Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(23) Půjčeno:23x 
BK
Vydání I.
Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2021
152 stran ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-7452-203-1 (brožováno)
Obsahuje bibliografie
České a anglické resumé
001643187
PŘEDMLUVA 7 // 1. DÍTĚ, RODINA, ŠKOLA, ŽÁK 9 // Mgr. Lukáš Stárek, Ph.D., MBA 9 // 1.1 Jedinec a jeho prostředí 9 // 1.2 Význam spolupráce rodiny a školy 13 // 1.3 Současný model spolupráce a partnerství 16 // 1.4 Rizika spolupráce rodiny a školy 19 // 1.5 Běžné formy spolupráce mezi rodinou a školou 20 // 1.6 Méně obvyklé formy spolupráce mezi rodinou a školou 24 // 1.7 Závěrem 27 // Zdroje: 28 // 2. ETICKÝ KODEX JAKO NÁSTROJ V PEDAGOGICKÉ PRAXI 31 // Mgr. Lukáš Stárek, Ph.D., MBA 31 // 2.1 Pedagog jako morální aktér 31 // 2.2 Etický kodex jako nástroj pro výkon pedagogické profese 33 // 2.3 Etický kodex pedagoga 36 // 2.3.1 Konkrétní etický kodex využíván v jedné základní škole v ČR 36 // 2.3.2 USA - AAE Code of Ethics for Educators 39 // 2.3.3 Švýcarsko 41 // 2.4 Etické problémy - etická dilemata 43 // 2.5 Výzkumně praktické využití 46 // 2.6 Výsledky a diskuze 48 // 2.7 Závěrem 49 // Zdroje 51 // 3. SOCIÁLNÍ ZNEVÝHODNĚNÍ RIZIKOVÝM FAKTOREM V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 55 // Mgr. Lukáš Stárek, Ph.D., MBA 55 // Eliška Buchtová 55 // 3.1 Problematika sociálního znevýhodnění 55 // 3.2 Specifika dítěte se sociálním znevýhodněním v předškolním věku 56 // 3.3 Výzkumně praktická ukázka 57 // 3.3.1 Charakteristika výzkumných technik a popis cílové skupiny šetření 58 // 3.4 Případové studie 60 // 3.4.1 TEREZA 60 // 3.4.2 MILAN 64 // 3.4.3 MARCELA 69 // 3.4.4 Komparace údajů z případových studií 72 // 3.5 Výsledky a diskuze 75 // 3.6 Závěrem 77 // Zdroje: 78 // 4. VNÍMÁNÍ OCHRANY A BEZPEČNOSTI PROSTŘEDNICTVÍM EDUKAČNÍHO PROCESU 83 // Mgr. Lukáš Stárek, Ph.D., MBA 83 // PaedDr. Jarmila Klugerová, Ph.D 83 // 4.1 Mimořádné události 83 // 4.2 Vzdělávání v oblasti ochrany obyvatelstva 84 //
4.2.1 Vzdělávání na základě Rámcově vzdělávacího programu pro základní vzdělávání 85 // 4.3 Zahraniční zkušenosti 87 // 4.3.1 Jižní Karolína 87 // 4.4. Výzkumně praktické využití 88 // 4.5 Závěrem 101 // Zdroje: 103 // 5. NÁHRADNÍ RODINNÁ PÉČE A ŠKOLNÍ PROSTŘEDÍ 107 // Mgr. Lukáš Stárek, Ph.D., MBA 107 // 5.1 Vymezení náhradní rodinné péče 107 // 5.2 Náhradní rodinná péče v číslech v rámci ČR 109 // v // 5.3 V České republice existují různé formy náhradní rodinné péče 110 // 5.3.1 Svěření dítěte do péče jiné fyzické osoby než rodiče 110 // 5.3.2 Osvojení neboli adopce 111 // 5.3.3 Mezinárodní adopce 112 // 5.3.4 Pěstounská péče 112 // 5.3.5 Pěstounská péče na přechodnou dobu 114 // 5.3.6 Poručenství 114 // 5.4 Historie náhradní rodinné péče na našem území 115 // v // 5.5 Školní prostředí a dítě v náhradní rodinné péči 117 // 5.6 Profesní rovina pracovníka v rámci náhradní rodinné péče 120 // 5.7 Závěrem 121 // Zdroje: 123 // 6. SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANA DĚTÍ 127 // Mgr. Lukáš Stárek, Ph.D., MBA 127 // 6.1 Sociálně-právní ochrana dětí 127 // 6.2 Organizační aktéři sociálně-právní ochrany dětí 128 // 6.3 Sociální pracovník v působnosti OSPOD 130 // 6.4 Výzkumně praktická ukázka 132 // 6.5 Závěrem 136 // Zdroje: 137 // 7. DĚTSKÝ DOMOV JAKO JEDNA Z FOREM ÚSTAVNÍ PÉČE 139 // Mgr. Lukáš Stárek, Ph.D., MBA 139 // 7.1 Dětský domov 139 // 7.2 Umístění dítěte do dětského domova 140 // 7.3 Příchod dítěte do dětského domova 143 // 7.4 Výchovně vzdělávací proces dítěte 145 // Zdroje: 147 // Závěr 149 // Autoři 151
(OCoLC)1260123997
cnb003319013

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC