Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.01.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
EB
První vydání
Praha : Grada, 2019
327 stran : ilustrace ; 23 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-271-0551-9 (brožováno)
ISBN 978-80-271-2361-2 (online ; pdf)
ISBN 978-80-271-2362-9 (online ; epub)
Popsáno podle tištěné verze
001637156
O autorovi/7 Řekli o knize / 8 Poděkování 9 Předmluva /10 // ČÁST PRVNÍ // 1. (R)evoluce recruitmentu /13 // 1.1 Dvacátá a třicátá léta - impulz k rozvoji / 14 // 1.2 Doba kartoték a pořadačů / 14 // 2. Sourcing/23 // 2.1 Vyhledávací operátory (Booleovské vyhledávání) /24 // 2.2 Běžné techniky vyhledávání /32 // 2.3 Google: Jedinečný nástroj pro vyhledávání / 36 // 2.4 Google: Utajená databáze životopisů / 44 // 2.5 Google: Custom Search Engine (CSE) /59 // 2.6 Google: Možnosti vyhledávání /68 // 2.7 Google: Složitější vyhledávací dotazy /74 // 2.8 Google: Vyhledávání a různé lokality /77 // 2.9 Kreativní využití nástrojů pro vyhledávání / 80 // 3. Metody sourcingu 87 // 3.1 Základní vyhledávání na Linkedlnu /87 // 3.2 X-ray vyhledávání na Linkedlnu /92 // 3.3 Vyhledávání na Facebooku /104 // 3.4 Vyhledávání na Twitteru /111 // 3.5 Vyhledávání na GitHubu /118 // 3.6 Vyhledávání na Stack Overflow /129 // 3.7 Vyhledávání na Indeed / 141 // 3.8 Vyhledávání na Instagramu / 145 // 3.9 Vyhledávání na Meetup.com /147 // 3.10 Vyhledávání na SlideShare /150 // 3.11 Vyhledávání na Googlu+ /154 // 3.12 Vyhledávání na Flickru /155 // 3.13 Vyhledávání na dalších webových stránkách /159 // 3.14 Vyhledávání na Bit.ly / 168 // 3.15 Vyhledávání na Seznam.cz /170 // 3.16 Vyhledávání e-mailů uchazečů /170 // 3.17 Vyhledávání pomocí ATS /173 // 3.18 Vyhledávání
na mezinárodních webových stránkách /175 // 6 / Jak hledat zaměstnance v 21. století // ČÁST DRUHÁ // 4. Recruitment / 181 // 4.1 Váš profil na Linkedlnu /181 // 4.2 Vaše síť na Linkedlnu /188 // 4.3 Pozvání ke spojení na Linkedlnu / 192 // 4.4 Posílání e-mailů a zpráv na Linkedlnu /202 // 5. Personal branding / 217 // 5.1 Blogování / 225 // 5.2 Employer branding /227 // 5.3 Employee value proposition /236 // 5.4 Ambasadoři značky / 240 // 5.5 Employee advocacy /244 // 5.6 Marketingové myšlení /246 // 5.7 Inzerování / 248 // 5.8 Inzerát je investice /252 // 5.9 Guerillový marketing /257 // 5.10 Vytvoření popisu práce pro inzeráty /260 // 5.11 Umění správného načasování /265 // 5.12 Program doporučování uchazečů /269 // 5.13 Učit se od konkurence /270 // 5.14 Sledování špatných manažerů /279 // 5.15 Gamifikace /281 // 5.16 Překonejte gatekeepera /284 // 5.17 Základní nástroje / 288 // 6. Uchazeči / 291 // 6.1 Cílová skupina /291 // 6.2 Cíl definuje skupinu /291 // 6.3 Jak zaujmout Generaci Y a Z / 297 // 6.4 Působení na uchazeče / 301 // 6.5 Pasivní uchazeči /303 // 6.6 Zkušenost uchazeče (Candidate experience) / 307 // 6.7 Zpětná vazba / 312 // 6.8 Změna práce / 314 // 6.9 Název pracovních pozic /318 // 7. Sourcing buddy 321 // 7.1 Mentor/322 // 7.2 Tajná zbraň recruitera /324 // Doslov / 327
(OCoLC)1081369628
cnb003047588

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC