Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 19.12.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
1. vydání
Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2018
120 stran : ilustrace ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-244-5473-3 (brožováno)
Edice studijních materiálů
"Edice studijních materiálů pro kombinovanou výuku v rámci programu Ediční a nakladatelská praxe"--Tiráž
Obálkový podnázev: studijní opora pro kombinovanou výuku
Pod názvem: Katedra bohemistiky, Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
001490993
3 // OBSAH // ÚVODEM—5 // STUDIEM VÁS BUDOU PROVÁZET TYTO IKONY—6 // KE STUDIU OPORY BUDETE POTŘEBOVAT NÁSLEDUJÍCÍ LITERATURU—7 // ? doplňujícím úkolúm a rozšíření kontextu VÁM POSLOUŽÍ TYTO (TIŠTĚNÉ) ZDROJE—7 // 1. NAKLADATELSKÝ PROCES-9 // 1.1 NAKLADATELSKÁ REDAKČNÍ PRÁCE JAKO PROFESE—9 // 1.2 ÚVOD DO NAKLADATELSKÉHO PROCESU—9 // 1.3 IDENTIFIKACE KNIHY—13 // 2. STRUČNÝ VÝVOJ ČESKÉHO KNIŽNÍHO TRHU-16 // 2.1 KNIHA JAKO MÉDIUM A ARTEFAKT—16 // 2.2 VÝVOJ KNIŽNÍHO TRHU—16 // 3. MODERNÍ (ČESKÝ) KNIŽNÍ TRH-24 // 3.1 AKTUÁLNÍ PODOBA KNIŽNÍHO TRHU—24 // 3.2 SOUČASNÁ ČESKÁ NAKUDATELSTVÍ A JEJICH ČINNOST—27 // 3.3 SPECIFIKA KNIŽNÍHO TRHU (OPROTI TRHŮM S JINÝM ZBOŽÍM)—28 // 3.4 SPECIFIKA ČESKÉHO KNIŽNÍHO TRHU (V KONTEXTU ZAHRANIČNÍCH)—28 // 3.5 ČESKÝ KNIŽNÍ TRH V DATECH A ČÍSLECH—29 // 4. PRÁVNÍ REGULACE KNIŽNÍHO TRHU-30 // 4.1 OMEZENÍ DISTRIBUCE A PRODEJE KNIHY-30 // 4.2 AUTORSKÉ PRÁVO—31 // 4.3 PLAGIÁT, PARODIE A DALŠÍ PŘEPRACOVÁNÍ DĚL—36 // 4.4 OCHRANA NÁZVŮ A POSTAV-37 // 4.5 PŘÍKLADY Z PRAXE VÝKONU AUTORSKÉHO PRÁVA—38 // 4.6 JAK JE TO S COPYRIGHTEM?—42 // 4.7 ZÁKON O NEPERIODICKÝCH PUBLIKACÍCH—44 // 4.8 KOLEKTIVNÍ SPRÁVA—44 // 5. INSTITUCIONÁLNÍ REGULACE KNIŽNÍHO TRHU-45 // 5.1 MINISTERSTVO KULTURY—45 // 5.2 MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ—45 // 5.3 KNIHOVNY—46 // 5.4 ARCHIVY, PAMÁTNÍKY A MUZEA—47 // 5.5 PORTÁLY A CENTRA PROPAGACE —47
5.6 DALŠÍ INSTITUCE—47 // 5.7 KNIŽNÍ VELETRHY—48 // 5.8 LITERÁRNÍ FESTIVALY—49 // 5.9 KNIŽNÍ A LITERÁRNÍ CENY—49 // 5.10 GRANTY A DOTACE—50 // 4 // 6. PROFILACE NAKLADATELSKÉHO PODNIKU, EDIČNÍ PLÁNOVÁNl-52 // 6.1 FORMÁLNÍ NÁLEŽITOSTI VZNIKU A CHODU NAKLADATELSTVÍ—53 // 6.2 EDIČNÍ PLÁNOVÁNÍ—53 // 6.3 EDIČNÍ PROCES—54 // 7. DISTRIBUCE, MARKETING, EKONOMIKA TITULU-56 // 7.1 DISTRIBUCE A PRODEJ—56 // 7.2 PRODEJ KNIHY V ČASE—59 // 7.3 MARKETING, PROPAGACE, PUBLICITA—60 // 7.4 EKONOMIKA TITULU—63 // 8. VÝROBA KNIHY—66 // 8.1 FORMÁT—66 // 8.2 VAZBA—67 // 8.3 PAPÍR—68 // 8.4 POLYGRAFIE—70 // 8.5 BAREVNÉ MODELY—72 // 8.6 TISKOVÉ TECHNIKY—72 // 8.7 OBJEDNÁVKA TISKU-74 // 9. REDAKCE TEXTU-76 // 9.1 ROLE REDAKTORA—76 // 9.2 PŘEDTISKOVÁ (STRÁNKOVÁ) KOREKTURA—78 // 9.3 DALŠÍ TYPY REDAKTORŮ—78 // 9.4 DIFERENCIACE REDAKČNÍ PRÁCE—79 // 9.5 AUTOMATIZACE REDAKČNÍ PRÁCE (VE WORDU)—83 // 9.6 KOMUNIKACE MEZI REDAKTOREM A GRAFIKEM—84 // 10. ZÁKLADY KNIŽNÍ TYPOGRAFIE A SAZBY-87 // 10.1 PÍSMO V KNIŽNÍ PRAXI—87 // 10.2 ZÁKLADNÍ TYPOGRAFICKÁ PRAVIDLA—90 // 10.3 SAZBA—95 // 10.4 ZLOMOVÁ (STRÁNKOVÁ) KOREKTURA —100 // 11. DIGITÁLNÍ PUBLIKOVÁNÍ—101 // 11.1 STRUČNÝ ÚVOD DO DIGITÁLNÍHO PUBLIKOVÁNÍ-101 // 11.2 BOJ O DRM-104 // 11.3 PŘÍPRAVA A VÝROBA DIGITÁLNÍ KNIHY-105 // 11.4 DIGITÁLNÍ KNIŽNÍ TRH, DISTRIBUCE, PRODEJ-108 // 11.5 PŮJČOVÁNÍ E-KNIH—112 // 11.6 MARKETING
E-KNIHY—113 // 12. PŘÍLOHY—115
(OCoLC)1130254689
cnb003136436

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC