Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 03.07.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
1. vydání
Brno : Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2011
144 stran ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-210-5727-2 (brožováno)
200 výtisků
Obsahuje bibliografii na stranách 131-139 a rejstřík
Anglické a české resumé
001640464
Obsah // 1. Úvod 7 // 2. Význam situace ve výchově 11 // 2.1 Situační pojetí výchovy 11 // 2.2 Výchova к hodnotám 16 // 2.3 Mravní výchova 21 // 2.4 Příběhy v informálním zkušenostním učení: Výzkumná zjištění 26 // 3. Výchovná role učitele 42 // 3.1 Výchovné činnosti třídního učitele 42 // 3.2 Utváření klimatu ve školní třídě 46 // 3.3 Autorita ve výchově 52 // 3.4 Kázeň a ukázněnost ve výchově 56 // 3.5 Problémy v chování žáků 59 // 3.6 Agrese a šikana jako výchovné problémy 64 // 3.7 Reflexe učitelova výchovného působení: Výzkumná zjištění 69 // 4. Výchovné vlivy rodiny a sociálního prostředí 81 // 4.1 Rodina jako výchovný činitel 81 // 4.2 Vztahy mezi školou a rodinou 85 // 4.3 Výchovné vlivy sociálního prostředí a volného času 88 // 4.4 Spolupráce rodiny s třídním učitelem: Výzkumná zjištění 92 // 5. Vybraná výchovná působení v životě školy 101 // 5.1 Dramatická výchova 101 // 5.2 Estetická výchova 105 // 5.3 Environmentální výchova a výchova pro 21. století 109 // 5.4 Tělesná výchova jako součást výchovy // ke zdravému životnímu stylu 113 // 5.5 Projekt Zdravá škola: Škola podporující zdraví 117 // 5.6 Výchova к profesní orientaci 121 // 6. Závěr 125 // Resumé 129 // Summary 129 // Literatura 131 // Rejstřík 141
(OCoLC)798994875
cnb002368176

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC