Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.03.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Vydání první
Praha : Wolters Kluwer ČR, a.s., 2010
3 svazky : barevné ilustrace ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7357-582-3 (učebnice ; brožováno)
ISBN 978-80-7357-583-0 (pracovní sešit ; brožováno)
ISBN 978-80-7357-584-7 (metodika ; brožováno)
V učebnici a pracovním sešitě název z obálky
učebnice. 83 stran -- pracovní sešit. 91 stran -- metodika. 71 stran ; 24 cm + 1 CD audio
001638171
Úvod // Obecné informace pro učitele Jednotlivá upozornění a doporučení Prezentace gramatických struktur // Lekce 1 Ahoj! Představování se. Formální a neformální pozdravy. Sloveso být, 1. a 3. os. j. č. 13 a 3. os. mn. č. Negace slovesa být v 1. a 3. os. j. č. a 3. os. mn. č. Představení 5. pádu. // Lekce 2 Naše škola Určování základní lokalizace v prostoru z iniciační i reakční pozice. Kde je jídelno, prosím? Jídelno je vlevo nahoře. Pojmenování a oslovování osob spojených s prostředím školy. Poní učitelko! Poní kuchařko! 6. pád vybraných podstatných 22 jmen v j. č. s předložkou v, no v odpovědích na otázku Kde je? 5. pád vybraných jmen. Příslovečná určení místa. // Lekce 3 Moje třída Zjišťování vlastnictví učebních pomůcek; přivlastňování učebních pomůcek zájmeny můj, tvůj/moje, tvoje. Zjišťování lokace učebních pomůcek (no lavici, v lavicí). Lokační orientace ve třídě (vepředu, vzodu, uprostřed). Zjišťování telefonních čísel. Deiktická lokace: tody, tom. 29 Gramatický rod v lexikální oblasti učebních pomůcek. Zájmena můj, tvůj/moje, tvoje. Lokace vyjádřená 6. pádem a předložkami v, no. Opozice tvarů jednotného a množného čísla v lexikální oblasti učebních pomůcek. Číslovky 1-10. // Lekce 4 Barevný rok Rozdělení ročních období a komunikace o počasí. Komunikace o tom, co děláme v průběhu kterého období. Slovesa vyjadřující činnosti: 37 2. os. j. č. slovesa dělot + 1. os. j. č. vybraných sloves. 3. os. j. č. sloves vyjadřujících atmosférické stavy. Základní struktura věty podmět - přísudek - předmět. Roční období. Barvy. // Lekce / Téma Komunikační dovednosti Gramatické struktury / Lexikum //
Lekce 5 Moje rodina Představení členů rodiny. Komunikace o tom, co kdo rád/nerad dělá. Gramatický rod přivlastňovacích 44 zájmen můj - moje, rád - ráda v propojení s rodovostí projevující se lexikálně tatínek - maminka. 3. os. j. č. sloves vyjadřujících činnosti. Fráze rád/ráda + sloveso vyjadřující činnost. Pojmenování členů rodiny. Zdrobněliny podstatných jmen. // Lekce 6 Můj den Orientace v základních časových údajích. Popisy činností v průběhu dne. Části dne, hodiny 1-12. 49 Dny v týdnu. 1. os. j. č. sloves popisujících děje v průběhu dne. // Lekce 7 Moje tělo Popisy vzhledu osob. Fráze bolí mě + část těla. Jednotné a množné číslo párových 54 orgánů. Přídavná jména popisující vzhled osob, rod přídavných jmen. 4. pád podstatných a přídavných jmen popisujících vzhled osob ve frázi někdo má něco. // Lekce 8 Co rád jím Pojmenování potravin, které děti mají/nemají rády. Komunikace u jídla: poděkování za jídlo, přání před začátkem jídla. Pojmenování potravin. 4. pád podstatných jmen ženského rodu ve frázi mám rád něco. 1. a 3. os. j. č. slovesa mít. // Lekce 9 Co nosím Popisy oblečení, které děti nosí. Jaké nosíš šaty? Pojmenování částí oblečení. 64 Přídavná jména označující barvy vj. č. mužského, ženského a středního rodu, v mn. č. ženského rodu hnědý hnědá, hnědé/hnědé. Množné číslo vybraných podstatných jmen. 4. pád podstatných jmen ženského rodu a přídavných jmen ve frázi nosím něco. //
Lekce 10 Zvířátka Komunikace o vzhledu, vlastnostech a vlastním vnímání zvířat. Jaký je pes? Malý, rychlý hezký. Pojmenování zvířat a zdrobněliny 68 těchto jmen. Přídavná jména vyjadřující vnější charakteristiku, vnitřní charakteristiku a hodnocení. Koncovky přídavných jmen v závislosti na rodu řídícího jména.
(OCoLC)707609873
cnb002160824

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC