Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 19.12.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
3. aktualizované vydání
Brno : Computer Press, 2020
344 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-251-5016-0 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 331-332 a rejstřík
001638190
Obsah // Úvod 11 // Komu je kniha určená 12 // Konvence použité v knize 13 // KAPITOLA 1 // Internetový marketing 15 // Charakteristika internetu 16 // Marketing na internetu 19 // SWOT analýza 21 // Vliv internetu na marketing 22 // Charakteristika marketingu na internetu 23 // Internetový marketing jako proces 25 // Diferencovaný prístup k zákazníkům 25 // Marketing hodnotových sítí 27 // Vztahový marketing 28 // Předpoklady úspěchu na internetu 29 // Kam směřuje internet 30 // Marketingová komunikace 31 // Předávání sdělení 31 // Myslení a chování zákazníků 33 // Výběr cílových trhů 36 // Targeting 41 // Strategie positioning 41 // Cíle marketingové komunikace 42 // Marketingový výzkum 44 // Způsoby marketingové komunikace 46 // Komunikační strategie 48 // KAPITOLA 2 // Tvorba webových stránek 51 // Projekt tvorby webu 53 // Volba CMS 55 // Webhosting 57 // 3 // Obsah // Právní otázky Podstata úspěšných webů Přístupnost Použitelnost // Jak postupovat při tvorbě WWW prezentací Jak zvýšit důvěryhodnost stránek Jak zvýšit atraktivitu stránek Testování webových stránek // Řešení pro mobilní zařízení // Stránky optimalizované pro mobily Responzivní design // Příklady komunikačních prostředků // Webové stránky E-shopy // Jak vytvářet webové stránky Usnadnění přístupu ? obsahu RSS // 58 // 60 // 63 // 65 // 66 73 // 75 // 76 // 77 // 80 // 81 // 81 // 81 // 82 // 84 // 84 // 85
KAPITOLA 3 // Optimalizace pro vyhledávače (SEO) // Jak se návštěvníci dostanou na stránky // Přímá návštěvnost Přístup přes vyhledávače Návštěvy z odkazujících stránek Je i jiný přístup? // Jak pracují vyhledávače // Relevantní výsledky vyhledávání // Technologie vyhledávání // Lokální vyhledávání // Co se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání (ŠERP) // Copywriting // Základní pojmy Funkce obsahu Příprava klíčových slov Text prodává // Zásady psaní textů pro web // Faktory SEO // Když je stránka zrušena // 87 // 89 // 89 // 89 // 89 // 90 // 90 // 92 // 94 // 95 // 98 // 99 // 100 101 101 106 108 111 121 // 4 // Obsah // Špatné metatagy 123 // Podvodné (zakázané) praktiky v SEO 123 // Budování zpětných odkazů 126 // Postup budování odkazů 128 // Kam umisťovat odkazy 129 // Kam odkazy nedávat a co nedělat 130 // Míra zanoření odkazů (Deep link ratio) 130 // Odkazy na stránky v cizích jazycích 131 // Typy odkazů 131 // Technické poznámky ? budování odkazů 133 // Vyhodnocování odkazů 134 // Nástroje pro SEO 135 // Google Search Console 136 // SimilarWeb 136 // Ahrefs 137 // Majestic SEO 138 // Collabim 138 // Marketing Miner 139 // ContentKing 139 // User Agent 139 // Webpagetest.org 141 // SEMrush 142 // MOZ 142 // Webtrekk 142 // KAPITOLA 4 // Reklama na internetu 143 // Cíle reklamy a jejich měření 146 // Reklama na vlastních stránkách 149 // Plošná reklama 149 // Reklamní
proužky (bannery) 150 // Automaticky se otevírající (popup) okna 150 // Tlačítka 151 // Zápisy do katalogů 154 // Oborové portály 154 // Přednostní výpisy 155 // Kontextová reklama 157 // Srovnávací reklama 158 // 5 // Obsah // Rozpočet 201 // Střídání reklam 202 // Koncepty a experimenty 202 // Remarketing (retargeting) 202 // Pozice a hodnocení reklamy 203 // Pozice reklamy 204 // Tipy pro PPC kampaně 205 // Tvorba vstupní stránky 205 // Obsahové experimenty 206 // Lokální cílení 206 // Možné chyby při tvorbě PPC kampaní 207 // Podvodné praktiky u PPC systémů 207 // KAPITOLA 6 // Podpora prodeje 209 // Proč využívat podporu prodeje 210 // Pobídky ? nákupu 211 // Sleva 212 // Soubory (balíčky) produktů a akční sety 214 // Cross-selling 215 // Up-selling 216 // Hlídač cen 217 // Nej-produkty 218 // Zboží skladem 218 // Prodloužená záruka 219 // Doprava zdarma 219 // Osobní odběr 219 // Kupóny 220 // Vzorky 220 // Dárky 221 // Soutěže a ankety 221 // Porovnávání produktů 222 // Hodnocení produktů 222 // Hodnocení e-shopů 222 // Diskuse u produktů 223 // Přidat do oblíbených 223 // Průvodce nákupem 224 // Poslat jako dárek 225 // Poslat známým 225 // 7 // Obsah // - r V. ’i ’ ’ ’ ’ ’ ’ ¦ : - 1 * ¦ • ’ // Odlišnosti podpory prodeje v B2B 225 // Rabat 226 // Soutěže 226 // Zboží zdarma 226 // Podíl na nákladech 226 // Věrnostní programy 226 // Jak správně nastavit věrnostní program
227 // Partnerské programy 228 // Vývoj partnerských programů 229 // Provize v partnerských programech 229 // Partnerský program z pohledu zprostředkovatele 230 // Partnerský program z pohledu dodavatele 231 // Jevy ovlivňující chování zákazníků 232 // Reciprocita 232 // Závazek a důslednost 233 // Sociální schválení 233 // Vzácnost 234 // Bezprostřední vliv 234 // Zákon malých čísel 235 // Ukotvení 236 // WYSIATI 236 // Averze ke ztrátě 237 // Zvraty v úsudku 237 // KAPITOLA 7 // Public relations 239 // Novinky a zprávy 241 // Postup pro zveřejňování zpráv 242 // Články 243 // Měřitelné cíle psaní článků 244 // Jaké články jsou nejúspěšnější 245 // Kam umísťovat články 245 // Články na blogu 247 // Diskuse 249 // Q&A portály 250 // Podcasting a vodcasting 251 // Virální marketing 252 // 8 // Obsah // Word-of-mouth marketing 252 // Co je virální marketing 254 // Kdy využít virální marketing 254 // Kategorie virálního marketingu 255 // Kde nefunguje virální marketing 256 // PR na sdílených médiích 257 // Sdílená média 258 // Jak se chovají uživatelé sdílených médií 260 // Sociální nakupování 261 // Co zajímá uživatele sdílených médií 263 // Specifika komunikace na sdílených médiích 264 // PR na vlastních stránkách 266 // Psychologické formy PR 272 // Iluze pamatování a efekt vystavení 272 // Iluze pravdy 272 // Iluze pochopení 272 // Iluze platnosti, dovednosti a znalců
273 // KAPITOLA 8 // Přímý marketing 275 // E-mailing 276 // Právní rámec 278 // Cíle e-mailingu 278 // Typy e-mailů 280 // Specifika e-mailingu v B2B 284 // Faktory úspěchu 284 // Programy pro e-mailing 284 // Webové semináře a konference 285 // Systémy EMS 286 // E-learning 287 // Online chat 287 // KAPITOLA 9 // Analýza návštěvnosti 289 // Techniky vyhodnocování marketingové komunikace 290 // Analýza návštěvnosti webových stránek 291 // Jaké ukazatele sledovat 292 // 9 // Obsah // Metody analýzy // KPI (Key Performance Indicators) 294 // Co je konverze 295 // Google Analytics 297 // Jak měří Google Analytics 297 // Struktura účtu a sledovací kód 299 // Filtry cíle, události 300 // Metrika vs. dimenze 303 // Segmentace 304 // Možnosti zobrazování 305 // Panely 306 // V reálném čase 307 // Publikum 308 // Akvizice 311 // Chování 315 // Konverze 318 // Přizpůsobení Google Analytics pro manažery 321 // Hlavní ukazatele 321 // Jiné nástroje na analýzu návštěvnosti 322 // YouTube Analýzy 323 // Google Search Console 325 // SPIR, Gemius Audience, Toplist 326 // KAPITOLA 10 // Bezpečnost na internetu 327 // Ochrana uživatelů 327 // Deep web a dark web 328 // Jak se chovat ? zákazníkům 328 // Literatura 331 // 10
cnb003258414

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC