Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 12.09.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
Vydání: první
Pardubice : Univerzita Pardubice : Integrující poradna Montessori, z.s., 2017
103 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm

objednat
ISBN 978-80-7560-051-6 (Univerzita Pardubice ; brožováno)
116 výtisků
Obsahuje bibliografii na stranách 44-45
001587460
Obsah // Úvodní slovo...5 // Základní myšlenky systému vzdělávání a výchovy podie Montessori...5 // Pohled na současnou problematiku v oblasti inkluzivního vzdělávání...5 // Úvod...8 // 1 Vysvětlení základních pojmů...9 // 1.1 Kurikulum...10 // 1.2 Vzdělávací oblast Dítě a psychika ...13 // 1.2.1 Vybrané základní pojmy z oblasti psychologie ...14 // 2 Dítě s autismem jako osobnost ...15 // 3 Vývoj poruchy v období věku vybrané cílové skupiny ...17 // 3.1 Autistická triáda v období věku od 18 měsíců do 6 let (7-8 let) dítěte.. 19 // 4 Sedm vývojových období dětí v předškolním věku ...21 // 4.1 Růst obratnosti ...21 // 4.2 Pokroky v myšlení ...22 // 4.3 Výtvarný projev jako nejpřirozenější vyjadřovací prostředek ...24 // 4.4 Proměny v sociálním životě...26 // 4.5 Hry na sociální role...27 // 4.6 Expanzivní iniciativnost...29 // 4.7 Základy mravních postojů...30 // 5 Cíl metodické příručky ...32 // 5.1 Shrnutí výsledků pro praxi a tvorbu IVP pro děti v předškolním věku se // speciálními vzdělávacími potřebami...32 // 6 Diagnostické úvahy z pozorování dětí s autismem a doporučení...33 // 6.1 Chování ujednání dětí při pracovní činnosti bez rozdílu typu poruchy // autistického spektra v pásmu LMR, STMR i při dolní a horní hranici intelektu, jako součást vzdělávací oblasti Dítě a tělo ...33 // 6.2 Chování ujednání dítěte s Aspergerovým syndromem v mladším školním věku v pásmu LMR...35 //
6.3 Chování ujednání dítěte s Aspergerovým syndromem v předškolním věku // v pásmu LMR ...37 // 6.4 Chování a jednání dítěte s atypickým autismem v předškolním věku v // pásmu LMR ...38 // 7 Závěrečné vyjádření ? pojetí kurikulámích dokumentů pro praxi v rámci // mateřských, základních i speciálních škol ...40 // 8 Závěr ...42 // 9 Současná možná podpora dětí s autismem ...43 // 10 Seznam použité literatury...44 // 11 Přílohová část...47 // 12 Přílohová část...93 // 3
(OCoLC)989935891
cnb002891678

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC