Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(10.3) Půjčeno:31x 
BK
1. vydání
Praha : Raabe, [2020]
260 stran : ilustrace ; 25 cm

objednat
ISBN 978-80-7496-441-1 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 226-260
001491026
Předmluva // 1. Strukturální a funkční komponenty mozku // 1.1 Defaultnísíť // 1.2 Salientní síť // 1.3 Centrální exekutivní síť // 1.4 Oblasti mozku, které se podílejí na řízení a regulaci // 2. Vývoj mozku // 2.1 Postnatální vývoj mozku // 2.1.1 Význam senzitivních fází pro raný vývoj mozku // 2.1.2 Zrcadlové neurony a jejich význam // 2.2 Vývoj mozku v předškolním a školním věku // 2.2.1 Vývoj exekutivní sítě // 3. Pozornost // 3.1 Funkční systém pozornosti // 3.1.1 Genetická podmíněnost rozdílného fungování pozornosti // 3.2 Vlastnosti pozornosti // 3.2.1 Koncentrace pozornosti // 3.2.2 Stabilita a vytrvalost pozornosti // 3.2.3 Selektivita pozornosti // 3.2.4 Flexibilita pozornosti: schopnost přesouvat a rozdělovat pozornost // 3.3 Vývoj pozornosti a její proměny v raném věku // 3.3.1 Sdílená pozornost jako významný vývojový mezník // 3.3.2 Flodnocení pozornosti v raném věku // 3.4 Vývoj pozornosti v batolecím a předškolním věku // 3.4.1 Selektivní pozornost // 3.4.2 Vytrvalost pozornosti // 3.4.3 Exekutivní pozornost . // 3.5 Vývoj pozornosti ve školním věku // 3.5.1 Koncentrace pozornosti // 3.5.2 Vytrvalost pozornosti // 3.5.3 Selektivní pozornost // 3.5.4 Exekutivní pozornost // 3.5.5 Testové baterie určené pro hodnocení různých složek pozornosti // 3.6 Hodnocení pozornosti ve školním věku // 3.6.1 Škály hodnocení pozornosti ve školním věku // 4. Exekutivní funkce 94 // 4.1 Neuropsychologie exekutivních funkcí 98 // 4.2 Charakteristika jednotlivých exekutivních funkcí 101 // 4.2.1 Inhibiční kontrola 101 // 4.2.2 Pracovní paměť 101 // 4.2.3 Kognitivní flexibilita 104 // 4.2.4 Plánování 105 // 5. Vývoj exekutivních funkcí 106 // 5.1 Vývoj exekutivních funkcí v předškolním věku 108 // 5.1.1 Vývoj inhibiční kontroly v předškolním věku 110 //
5.1.2 Vývoj pracovní paměti v předškolním věku 117 // 5.1.3 Vývoj kognitivní flexibility v předškolním věku 122 // 5.1.4 Počátek plánování a jeho rozvoj v předškolním věku 134 // 5.2 Vývoj exekutivních funkcí ve školním věku 139 // 5.2.1 Vývoj inhibiční kontroly ve školním věku 140 // 5.2.2 Vývoj pracovní paměti ve školním věku 145 // 5.2.3 Vývoj kognitivní flexibility ve školním věku 157 // 5.2.4 Vývoj plánování ve školním věku 165 // 5.2.5 Škály hodnocení exekutivních funkcí ve školním věku 170 // 6. Vývoj autoregulace a ovládání emočních projevů 175 // 6.1 Neuropsychologie „hot" exekutivních funkcí 179 // 6.2 Měření „hot" exekutivních funkcí 181 // 6.2.1 Metody pro měření schopnosti odložit uspokojení 182 // 6.2.2 Metody pro hodnocení schopnosti rozhodovat se 185 // 7. ADHD syndrom 193 // 7.1 Výskyt poruchy 194 // 7.2 Komorbidita 195 // 7.3 Příčiny vzniku ADHD 195 // 7.4 Projevy ADHD a jejich hodnocení 196 // 7.5 Sebepojetí dětí s ADHD 204 // 7.6 Diagnostika ADHD 206 // 7.6.1 Hodnocení kognitivních schopností 206 // 7.6.2 Hodnocení pozornosti a exekutivních funkcí 208 // 7.6.3 Hodnocení grafomotorických funkcí 209 // 7.6.4 Hodnocení projevů ADHD s použitím posuzovacích škál 214 // 7.7 Neuropsychologie ADHD 217 // 7.8 Vývojové proměny ADHD 222 // 7.9 Projevy ADHD v dospělosti 223 // 8. Literatura 226
cnb003218079

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC