Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 19.06.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
1. vydání
Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2006
151 stran : ilustrace ; 25 cm

objednat
ISBN 80-244-1541-0 (brožováno)
Monografie
Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta
"Publikace je výstupem vnitřního grantu Cyrilometodějské teologické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci "Didaktika distančního vzdělávání v humanitních oborech"".--Rub tit. s.
Obsahuje bibliografii na stranách 147-151 a bibliografické odkazy
001640303
Úvodem // 1 Distanční vzdělávání 9 // 1.1 Nezbytnost celoživotního vzdělávání 9 // 1.2 Vymezení distančního vzdělávání 10 // 1.3 Z historie distančního vzdělávání 11 // 1.4 Odlišnost distančního vzdělávání od jiných forem 12 // 1.5 Charakteristika distančního vzdělávání 14 // 1.6 Profil distančního vzdělávání 14 // 1.7 Principy distančního vzdělávání 15 // 1.8 Studijní opory 16 // 1.9 Výhody a nevýhody distančního vzdělávání 17 // 1.10 Význam tutora 19 // 1.11 Distanční vzdělávání na vysokých školách 20 // 2 Nástroje distančního vzdělávání 23 // 2.1 Co patří mezi nástroje distančního vzdělávání? 23 // 2.1.1 Definice nástroje distančního vzdělávání 23 // 2.1.2 Kritické poznámky ? terminologii 25 // 2.2 Vzdělávací objekty 25 // 2.2.1 Základní charakteristiky vzdělávacích objektů 26 // 2.2.2 Obsah vzdělávacích objektů 27 // 2.2.3 Další vlastnosti vzdělávacích objektů : 36 // 2.3 Agregace vzdělávacích objektů 37 // 2.3.1 Kontextově nezávislé a kontextově závislé vzdělávací objekty 37 // 2.3.2 Agregace vzdělávacích objektů a studijní plán 38 // 2.3.3 Druhy agregace vzdělávacích objektů 39 // 2.3.4 Struktury vzdělávacích objektů 41 // 3 Didaktika distančního vzdělávání 47 // 3.1 Základní didaktické kategorie a jejich specifika 53 // 3.2 Didaktizace nástrojů distančního vzdělávání 55 // 3.2.1 Didaktizace strukturních elementů nástrojů distančního vzdělávání 57 // 3.2.2 Tutoriál jako prezenční prvek distančního vzdělávání 75 // 3.2.3 Didaktické formy 82 // 3.3 Tutor v distanční formě studia 84 // 3.3.1 Tutorovy role a profesní kompetence 84 // 3.3.2 Pedagogická kompetence tutora 86 // 3.4 Studující v distanční formě studia 93 // 3.4.1 Charakteristika studujících 93 //
3.4.2 Psychologie učení u studujících 94 // Výhody a nevýhody distanční formy studia 103 // 4.1 Prezenční a distanční forma studia 103 // 4.1.1 Potřeba obou forem studia 103 // 4.1.2 Základní rozlišení používaných termínů 104 // 4.1.3 Vymezení prezenční a distanční formy studia 104 // 4.2 Výuka v distanční formě studia a její úskalí 105 // 4.2.1 Náročnost obou forem studia z pohledu vyučujícího 107 // 4.2.2 Počítačová gramotnost a dostupnost 108 // 4.2.3 Pedagogické dovednosti 109 // 4.2.4 Organizace výuky 109 // 4.2.5 Časová náročnost výuky 110 // 4.2.6 Flexibilita 111 // 4.2.7 Dostupnost 111 // 4.2.8 Motivace 113 // 4.2.9 Zvládání emocí 113 // 4.2.10 Komunikace 114 // 4.2.11 Shrnutí 115 // 4.3 ICT aneb novodobá sociální komunikace 116 // 4.3.1 Internetová komunikace v distanční formě studia 117 // 4.3.2 Specifika písemné komunikace 117 // 4.4 Důležitost přítomnosti vyučujícího 119 // 4.4.1 Prostředky zčásti nahrazující přímé působení vyučujícího 121 // 4.4.2 Morální vývoj v distanční formě studia 122 // Management distanční formy vzdělávání 125 // 5.1 Úrovně řízení a organizace distančního vzdělávání 126 // 5.1.1 První úroveň - nástroj distančního vzdělávání a studující . 126 // 5.1.2 Druhá úroveň - tutor a studující 126 // 5.1.3 Třetí úroveň - vedení tutorů 127 // 5.1.4 Čtvrtá úroveň - centrum distančního vzdělávání, garant oborul28 // 5.1.5 Pátá úroveň - univerzitní komise pro distanční vzdělávání . 129 // 5.2 Vedoucí pracovníci 129 // 5.2.1 Manažer a jeho osobnost 131 // 5.2.2 Komunikace 132 // 5.2.3 Duševní hygiena manažera 134 // 5.3 Pracovní kompetence řídících pracovníků 134 // 5.3.1 Plánování 134 // 5.3.2 Organizování 136 // 5.3.3 Vedení lidí 138 // 5.3.4 Kontrolování 144
(OCoLC)124092400
cnb001713972

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC