 // 5.3 Principy účinné tvorby - vyrušit, zaujmout a prodat 199 // 5.3.1 Úvod do problematiky komunikačních impulzů 200 // 5.3.2 Funkční impulzy 208 // 5.3.3 Emoční impulzy 219 // 5.3.4 Multisenzorická komunikace 238 // 5.4 Podprahové atributy účinné POP komunikace 307 // 5.4.1 Mozek miluje řád - organizovanost, uspořádanost // a strukturovanost 308 // 5.4.2 Jednoduchost 311 // 5.4.3 Kontrast a dominance 315 // 5.4.4 Átavismy a obranné reflexy 323 //
6 ... výzkumu nákupního chování a účinnosti POP komunikace 365 // 6.1 Základní oblasti výzkumu v in-store marketingové komunikaci 366 // 6.2 Kontext a cíle výzkumu v místě prodeje 367 // 6.3 Techniky a metody sběru dat 368 // 6.3.1 Kvalitativní a kvantitativní přístupy 370 // 6.3.2 Geotracking 374 // 6.3.3 Eye tracking 386 // 6.3.4 Aplikovaná biometrie a neuromarketing 393 // 6.3.5 Využití mobilních zařízení zákazníků 402 // 6.3.6 Prodejní data 405 // Shrnutí 409 // 7 Moderní trendy a technologie 411 // 7.1 Trendy a moderní přístupy v retailingu a POP komunikaci 412 // 7.2 Moderní technologie v POP komunikaci 418 // 7.2.1 QR kódy 418 // 7.2.2 Elektronické cenovky 419 // 7.2.3 NFC a bezkontaktní platby 419 // 7.2.4 Digital signage 420 // 7.2.5 Infokiosky, dotykové technologie a interaktivní displeje 422 // 7.2.6 Chytré regály a košíky 423 // 7.2.7 Chytrá zrcadla a virtuální kabinky 424 // 7.2.8 Tlačítka Dash 426 // 7.2.9 Mobilní aplikace 427 // 7.2.10 WiFi 428 // 7.2.11 RFID technologie 428 // 7.2.12 Technologie iBeacon a Bluetooth 429 // 7.2.13 Robotika v místě prodeje 429 // 7.2.14 Sociální sítě 431 // 7.2.15 Rozšířená a virtuální realita 432 // 7.2.16 Hologram 433 // 7.2.17 Umělá inteligence 433 // 7.2.18 Ovládání hlasem 434 // 7.2.19 In-store farming 435 // 7.2.20 3D tiskárna 435 // Příloha 437 // Typologie POP médií 438 // Detailní mapa marketingových komunikací 467 // Bibliografie 471

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC