Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9.3) Půjčeno:28x 
BK
Vydání: první
Opava : Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, Ústav pedagogických a psychologických věd, 2020
106 stran : ilustrace ; 25 cm

objednat
ISBN 978-80-7510-422-9 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 83-96 a rejstříky
České a anglické resumé
001639156
ÚVOD 9 // 1 ŽÁCI SE SPECIFICKÝMI PORUCHAMI UČENÍ V INKLUZIVNÍ ŠKOLE 11 // 1.1 Inkluze v edukačním procesu 11 // 1.2 Faktory ovlivňující inkluzivní proces 15 // 1.3 Klasifikace specifických poruch učení 21 // 1.4 Školní výkon žákó se specifickými poruchami učení v inkluzivní škole 26 // 1.5 Strategie a programy k podpoře žáků se specifickými poruchami učení 31 // 1.6 Reedukace specifických poruch učení 36 // 2 PŘÍSTUPY K ŽÁKŮM SE SPECIFICKÝMI PORUCHAMI UČENÍ V INKLUZIVNÍM PROSTŘEDÍ ŠKOL 41 // 2.1 Výzkumný problém 41 // 2.2 Cíle a metodika výzkumného šetření 41 // 2.3 Interpretace výsledků výzkumného šetření 45 // 2.4 Vyhodnocení stanovených hypotéz 65 // 2.5 Závěry výzkumného šetření 70 // 2.6 Doporučení pro speciálněpedagogickou teorii a praxi 75 // ZÁVĚR 79 // Shrnutí 81 // Summary 82 // Seznam literatury 83 // Seznam obrázků a tabulek 97 // Jmenný rejstřík 99 // Věcný rejstřík 104

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC