ÚVOD 9 // 1 ŽÁCI SE SPECIFICKÝMI PORUCHAMI UČENÍ V INKLUZIVNÍ ŠKOLE 11 // 1.1 Inkluze v edukačním procesu 11 // 1.2 Faktory ovlivňující inkluzivní proces 15 // 1.3 Klasifikace specifických poruch učení 21 // 1.4 Školní výkon žákó se specifickými poruchami učení v inkluzivní škole 26 // 1.5 Strategie a programy k podpoře žáků se specifickými poruchami učení 31 // 1.6 Reedukace specifických poruch učení 36 // 2 PŘÍSTUPY K ŽÁKŮM SE SPECIFICKÝMI PORUCHAMI UČENÍ V INKLUZIVNÍM PROSTŘEDÍ ŠKOL 41 // 2.1 Výzkumný problém 41 // 2.2 Cíle a metodika výzkumného šetření 41 // 2.3 Interpretace výsledků výzkumného šetření 45 // 2.4 Vyhodnocení stanovených hypotéz 65 // 2.5 Závěry výzkumného šetření 70 // 2.6 Doporučení pro speciálněpedagogickou teorii a praxi 75 // ZÁVĚR 79 // Shrnutí 81 // Summary 82 // Seznam literatury 83 // Seznam obrázků a tabulek 97 // Jmenný rejstřík 99 // Věcný rejstřík 104