Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(21) Půjčeno:21x 
BK
Příručka
Vydání první
Praha : Jucovičová Drahomíra PaedDr. - nakladatelství D + H, 2015
164 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-87295-18-2 (brožováno)
Dotisk prvního vydání v roce 2018
Obsahuje bibliografii na stranách 160-161 a bibliografické odkazy
001640312
Úvod 5 // 1. Specifické poruchy učení a porucha pozornosti a negatívni dopady na proces učení 7 // 1.1 Dyslexie 8 // 1.1.1 Dopady dyslexie na proces učení 11 // 1. 2 Dysgrafie 13 // 1. 2. 1 Dopady dysgrafie na proces učení 20 // 1.3 Dysortografie 23 // 1. 3. 1 Dopady dysortografie na proces učení 28 // 1.4 Dyskalkulie 30 // 1. 4. 1 Dopady dyskalkulie na proces učení 33 // 1.5 Další specifické poruchy učení - dyspraxie, dyspinxie, dysmúzie 35 // 1.5.1 Dyspraxie 35 // 1.5. 1. 1 Dopady dyspraxie na proces učení 38 // 1.5.2 Dyspinxie 38 // 1. 5. 2. 1 Dopady dyspinxie na proces učení 40 // 1.5.3 Dysmúzie 40 // 1. 5. 3. 1 Dopady dysmúzie na proces učení 41 // 1. 6 Porucha pozornosti (ADHD, ADD) 43 // 1. 6. 1 Dopady poruchy pozornosti na proces učení 45 // 2. Předpoklady důležité pro efektivní učení 51 // 2.1 Kognitivní a percepční funkce 51 // 2. 1. 1 Rozumové schopnosti 54 // 2. 1.2 Paměť 56 // 2. 1. 3 Pozornost 59 // 2. 1. 4 Kognitivní styl 60 // 2. 1.4. 1 Percepční očekávání 63 // 2.2 Emoce 63 // 2.3 Motivace 65 // 2. 4 Vůle 68 // 2. 5 Vlivy prostředí a osobnostních charakteristik dětí 68 // 3. Úprava podmínek pro učení podle typu poruchy 72 // 3.1 Podmínky pro efektivní učení dětí s SPU a s poruchou pozornosti 72 // 3.2 Vzdělávání podle individuálního vzdělávacího plánu (IVP) 79 // 3.3 Školní hodnocení 81 // 4. Učení 85
// 4.1 Učební typy a styly učení 85 // 4. 2 Strategie napomáhající zapamatování 94 // 4.3 Strategie ovlivňující pozornost 111 // 4.4 Aktivizující metody učení 114 // 4. 5 Spolupráce mozkových hemisfér 115 // 4. 6 Čtenářská gramotnost 116 // 4. 6. 1 Práce s textem 120 // 4. 6. 2 Porozumění čtenému 127 // 4. 7 Motivace к učení, ovlivňování učení vůlí 130 // 4. 7. 1 Ovlivňování prokrastinace - oddalování učení 135 // 4. 8 Tipy pro efektivní učení 136 // 4. 8. 1 Gramatika (český i cizí jazyk) 136 // 4. 8. 2 Sloh 141 // 4. 8. 3 Slovní zásoba v cizím jazyce (zejména „slovíčka“) 143 // 4. 8. 4 Matematika 146 // 4. 8. 5 Naukové předměty 149 // 4. 8. 6 Paměťové učení — texty básní, písní apod 150 // 5. Efektivní postupy při domácí přípravě na školní práci 151 // 5.1 Podmínky pro efektivní domácí přípravu 151 // 5.2 Jak postupovat při domácí přípravě z hlediska dodržování psychohygienických zásad 155 // 5. 3 Jak postupovat z hlediska náročnosti a rozsahu učiva 156 // 5.4 Jak postupovat při opakování a automatizaci učiva 157 // 5.4 Jak postupovat z hlediska ovlivňování emoční stránky dítěte 158 // 6. Závěr 159 // 7. Literatura, internetové odkazy 160
(OCoLC)939572118
cnb002757316

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC