Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.3) Půjčeno:1x 
BK
EB
První vydání
Praha : Grada, 2021
223 stran ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-271-2470-1 (brožováno)
ISBN 978-80-271-4228-6 (online ; pdf)
Anglicko-český terminologický slovník
Obsahuje bibliografii na stranách 214-223 a bibliografické odkazy
Částečně anglický text
001640176
O autorkách ...9 // Úvod ...11 // Komu je kniha určena ...11 // Anglický jazyk pro specifické účely ...11 // Pojetí a struktura publikace ...12 // Angličtina pro pedagogy, nikoliv pedagogika v angličtině ...15 // I. ČÁST // VYBRANÉ KAPITOLY Z PEDAGOGIKY // 1 Vzdělávací systém se zaměřením na Českou republiku ...19 // 1.1 Stupně vzdělávání ...19 // 1.2 Alternativní školy ...23 // 1.3 Rozdělení pravomocí v českém školství ...26 // 2 Kurikulum, cíle a obsah vzdělávání ...28 // 2.1 Kurikulum ...28 // 2.2 Cíle vzdělávání ...29 // 2.3 Obsah vzdělávání ...32 // 3 Plán vyučovací hodiny ...36 // 4 Výukové metody ...40 // 4.4 Klasifikace výukových metod ...40 // 4.4.1 Tradiční výukové metody ...43 // 4.4.2 Inovativní výukové metody ...44 // 5 Metody hodnocení // 5.1 Pojetí hodnocení // 5.2 Funkce hodnocení // 5.3 Typy hodnocení // 5.4 Formy hodnocení // 5.5 Metody hodnocení // 6 Řízení třídy // 7 Časté výchovné problémy ve škole // 7.1 Typy problematického chování // 7.2 Řešení kázeňských problémů // 7.3 Rušivé chování // 7.4 Záškoláctví // 7.5 Závislost // 7.6 Ĺ ikana // 8 Komunikace s rodiči // II. ČÁST // ŽÁCI SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI // 9 Vzdělávání žáků s SVP v českém školském systému // 9.1 Tělesné postižení // 9.2 Zrakové postižení // 9.3 Sluchové postižení // 9.4 Mentální postižení // 9.5 Specifické poruchy učení // p.6 Řečové a jazykové poruchy // 9.7 Poruchy autistického spektra // 9.8 Psychické poruchy // III. ČÁST // PROFESNÍ ROZVOJ UČITELŮ // 10 Profesionalizace učitelské profese ...129 // 11 Profesní standardy ...131 // 12 Fáze rozvoje učitele ...139 // 13 Efektivní a neefektivní výukové postupy ...144 // 14 Formální nástroje profesního rozvoje ...150 // 14.1 Hospitace a náslechy ..150 //
14.1.1 Duševní hygiena náslechů ...151 // 14.1.2 Hospitace ...152 // 14.1.3 Protokol o náslechu či hospitaci ...153 // 14.1.4 Zpětná vazba během rozhovoru po hospitaci či náslechu ...154 // 14.2 Mentoring a koučování ...159 // 15 Neformální způsoby profesního rozvoje ...162 // 15.1 Týmová práce a spolupráce, kultura kolegiality, sdružování v profesních organizacích ...162 // 15.2 Učitelův výzkum ...165 // 15.2.1 Akční výzkum ...166 // 15.2.2 Reflektivní praxe ...167 // 15.2.3 Hodnocení učebnice ...169 // 15.3 Zahraniční spolupráce ...170 // 15.3.1 Učitelská mobilita ...170 // 16 Jak hodnotit učitele a výuku ...172 // 16.1 Cíle a nástroje hodnocení ...172 // 16.2 Úskalí spojená s hodnocením efektivity výukové činnosti // a sdělováním jeho výsledků ...174 // 17 Syndrom profesního vyhoření ...177 // 18 Tvůrčí volno ...184 // Závěr ...187 // Klíč ke cvičením ...188 // Anglicko-český slovníček hlavní terminologie ...196 // Literatura a zdroje ...214
cnb003321359

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC