Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4) Půjčeno:19x 
BK
Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2018
118 stran : ilustrace ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7599-055-6 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 89-90
001643584
Slovo úvodem 7 // 1 Základní instrukce k praxi 9 // 1.1 Evokace 9 // 1.2 Pokyny k hospitaci 11 // 1.2.1 Co je cílem praxe? 11 // 1.2.2 Jak si mám praxi zajistit? 11 // 1.2.3 Co budu na praxi potřebovat? 11 // 1.2.4 Kdy a kam se mám dostavit? 12 // 1.2.5 Jak bude reálně pozorování probíhat? 12 // 1.2.6 Jak mám pracovat se záznamovým archem? 13 // 1.2.7 Co je protokol z hospitace Đ° k jakému účelu slouží? 13 // 1.2.8 Jakých chyb se studenti při analýzách výuky nejčastěji dopouštějí? 14 // 1.2.9 Jaké dotazy studenti často kladou? 14 // 1.3 Používání základních termínů - teoretická část 15 // 1.3.1 Škola, výuka, vyučování, učení, edukace, učivo 15 // 1.3.2 Učitel a jeho činnosti ve výuce 17 // 1.4 Reflektivní část 18 // 2 Příprava učitele na výuku 19 // 2.1 Evokace 19 // 2.2 Příprava učitele na výuku - teoretická část 20 // 2.2.1 Co je východiskem přípravy výuky? 20 // 2.2.2 Jakou dokumentaci je třeba prostudovat během této praxe? 21 // 2.2.3 Co ještě před přípravou výuky zohlednit? 21 // 2.2.4 Příprava učitele na výuku 22 // 2.2.5 Typy příprav na výuku 23 // 2.2.6 Etapy výuky 26 // 2.3 Reflektivní část 29 // 3 Komunikace a interakce ve výuce 31 // 3.1 Evokace 32 // 3.2 Komunikace a interakce ve výuce - teoretická část 32 // 3.2.1 Pojem pedagogická komunikace 33 // 3.2.2 Komunikační struktury ve výuce 34 // 3.2.3 Typy komunikace 35 // 3.2.4 Komunikace činem 39 // 3.2.5 Komunikace obrazem 40 // 3.3 Reflektivní část 42 // 4 Materiální didaktické prostředky ve výuce 43 // 4.1 Evokace 44 // 4.2 Materiální didaktické prostředky ve výuce - teoretická část 45 // 4.2.1 Klasifikace materiálních didaktických prostředků 45 // 4.2.2 Výběr materiálních didaktických prostředků 46 // 4.2.3 Funkce materiálních didaktických prostředků 47 //
4.2.4 Použití vizuálních prostředků 49 // 4.2.5 Učebnice 51 // 4.3 Didaktické zásady 52 // 4.4 Reflektivní část 62 // 5 Motivace k učení 65 // 5.1 Evokace 65 // 5.2 Motivace k učení-teoretická část 66 // 5.2.1 Motivace ve škole 66 // 5.2.2 Jak probouzet zájem u žáků? 68 // 5.2.3 Jak pomoci žákům, kteří jsou demotivovaní? 72 // 5.2.4 Plánování výuky s využitím motivace 72 // 5.3 Chvála a kritika 74 // 5.4 Reflektivní část 77 // 6 Školní třída 79 // 6.1 Evokace 79 // 6.2 Klima školní třídy - teoretická část 80 // 6.3 Autorita učitele ve třídě 82 // 6.4 Kázeň a řešení problémů ve třídě 83 // 6.5 Reflektivní část 86 // Literatura 89 // PŘÍLOHY 91 // Příloha 1: Rozvrh hodin 92 // Příloha 2: Výňatek: příklad zpracování protokolu z hospitace 1 93 // Příloha 3: Výňatek: příklad zpracování protokolu z hospitace 2 94 // Příloha 4: Výňatek: příklad zpracování protokolu z hospitace 3 95 // Příloha 5: Ukázka učebního plánu 96 // Příloha 6: Zpráva z pedagogicko-psychologické poradny 99 // Příloha 7: Záznamové archy 102 // Příloha 8: Protokol z hospitace - ŠABLONA 112

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC