Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.3) Půjčeno:1x 
BK
Příručka
Vydání druhé
Praha : Portál, 2015
220 stran ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-262-0874-7 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 219-220
001640365
Úvod 9 // Co je typologie MBTI? 10 // 1 Dimenze osobnosti 13 // 1.1 První vhled do typologické terminologie 15 // 1.2 Dimenze osobnosti a jejich projevy v chováni člověka 17 // 1.2.1 Extraverze a intro verze 17 // 1.2.2 Smysly a intuice 23 // 1.2.3 Myšlení a cítění 28 // 1.2.4 Usuzování a vnímání 33 // 2 Dynamika typu a jeho vývoj v průběhu života 39 // 2.1 Dynamika typu 39 // 2.1.1 Dominantní funkce 40 // 2.1.2 Sekundární funkce 46 // 2.1.3 Třetí a čtvrtá funkce 51 // 2.1.4 Jak určit pořadí mentálních procesů? 52 // 2.2 Vývoj typu v průběhu života 55 // 3 Přínosy používáni typologie MBTI 57 // 3.1 Porozumění vlastní osobnosti 57 // 3.2 Porozumění lidem kolem nás 57 // 4 Často kladené otázky, výhrady a rizika používáni // teorie typů 63 // 4.1 „Typologie není nic jiného než škatulkování“ 63 // 4.2 Jsou typy totéž co povahové rysy? 65 // 4.3 Může dotazník odhalit náš skutečný typ? Nemůže nám příště vyjít úplně jiný typ? 68 // 4.4 Lze vůbec spolehlivě určit naše preference v rámci jednotlivých dimenzí? 69 // 5 Dimenze osobnosti u dětí 71 // 5.1 Extraverze x introverze 71 // 5.1.1 Chyby, kterých se dopouštíme ve výchově introvertních dětí 76 // 5.1.2 Chyby, kterých se dopouštíme ve výchově extravertních dětí 80 // 5.2 Smysly a intuice 83 // 5.2.1 Chyby, kterých se dopouštíme ve výchově smyslových dětí 88 // 5.2.2 Chyby, kterých se dopouštíme ve výchově intuitivních dětí 89 // 5.3 Myšlení a cítění 92 // 5.3.1 Chyby, kterých se dopouštíme ve výchově dětí s převahou myšlení 97 // 5.3.2 Chyby, kterých se dopouštíme ve výchově dětí s převahou cítění 99 // 5.4 Usuzování a vnímání 100 // 5.4.1 Chyby, kterých se dopouštíme ve výchově dětí s převahou vnímání 105 //
5.4.2 Chyby, kterých se dopouštíme ve výchově dětí s převahou usuzování 108 // 5.4.3 Strategie vyhovující oběma typům 110 // 6 Vývoj typu v dětství 113 // 6.1 Vývoj dimenzí 113 // 6.2 Vývoj typu a výchova 117 // 7 ... temperamentu // 7.1 Porovnání typů temperamentu z hlediska hodnot, která vyznávají // 7.2 Projevy temperamentu v dětském věku // 7.2.1 Apollonská děti - malí „idealisté“ - NF // 7.2.2 Prometheovské děti - malí „racionálové“ - NT // 7.2.3 Dionýsovské děti - malí „hráči“ - SP // 7.2.4 Epimetheovské děti - malí „strážci“ - SJ // 7.3 Porovnáni temperamentů v dětství podle klíčových // charakteristik // 7.4 Rodič a dítě 146 // 8 Využiti typologie MBTI v rámci pedagogicko-psychologické diagnostiky 155 // 8.1 Matěj (6 let) 155 // 8.2 Daniel (13 let - 7. třída základní školy) 157 // 9 Dimenze osobnosti ve škole - jak je zohledňovat a rozvíjet? 163 // 9.1 Co všechno můžeme vidět jako učitelé v chování a způsobu práce žáků? 163 // 9.2 První vhled do projevů jednotlivých dimenzí ve výuce 166 // 9.3 Řízení třídy a učení žáků s ohledem na diferenciaci podle dimenzí osobnosti 169 // 9.3.1 Extravertní a introvertní žáci ve škole 169 // 9.3.2 Smysloví a intuitivní žáci ve škole 178 // 9.3.3 Žáci s převahou myšlení a cítění ve škole 192 // 9.3.4 Žáci s převahou usuzování a vnímání ve škole 198 // 9.4 Typ osobnosti a poruchy učení 203 // 10 Závěrečná kazuistika - možnost vyzkoušet si, co jste se naučili // Magda, 6. třída základní školy Typologická sonda do osobnosti Magdy // Závěr 217 // Literatura 219
(OCoLC)910988368
cnb002685515

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC