|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(12) Půjčeno:12x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
[Praha] : Česká školní inspekce, 2021
|
|
57 stran : barevné ilustrace ; 30 cm
|
Externí odkaz
|
Online verze
|
|
|
|
|
|
ISBN 978-80-88087-46-5 (v knize neuvedeno ; brožováno)
|
|
|
|
|
|
|
|
Obálkový podnázev: 2020/2021
|
|
Obsahuje bibliografické odkazy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
001639332
|
|
1 Úvod ...6 // 2 Shrnutí hlavních zjištění ...8 // 3 Zapojení žáků do distanční výuky ...12 // 4 Zapojení a podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ...20 // 5 Využívání digitálních technologií v distanční výuce ...24 // 6 Změny vzdělávacího obsahu v distanční výuce ...32 // 7 Změny v organizaci distanční výuky ...38 // 8 Synchronní výuka ...42 // 9 Hodnocení v době distanční výuky ...48 // 10 Komunikace ...52 // 11 Doporučení ...56
|
|
(OCoLC)1260123125
|
|
cnb003326234
|