Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(26) Půjčeno:26x 
BK
EB
Příručka
Vydání 1.
Praha : Grada, 2014
141 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-4750-7 (brožováno)
ISBN 978-80-247-9263-7 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-9264-4 (online ; epub)
Obsahuje bibliografie
001491130
Obsah // ÚVOD 8 // 1. DÍTĚ V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU - CHARAKTERISTIKA // VÝVOJOVÉHO OBDOBÍ 10 // 1.1 VÝVOJ KOGNITIVNÍCH (POZNÁVACÍCH) FUNKCÍ 12 // 1.1.1 Vývoj myslení a reči 12 // 1.1.2 Vývoj paměti a pozornosti 17 // 1.1.3 Vývoj percepčné motorických funkcí 18 // 1.2 VÝVOJ EMOCIONALITY A SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ, // SOCIALIZACE DÍTÉTE 20 // 2. ŠKOLNÍ ZRALOST A ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOST 24 // 2.1 FYZICKÁ (TÉLESNÁ) ZRALOST 25 // 2.2 PSYCHICKÁ (DUŠEVNÍ) ZRALOST  29 // 2.3 SOCIÁLNÍ ZRALOST 32 // 3. ZÁPIS DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY 36 // 4. MOŽNOSTI ODLOŽENÍ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY O JEDEN ROK // A MOŽNOST PŘEDČASNÉHO VSTUPU DO ZŠ 39 // 5. RIZIKOVÉ FAKTORY OHROŽUJÍCÍ ÚSPĚŠNOST DÍTÉTE V ZŠ 45 // 6. FUNKCE DŮLEŽITÉ PRO ČTENÍ, PSANÍ, POČÍTÁNÍ 49 // 7. VÝZNAM HRY V ŽIVOTÉ PŘEDŠKOLNÍHO DÍTÉTE 51 // 8. CVIČENÍ A HRY NA ROZVOJ PERCEPČNÍCH // A KOGNITIVNÍCH FUNKCÍ 53 // 8.1 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ ZRAKOVÉ OBLASTI 53 // 8.1.1 Cvičení zaměřená na rozvoj zrakové oblasti 54 // 8.1.2 Hry zaměřené na rozvoj zrakové oblasti 57 // 8.2 CVIČENÍ A HRY ZAMÉŔENÉ NA ROZVOJ SLUCHOVÉ OBLASTI 61 // 8.2.1 Cvičení zaměřená na rozvoj sluchové oblasti 62 // 8.2.2 Hry zaměřené na rozvoj sluchové oblasti 65 // 8.3 CVIČENÍ A HRY ZAMÉfiENÉ NA ROZVOJ PAMÉTI A POZORNOSTI 73 // 8.3.1 Cvičení zaměřená na rozvoj paměti a pozornosti 73 // 8.3.2 Hry zaměřené na rozvoj paměti a pozornosti 75 //
8.4 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ MYŠLENÍ 79 // 8.4.1 Cvičení zaměřená na rozvoj myšlení 79 // 8.4.2 Hry zaměřené na rozvoj myslení 81 // 8.4.3 Cvičení a hry zaměřené na rozvoj matematických predstav 83 // 8.5 CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ REČI 85 // 9. CVIČENÍ A HRY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ MOTORIKY 88 // 9.1 CVIČENÍ ZAMĚŘENA NA ROZVOJ HRUBÉ MOTORIKY 89 // 9.2 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ JEMNÉ MOTORIKY 90 // 9.3 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ MOTORIKY MLUVIDEL 94 // 9.4 NÁCVIK RYTMIZACE 94 // 9.5 CVIČENÍ ZAMĚŘENÁ NA ROZVOJ GRAFOMOTORIKY 95 // 9.6 UVOLŇOVACÍ CVIKY 99 // 9.7 SEZENÍ PRI PSANÍ 102 // 9.7.1 Nábytek a osvětlení 102 // 9.7.2 Nácvik sezení při psaní 103 // 10. ROZVOJ SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ 105 // 11. CO BY MELO DÍTĚ ZVLÁDAT PŘI VSTUPU DO ZŠ - SHRNUTÍ 114 // ZÁVĚR 124 // PŘÍLOHOVÁ ČASŤ v 125 // PRACOVNÍ MATERIÁLY PRO PŘEDŠKOLNÍ DĚTI 125 // Zraková oblast 125 // Sluchová oblast (oblast sluchového vnímání a rozvoje řeči) 125 // Poznávací (kognitivní) oblast 126 // Motorická oblast 127 // Sociální oblast 128 // PROGRAMY PRO ROZVOJ KOGNITIVNÍCH A MOTORICKÝCH FUNKCÍ // DÉTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU 128 // Metoda „Dobrého startu" 128 // Kuprev ’ 129 // Kumot 130 // Maxík 130 // Hypo 131 // Metoda instrumentálního obohacování R. Feuersteina 132 // Celostní program vývoje 133 // Grafomotorický program a program ergonomie psaní 134 // POUŽITÁ A DOPORUČENÁ LITERATURA 135 // SEZNAM ZKRATEK 136 // OBRAZOVÁ PŘÍLOHA 137 // Zraková oblast 137 // Grafomotorická oblast 140
(OCoLC)883372500
cnb002588134

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC