Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 26.06.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
1. vydání
Brno : Katedra pedagogiky Pedagogické fakulty MU, 2005
158 stran : ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 80-210-3750-4 (brožováno)
300 výtisků
Obsahuje bibliografii na stranách 131-151, bibliografické odkazy a rejstřík
001640375
Úvod // KAPITOLA 1 // Vývoj výchovných snah při utvářeni vztahu k přírodě a životnímu prostředí // vymezení Jednotlivých etap a klíčových směrů v kontextu vývojové kontinuity ve vztahu člověka k životnímu prostředí // 1.1 Výchova vztahu k přírodě // 1.2 Výchova k ochraně přírody // 1.5 Výchova k čistému prostředí // 1.4 Výchova k péči o životní prostředí, ekologlcká/envlronmentálnl výchova // 1.5 Výchova pro (trvale) udržitelný rozvoj // KAPiTtXA 2 // Pojetí ekologické výchovy // 2.1 Ekologická výchova Jako určujíc! dimenze výchovy pro udržitelný rozvoj // 2.2 Hodnotový rozměr ekologické výchovy // 2.5 Integrační úloha ekologické výchovy // ve školním kurikulu // KAPITOLA 5 // koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově // 5.1 Vnější versus vnitřní // 5.2 Přírodovědní versus společenskovědní // 5.5 Přírodní versus civilizační (kulturnO // 5.4 Obor (předmět) versus osobnost // 5.5 Poznání versus praxe // 5.6 Vědomosti versus hodnoty // 5.7 Racionalita versus emocionalita // 5.8 Ekologie versus egocentrismus // 3.9 Represe versus perspektiva 71 // 3.10 Rozměr globální versus lokální 73 // KAPITOtA 4 // Didaktická dimenze ekologické výchovy 77 // 4.1. Strategie v ekologické výchově 78 // 4.2 Koncept kvalitní Školy z hlediska ekologické výchovy 84 // Znaky kvantity v kontextu naplňovaní Oil EV 86 // KAPITOLA 5 // Kompetence učitele v ekologické výchově 91 // 5.1 Profesionální ekopedagogická kompetence učitele 93 // A. Koncepce vědně - teoretické vzdělání pro ekologickou výchovu 94 // B. Koncepce Činnostní - praktické vzdélánl 95 //
C. Koncepce osobnostní - výchova k hodnotám 96 // 5.2 Hodnotová kompetence jako Jádro ekopedagoglcká kompetence učitelů // 5.2.1 Pojetí hodnotové kompetence // 5.2.2 Utvářeni hodnotové kompetence // 5.3 Faktory ovlivňující úroveň ekologické kultury osobnosti studentů 102 // KAPITOLA 6 // Osvojování specifických kompetencí pro realizaci ekologické výchovy na 1. stupni ZŠ 111 // 6.1 Analýza současného stavu ekologické přípravy budoucích učitelů 111 // 6.2 Vymezováni standardu pregraduálnl přípravy učitelů pro ekologickou výchovu 115 // 6.2.1 Ekologické a environmentální minimum pro studenty oboru učitelství (návrh) 118 // 6.2.2 Aplikace standardu v profesionální pflpravé udtelů aneb ekologická/environmentální výchova napřič kurikulem přípravného vzdělávání učitelů 1. stupné základní školy 121 // Závěr 127 // použitá literatura 131 // Rejstřík 153
(OCoLC)85161486
cnb001579770

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC