Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 10.07.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
1. vydání
Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2019
165 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 22 cm

objednat
ISBN 978-80-244-5606-5 (brožováno)
slovenština
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
001640531
Obsah // 1 Úvod 9 // 2 Společné vzdělávání 11 // 2.1 Společné vzdělávání v České republice 13 // 2.2 Povinný předškolní ročník 15 // 3 Sociální znevýhodnění jako determinanta vzdělávací dráhy dítěte? 16 // 4 Východiska pro aktivity 19 // 5 Aktivity 27 // 5.1 Aktivity pro pedagogy a pracovníky v oblasti edukace 27 // 5.1.1 Komunikace 28 // 5.1.2 Posilování osobních kvalit - afirmace 33 // 5.1.3 Empatie 35 // 5.1.4 Prožívání přítomnosti a mindfulness 38 // 5.1.5 Cvičení na odbourání stresu 47 // 5.1.6 Koncentrace a uvolnění napětí 49 // 5.1.7 Přijetí druhých 50 // 5.2 Aktivity pro rozvoj spolupráce s rodinnými příslušníky 51 // 5.2.1 Rozvoj elementámí/bazální a funl<ční gramotnosti 53 // 5.2.2 Informační a zdravotní gramotnost v povědomí // zákonných zástupců 55 // 5.2.3 Finanční gramotnost a ekonomické kompetence rodiny 57 // 5.2.4 Aktivity zaměřené na jiná aktuální témata 62 // 5.3 Aktivity pro děti a žáky 65 // 5.3.1 Rozvoj jemné motoriky 65 // 5.3.2 Procvičování rovnováhy a orientace v prostoru 66 // 5.3.3 Komunikace 68 // 5.3.4 Rozvoj empatie 71 // 5.3.4.1 Pilíře pro rozvoj empatie 72 // 5.3.4.2 Hry pro rozvoj empatie 74 // 5.3.4.3 Sociální a emocionální dovednosti 80 // 5.3.4.4 Hry pro výchovu ? samostatnosti 87 // 6 Projekty, programy, aktivity, webové stránky pro inspiraci // a realizaci vlastních aktivit 92 // 6.1 Jeden svět na školách 92 // 6.2 Hin tuto pro da („Máš
na to") 93 // 6.3 Positive Messengers 93 // 6.4 Projekt Odyssea 94 // 6.5 Projekt Welcome 95 // 6.6 Projekt Omama 97 // 6.7 Nezisková organizace Eduma 99 // 6.7.1 Vzdělávací portál Živá Imižnica 100 // 6.7.2 Vnímavá komunita/vnímavá škola 101 // 6.8 Nadace Milana Šimečky 101 // 6.8.1 Program Inlduze 101 // 6.8.2 Program Paměť 102 // 6.8.3 Program Rozmanitost 102 // 6.8.4 Stories that move 102 // 6.9 lUVENTA 104 // 6.9.1 Projekt KomPrax - Kompetence pro praxi 106 // 6.9.2 Program Škola bez nenávisti 106 // 6.9.3 Zdraví a zdravý životní styl 107 // 6.10 Teach for Slovakia 107 // 6.11 PDCS 109 // Doporučené publikace a webové stránky 110 // Použitá literatura // 113 // Prílohy 115 // Príloha č. 1: Metoda Reuvena Feuersteina 115 // Příloha č. 2: Pedagogika Marie Montessoriové 120 // Príloha č. 3: Rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky 125 // Príloha č. 4: Časová a prostorová orientace 132 // Příloha č. 5: Numerická a prostorová orientace 133 // Příloha č. 6: Barevná a prostorová orientace, tvary 137 // Příloha č. 7: Příprava na psaní 140 // Příloha č. 8: Jemná motorika a geometrické tvary 154 // Příloha č. 9: Horizontální a vertikální orientace 157 // Příloha č. 10: Počítání 162 // Příloha č. 11: Sluchové vnímání a fonetické uvědomování 164
(OCoLC)1200247380
cnb003178525

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC