Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(24) Půjčeno:24x 
BK
2. vydání
Brno : Masarykova univerzita, 2016
160 stran : ilustrace ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-210-8163-5 (brožováno)
Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, katedra pedagogiky
100 výtisků
Obsahuje bibliografii na stranách 157-160 a bibliografické odkazy
České a anglické resumé
001640379
Úvod 5 // 1. Proměny vzdělávacího systému v zrcadle společenských změn koncem 20. století a počátkem století 21. 7 // 1. I Kontext pojetí změny v základním vzdělávání (východiska uvedení projektové výuky do našeho vzdělávacího systému) 7 // 1.2 Dítě 21. století - východisko proměny výchovy a vzdělávání 11 // 1.3 Projektová výuka jako jedna z možností změny v pojetí role učitele 21. století 13 // 1.4 Interaktivní model výuky jako nezbytný předpoklad pro realizaci projektů ve výuce 18 // 1.4.1 Významné aspekty pedagogické interakce při projektové výuce 19 // 1.4.2 Podnětné neohrožující klima třídy jako předpoklad úspěšné realizace projektů ve výuce 20 // 2. Teoretická východiska projektové výuky v historickém kontextu 24 // 2.1 Pedagogické odkazy projektové výuky v minulosti (J. A. Komenský a reformátoři 18. a 19. století) 24 // 2.2 Pedagogický odkaz 20. století a projektová metoda 25 // 2.2.1 Pragmatická pedagogika 25 // 2.2.2 Kořeny projektové metody v české reformní pedagogice 29 // 2.2.3 Projektová výuka v ČR v 90. letech 20. století 32 // 3. Problematika projektů, projektové metody a výuky v teoretické reflexi 34 // 3.1 Projekt - projektová metoda — projektová výuka terminologické vymezení 34 // 3.2 Koncentrační idea jako východisko projektu 43 // 3.3 Typologie projektů 45 // 3.4 Přednosti a úskalí projektové výuky 49 //
4. Integrovaná tematická výuka 56 // 5. Profesní příprava studentů učitelství 1. stupně ZŠ k projektové výuce 59 // 5.1 Profesní příprava na projektovou výuku na PdF OU 59 // 5.2 Profesní příprava na projektovou výuku na PdF MU 64 // 6. Příklady projektů studentů učitelství 1. stupně PdF MU a jejich sebereflexe 81 // 7. Empirický výzkum 102 // 7.1 Učitelovo pojetí projektové výuky 103 // 7.1.1 Charakteristika výzkumného problému a cíle výzkumu 103 // 7.1.2 Výzkumný vzorek 104 // 7.1.3 Použité výzkumné strategie 104 // 7.1.4 Výsledky šetření a jejich interpretace 105 // 7.1.4.1 Volné psaní - projektová výuka 105 // 7.1.4.2 Tvorba projektu - pojmové mapování 130 // 7.1.5 Diskuse a závčry kvalitativního výzkumu 134 // 7.2 Zkušenosti studentů KPAV PdF OU s tvorbou a realizací projektu v rámci profesní přípravy 136 // 7.2.1 Charakteristika výzkumného problému a cíle výzkumu 136 // 7.2.2 Výzkumný vzorek 138 // 7.2.3 Použité výzkumné strategie 138 // 7.2.4 Hypotézy výzkumu 139 // 7.2.5 Výsledky Šetřeni a jejich interpretace 141 // 7.2.6 Diskuse a závčry kvantitativního výzkumu 154 // Resumé 155 // Summary 156 // Literatura 157
(OCoLC)965747572
cnb002813711

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC