Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
2. aktualizované a rozšířené vydání
V Brně : Computer Press, 2020
349 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-251-5017-7 (brožováno)
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografii na straně 349
001638401
Úvod...3 // Seznamte se s autory...4 // 1. Co je to copywriting?...15 // Proč je copywriting žádaný?...17 // Coje to obsahový marketing?...17 // Copywriter a cílová skupina...22 // Persony jako zástupci cílových skupin...23 // Základy marketingu a reklamy, které musí znát každý copywriter.27 // Shrnutí: Přístup copywritera ke spotřebiteli...30 // 2. Profil profesionálního copywritera...33 // Vlastnosti ideálního copywritera...34 // Kde pracuje copywriter?...36 // Co potřebuje copywriter k práci?...36 // Jak vypadá tvůrčí proces copywritera?...38 // Zlozvyky amatérských textařů aneb Čemu se v copy vyhnout...39 // 3. Online copywriting vs. offline copywriting...43 // Copyútvary pro online aneb Covšejetřebaotextovat...48 // Texty na webu... 48 // Texty v pozadí webu...48 // Texty mimo web...48 // Jak vzniká webová stránka aneb Co je to wireframe?...49 // Copyediting: Když text potřebuje přeleštit...50 // Seznamte se s autory // 4. Web copy // // // 55 // Co je web copy...56 // Osobní prezentace...61 // Firemní prezentace...62 // Internetový obchod...63 // Samostatná produktová stránka neboli microsite...63 // Doporučený postup textace webu...63 // Struktura prezentačního webu...64 // Úvodní stránka...65 // Jednotlivé podstránky webu...66 // Ceník...69 // Představení společnosti / 0 nás...69 // Kontakt...71 // Příklad dobrého web copy...72 // Příklad špatného web copy...73 // Shrnutí: Jak na účinné web copy...75 // 5. Další prvky webu...79 // Co jsou mikrotexty...80 // Cíle mikrotextů...80 // Akční tlačítka...81 // Hlášky...82 // Potvrzovací hlášky...83 // Informativní hlášky...83 // Návodné hlášky...83 // Chybové hlášky...84 // Formuláře...86 // Shrnutí: Co jsou to další prvky webu a jak na ně...86 // 6. SEO: Jak na optimalizaci online textů...89 //
Co je SEO neboli optimalizace pro vyhledávače...90 // Jakýje správně optimalizovaný obsah...92 // Seznamte se s autory // Klíčová slova...92 // Kde klíčová slova najít...93 // Jak a kde klíčová slova na stránkách použít...96 // Nejčastější chyby při optimalizaci v souvislosti s textovým obsahem .. 101 Shrnutí: Cojeto SEO ajak na něj...103 // 7. Blog, aktuality, novinky...105 // Cojeto blog...106 // Jak a kde blogovat?...106 // 3 kroky, jak rozjet firemní nebo osobní blog...111 // 1. Ujasněte si, pro koho píšete...111 // 2. Určete si cíl blogu...111 // 3. Vymyslete koncept blogu - hlavní téma, podtémata // a formáty blog postů...112 // Na co si dát při rozjezdu blogu pozor...113 // Jak napsat článek na blog...114 // Shrnutí: Jak na blog...117 // 8. PR články...119 // Cojeto PR článek...121 // Rozdíl mezi online PR článkem a PR článkem v tisku (printu)...121 // Jak napsat PR článek?...123 // Recenze produktu...127 // Rozhovor s majitelem firmy, osobností či tvůrcem...129 // Návod k použití...131 // Reportáž z akce...131 // Odborný text...131 // Jak postupovat při tvorbě PR článku?...131 // Ukázkový online PR článek...133 // Špatně napsaný PR článek...136 // Shrnutí: Jak napsat PR článek...136 // 8 // Seznamte ses autory // 9. Tisková zpráva...139 // Jak napsat tiskovou zprávu, která zaujme redakce médií...140 // 1. Stanovte si cíl...140 // 2. Stanovte si cílovou skupinu...140 // 3. Podle cílového publika vybraných médií napište TZ...141 // 4. Rozešlete tiskovou zprávu...143 // Čeho se při psaní tiskové zprávy vyvarovat...144 // Jak můžete tiskovou zprávu pojmout?...144 // Shrnutí: Výhody tiskové zprávy...144 // Shrnutí: Jak napsat dobrou tiskovou zprávu...144 // 10. Firemní publikace: Tištěné a elektronické...147 //
Typy firemních publikací podle cílové skupiny...148 // Zákaznické (B2C - Business-to-consumer)...148 // Pro obchodní partnery (B2B - Business-to-business)...149 // Zaměstnanecké (B2E - Business-to-employee)...150 // Typické druhy textů ve firemních médiích aneb Co ve volně prodejných titulech většinou nenajdete...151 // Elektronické firemní publikace...152 // 11. E-book...155 // Proč dělat e-book...156 // Co by měl dobrý e-book splňovat...156 // Dobré téma...156 // Stručnost a jasnost...157 // Praktičnost...157 // Jaký formát zvolit...158 // Jak postupovat při tvorbě e-booku...160 // Shrnutí aneb Jak napsat dobrý e-book...162 // 12. E-mailing...165 // Cojee-mailing...166 // Výhody e-mailingu...167 // Seznamte se s autory // Nástrahy e-mailingu a legislativní pravidla...167 // Trocha čísel...168 // Druhy e-mailů...168 // Obecný obchodní e-mail (direct e-mail)...168 // Systémové a transakční e-maily v e-shopu...169 // Druhy e-mailů podie nákupní fáze...169 // Předprodejní fáze...170 // Prodejní fáze...170 // Poprodejní fáze...170 // Copywriting pro e-mailing: Než začnete psát...171 // Části e-mailu...172 // Předmět...172 // Pre-header...175 // Odesilatel...175 // Obsah e-mailu...176 // A/B testování obsahu...178 // Shrnutí: Jak na úspěšný e-mailing...179 // 13. PPC reklama...183 // Coje PPC reklama...184 // Co PPC reklama umí...184 // Jak funguje PPC reklama...184 // Druhy PPC reklamy...186 // Výhody PPC reklamy...188 // Nevýhoda PPC reklamy...189 // Vztah SEO, PPC reklamy a copy...189 // Copywriting pro PPC: Jak napsat krátký úderný text...191 // Textový inzerát...191 // Než začnete psát...192 // Jak na poutavé titulky...194 // Pravidla pro psaní titulků...195 // Jak na poutavé popisky...195 // Seznamte ses autory // Pravidla pro psaní popisků...196 //
Ostatní části inzerátu...196 // Další typy inzerátů...ľ...197 // Klasické statické bannery...197 // Responzivníbannery...198 // 9 tipů pro úspěšné texty v placené reklamě...199 // Shrnutí aneb Jak na PPC reklamu...199 // 14. Sociální sítě...201 // Specifika sociálních sítí...202 // Facebook...202 // Twitter...207 // Linkedln...210 // Instagram...218 // YouTube...225 // Shrnutí: Jak na copywriting pro sociální sítě a na co nezapomenout.. 226 // 15. Copywriting pro e-shopy: V čem je specificky?...229 // Co všechno musíme otextoval?...231 // Homepage...232 // Statické stránky...233 // Variabilní stránky...241 // Mikrotexty...247 // Další rozvoj obsahu v e-shopu...247 // Metadata (meta texty)...248 // Související obsah, který poslouží k propagaci mimo samotný e-shop.. 248 Shrnutí: Hlavnízásady při textování e-shopu...249 // 16. Copywriterské útvary pro offline...253 // Coje offline copywriting aneb Co vše lze textovat...254 // Názvy...254 // Jak na správný název...255 // Název firmy...255 // Seznamte se s autory // U // Název produktu...257 // Shrnutí: Jak na název firmy nebo produktu...259 // Claimy a slogany...259 // Jak vypadá správný claim či slogan...259 // Shrnutí: Jak na claim a slogan...262 // Printová reklama...262 // Jak na reklamu v tisku...262 // Jak na textování printové reklamy...263 // Advertorial...265 // Jak na advertorial...265 // Shrnutí: Jak na printovou reklamu a advertorial...267 // Billboard...268 // Jak na billboard a jinou outdoor reklamu...268 // Shrnutí: Jak na billboard a outdoor reklamu...270 // Direct mail...270 // Jak na direct mail...270 // Shrnutí: Jak na direct mail...271 // Televizní a rozhlasová reklama...272 // Jak na televizní a rozhlasovou reklamu...272 // Televizní reklama...273 // Rozhlasová reklama...274 //
Shrnutí: Jak na televizní a rozhlasovou reklamu...275 // Obaly...275 // Jak na obal...275 // Shrnutí: Jak na obal produktu...277 // Katalogy, brožury, letáky, POS materiály...277 // Jak na katalogy, brožury, letáky a POS materiály...278 // Katalog...278 // Brožura...281 // Leták...282 // POS materiály...’...283 // Shrnutí: Jak na katalogy, brožury, letáky a POS materiály...284 // 12 // Seznamte se s autory // 17. Publikační plány a obsahová strategie: // Pište s jasnou vizí...287 // Publikační plán...288 // Obsahová strategie...290 // Cíl obsahové strategie...292 // Příprava a cílení obsahové strategie...292 // Design obsahové strategie ...293 // Tvorba...298 // Propagace...298 // Správa...299 // Shrnutí: Jak obhájit důležitost obsahové strategie před klientem?... 300 // 18. Měření výkonu vašich textů a vyhodnocování // úspěšnosti...305 // Jak měřit výkon textů...306 // Na jakých úrovních můžete výkon obsahu měřit?...307 // Jak měřit jednotlivé typy obsahu?...308 // Jak vyhodnocovat plnění 3 nejobvyklejších cílů obsahového marketingu . 308 // Navýšení prodejů...309 // Návštěvnost webových stránek...311 // Povědomí o značce a její vnímání...312 // A/B testování: Jak vylepšit své texty na základě dat...314 // Jak funguje A/B testování...314 // Jak postupovat při A/B testování...316 // Další testovací metody obsahu: Heat mapy, klikací mapy a oční kamery...317 // Závěr // Copywriterský slovníček // Použité zdroje // Seznamte ses autory
cnb003264590

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC